ד"ר בנימין האזרחי תבע את קבוצת ערוצי זהב ושות' בע"מ (חברת HOT ) בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 4,000 שקל לאחר שקבע, בחודש ספטמבר אשתקד, 9 פעמים עם טכנאי החברה על-מנת שיתקין בביתו טלפון נייח ורק בפעם העשירית טרח הטכנאי להגיע. לדברי התובע, כתוצאה מכך הפסיד ימי עבודה כשהמתין לטכנאי, בביתו, לשווא.
הוט השיבה שהטכנאי ניסה ליצור קשר עם התובע בטלפון בלא הצלחה וכך נדחתה ההתקנה פעם אחר פעם. הוט הסכימה לשלם לתובע 320 שקל עבור ארבעה ביקורים בלבד שבוטלו אך הוא סירב. "בתנאי הרישיון שהוענקו לנו נקבע שבמקרה של ביטול ביקור טכנאי נפצה את הלקוח ב-80 שקל".
בפסק הדין שניתן בחודש שעבר, בהעדר הצדדים, קבע השופט יחזקאל ברקלי, שהוט תשלם לתובע 720 שקל (80 שקל X 9 ביקורים שלא מומשו). "כיוון שהנתבעת לא העידה את הטכנאי ולא הגישה פלט שיחות להוכחת טענתה, שנעשה ניסיון שלא צלח ליצור קשר עם התובע בימי ההתקנה השונים, אני קובע שהאחריות לאי הגעת הטכנאי היא של הנתבעת שלא התייצבה לתשע פגישות שנקבעו". השופט הדגיש שהפסד השתכרות, "הוא נזק הטעון הוכחה של ממש והתובע לא הוכיח היכן עובד ולא את תנאי עבודתו וגובה שכרו". לאור זאת ובהתחשב בהסכמת הוט לשלם 80 שקל עבור ביקור שלא התממש חייב אותה השופט לשלם עבור תשעה ביקורים.