שוב אנו עדים לנוהג ההחלפה של כל הספקים עם החלפת המנהל. תקציב הפרסום של מחלבות טרה, עובר לטיפולו של משרד הפרסום טמיר כהן JWT. החברה מסיימת בזאת התקשרות של יותר מ-4 שנים עם פרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי GREY ומכריזה, כי היקף הפרסום שלה ב-2003 יעמוד על 2.5 מיליון דולר.
החלפת משרד הפרסום איננה מפתיעה איש. כבר התרגלנו לראות שוב ושוב את הריטואל, בו מוחלפים כמעט כל הספקים של חברות מכל תחום אפשרי, עם החלפת אחד מהמנהלים הבכירים בחברה. בטרה זהו דני פלד, שמונה בימים אלה לסמנכ"ל השיווק של החברה, במקום עמית רז, שפרש לאחר שנים רבות בחברה.
פלד פרסם הודעת תודה לאדלר חומסקי ובה כתב: "טרה מוקירה ומעריכה את העבודה שעשה משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY בכל השנים הללו ומודה לו על כך". לשאלה מדוע דווקא עכשיו, הוא ממש ענה ורק מסר, כי אך טבעי הוא, ש"לאחר ארבע שנים של עבודה משותפת יש מקום למחשבה חדשה, לרענון ולשינויים".
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12% משוק החלב. מוצרי החברה נמכרים לכל גווני האוכלוסייה. החברה משלבת טכנולוגיה מודרנית עם מתכונים מסורתיים בייצור מגוון רחב של חלב, גבינות ומעדנים שזכו לפופולריות רבה בקרב הצרכנים בישראל.
מפעל המחלבה נמצא בנחלת יצחק בתל אביב, והחברה מעסיקה כ-600 עובדים. טרה פיתחה ובנתה, בשיתוף עם חברה גרמנית, כמה מהמכונות המתקדמות והחדשניות בעולם לפסטור, ייצור, אריזה וסימון מוצרים. לצד זה נמצאים מתקני הקירור המודרניים עשויים פלדת אלחלד. המעבדה שבאתר ממלאת תקפיד מפתח בפיתוח ובבדיקת קווי ייצור חדשים ובהשגחה על תקני בקרת האיכות הקפדניים.