יפה עמר ואבישי שמשון תבעו את חברת ישראייר תעופה ותיירות בבית המשפט לתביעות קטנות בנתניה לאחר שחופשתם במלון שרתון באילת, בחודש מרס השנה, לוותה בתקלות. לטענתם, המתינו לחדר שלוש שעות ולמחרת ברחו לחוף הים כי סבלו מריח רע שהתפשט במלון עקב תקלה בצינור ביוב. מכתב התביעה עלה שהתובעים התלוננו בפני הנתבעת וזו הפנתה אותם לחברת שרתון ישראל בע"מ שפיצתה אותם באירוח חצי פנסיון במלון שרתון באילת.
בכתב ההגנה השיבה הנתבעת ששימשה מתווכת בין התובעים למלון שרתון ואין להטיל עליה אחריות שמוגבלת לתחום ההובלה גרידא. כמו כן שעמדה בחובתה כלפי התובעים והתקלות במלון אינן מעניינה. הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה נגדה והגישה תביעה צד ג' נגד שרתון (ישראל) בע"מ.
בפסק דין שניתן בחודש שעבר דחה השופט חגי טרסי את התביעה וחייב את התובעים לשלם לנתבעת ולצד ג' 750 שקל כל אחת. "לא נשמעה טענה כי הנתבעת לא עמדה בחובתה לשריין עבור התובעים חדר ראוי במלון, וברי כי לנתבעת לא היה חלק בגרימת התקלות הנטענות ככל שאלה אירעו בפועל. בנסיבות אלה דומה שהנתבעת עמדה בכל התחייבויותיה ואין בסיס לחייבה בתשלום כלשהו".
השופט קבע שהעיכוב בקבלת החדר היה קצר באופן ניכר מהנטען וספק אם הוא מצדיק פיצוי. הטענה בדבר עוגמת נפש בעטיה של תקלת הביוב נתקבלה, "ואילו התביעה היתה מוגשת נגד חברת שרתון ולא נגד הנתבעת, יתכן שהיה מקום לפסוק לתובעים פיצוי כספי בשל כך". השופט מתח ביקורת נוקבת על התובעים שהגישו תביעה למרות שפוצו על-ידי מלון שרתון ופיצוי זה לדבריו, עולה על ערכו של הפיצוי לו היו זכאים. "כשמדובר בנזק אחד ויחיד, אשר בגינו נתקבל כבר פיצוי מלא, בידי התובעים מידי חברת שרתון, מובן מאליו כי לא ניתן לדרוש עוד פיצוי נוסף, הפעם מהנתבעת אך ורק משום שהתובעים סבורים כי גם לנתבעת אחריות לגרימת הנזק".