מלכת היופי לשעבר, יעל נזרי, וכתבת גיא פינס, סיון קליין, נבחרו להוביל את הקמפיין החורף החדש של מעצבי השיער ז'קלין ואביגדור ליכשטנשטיין.
ניזרי, שנעלמה כמעט לגמרי מעיני המצלמה מאז נבחרה למלכת היופי, עושה את הצעד הראשון בדרכה חזרה לתודעה הציבורית. סיון קליין מלכת היופי לשנת 2003 נעלמה אף היא מעיני המצלמה למשך תקופה לא קצרה, אך חזרה באופן מפתיע היישר אל תפקיד הכתבת של תוכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס".
השתיים ידגמנו לקטלוג החדש והנחשק של צמד ספרי הצמרת לבית ליכטנשטיין בקמפיין שנאמד על לא פחות מ-80,000 דולרים.
ז'קלין ליכטנשטיין אמרה על הקמפיין החדש כי ההשראה המרכזית למראות השיער והאיפור השנה, היא דמותה הבלתי נשכחת של השחקנית החושנית ריטה היוורת' בסרט גילדה. "התסרוקות שלה שידרו עוצמה רבה וחושניות. היוורת', ושאר הכוכבות של שנות ה-40 הזוהרות של הוליווד, הקפידו על מראה שיער ראוותני ומהודר".
"אנחנו מציגים השנה מחווה לקלאסיקה של הוליווד, תסרוקות דרמטיות מאוד, בשילוב סיכות ראש גדולות ומשובצות אבנים, קשתות עם אבני סברובסקי. התסרוקות הן גדולות מהחיים, שיער מנופח ומוגבה בשילוב תוספות משיער טבעי, מראה עוצמתי ועם זאת רך ונשי. בגזרת התספורות, הקו עוצב בהשראת האלגנטיות המדוייקת והדרמתיות של שנות ה-20, המופרת על-ידי השפעות אורבניות עכשוויות", הוסיפה.