|
העיר הרביעית בגודלה בכל ארצות הברית [צילום: עיריית יוסטון]
|
|
|
|
|
חברת נייס מערכות נבחרה לספק מערכות למוקד החירום של יוסטון, בירת טקסס, שהיא העיר הרביעית בגודלה בארה"ב. המרכז שילב את המערכת NICE Inform ופתרונות נוספים מתוצרת החברה הישראלית, המסוגלים לאסוף ולנהל תעבורה מסיבית של תקשורת חירום קריטית ומידע חיוני על אירועים - הנאסף מפלטפורמות מולטימדיה.
עיריית יוסטון איחדה את שלושת מרכזי התקשורת לביטחון הציבור למוקד אחד בשנת 2003, תוך השקעה בטכנולוגיה מתקדמת - אך המשיכה להשתמש בפתרונות הקלטה נפרדים עבור מוקדי הכיבוי, המשטרה ומרכז החירום לעזרה ראשונה. הפתרונות של נייס יאפשרו לשלושת המוקדים שימוש בפתרון אחד להקלטה וחקירה של תקשורת החירום.
היצרנית טוענת כי בנוסף לרמת האמינות הגבוהה יותר, תוכל העיריה להקטין את שיעורי התקורה והתמיכה הטכנית. "הפתרונות מהווים את הצעד הבא בבניית מרכז תקשורת חירום עירוני בסטנדרט עולמי", אומר מנהל הטכנולוגיות הראשי של מרכז החירום, מאט הייד, "ונייס הציעה לנו פתרונות עם יכולות מתקדמות, רמת אמינות גבוהה יותר, הפעלה נוחה ויכולות הרחבה שלא היו קיימות עד עתה". "מרכז החירום של יוסטון הוא אחד ממרכזי תקשורת החירום המרשימים והמתקדמים מבחינה טכנולוגית בארה"ב", אומר נשיא החטיבה הביטחונית של נייס אמריקה, כריס ווטן.
NICE Inform מיועד לשוק הביטחוני, עם יכולות ניהול אפקטיבי של מידע לגבי אירוע המגיע ממקורות שונים הכוללים אודיו, וידאו, טקסטים ונתונים, שיתוף במידע, חקירות והצגת ראיות. הוא מאפשר איסוף וניהול מרכזי של סוגי מידע חיוניים לחקירה מעבר לקול בלבד, הנאספים ממקורות מולטימדיה שונים כגון וידיאו, תצלומי חשודים, תצהירים ודוחות אירוע. ניתן להתאים את היכולות האלה לצרכיהם של מרכזי שליטה ובקרה של שירותי חירום, הרשות לביטחון פנים, גופי תחבורה, ממשלה ואירגונים במגזר הפרטי, תוך הגברת שיתוף הפעולה והיעילות התפעולית. במרכז החירום של יוסטון מתקבלות כ-10,000 קריאות חירום וקריאות שאינן חירום מדי יום - ואף כפול מכך בתנאי מזג אוויר סוער, כדוגמת ההוריקנים, או במהלך אירועים חברתיים או ספורטיביים הנערכים בעיר.