רשת מטבחים המתמחה בעיצוב, בייצור ובשיווק מטבחי יוקרה מאיטליה, מצאה דרך מקורית לעקוף את איסור שהטילה הזכיינית "קשת" על שימוש בשם התוכנית "האח הגדול" בקמפיינים שלה על גבי שילוט חוצות. החברה אחראית על עיצוב המטבח בדירת "האח הגדול" בערוץ השני.
בחוזים שחתמה קשת מול נותני השירותים לתוכנית, מאפשרת הזכיינית להשתמש בשם התוכנית רק בקמפיינים בעיתונות הכתובה. חברת המטבחים, שביקשה לממש פרסומית את ההשקעה הניכרת שלה בדירה, העומדת על כ-300,000 שקל, יוצאת בקמפיין שילוט חוצות תחת הסיסמה "הדורבן שמגיע בזמן", אמירה המיוחסת לאחד ממשתפי התוכנית שנכנס ברגע האחרון לבית, ועורר סערה כאשר התגלה כי מדובר באביה של אחת המשתתפות.
קמפיין שילוט החוצות בעלות של כשני מיליון שקלים יעלה במקביל לקמפיין העיתונות וחסויות בטלוויזיה למשך שלושה חודשים עד תום התוכנית.