"עוף טוב" שבבעלות נסטלה ומשקי עמק בית שאן, היא יצרנית מוצרי העוף הגדולה בישראל ושולטת בתחום השניצלים המצופים. כך קובע דוח הצרכנות נילסן מספטמבר 2002. לפי הדוח לחברה פלח שוק של 52.7% משוק השניצלים (כ-2290 טון שניצלים לשנה).
אחרי "עוף טוב" דורגה במקום השני בשוק זה, תנובה, המחזיקה באמצעות המוצג "מאמא עוף" בנתח של 25.02% מהשוק. שלישית צועדת טיבון ויל, עם נתח שוק של 9.23%, פוד קלאב אחריה, עם נתח שוק של 7.5% ואחריהן, המותגים הפרטיים של קו-אופ ושופרסל (3.01% ו-2.53% בהתאמה).
מוטי גולדברג, מנכ"ל "עוף טוב" מציין, כי מסקר צרכנות מסוג אומניבוס, שנערך בחודש דצמבר 2002 בקרב מדגם מייצג של כ-501 קונים עולה, כי 50.8% מהאוכלוסייה נוהגת לקנות שניצלים מוכנים.
המודעות הבלתי-נעזרת למותג "עוף טוב" היא בשיעור של 50% (מאמא עוף 19.1%). הצרכנים העיקריים של "עוף טוב" הם ילדים (86%), אך מסתבר שגם ההורים משתתפים בחגיגה. כ-34% מהאימהות והאבות נוהגים לאכול שניצלים מוכנים.
"מאמא עוף" הינו מותג שהושק לפני כשנתיים, המותג השייך לתנובה, נבנה בהשקעה של כ-9 מיליון דולר. המותג היה מבוסס על מוצרים מצוננים. במהלך ההחדרה הסתבר, כי הצרכן הישראלי נוהג להקפיא את המוצרים (כ-89% נוהגים להקפיא את המוצרים המצוננים). התנהגות הצרכנים דרשה מתנובה תגובה. התגובה היתה הנחיה ושילוט על גבי המוצרים - לפיהם ניתן להקפיא את המוצרים.
חשוב לציין, כי תהליך הקפאה של מוצר מצונן במקפיא ביתי לוקח כ-15 שעות ואינו שומר על טריות המוצר בהשוואה לתהליך ההקפאה התעשייתית, שמקפיא את טריות המוצר ומשמר את טעמו.
למרות ההשקעה האדירה של "תנובה" בשיווק "מאמא עוף" ממשיכה "עוף טוב" להוביל בנתחי השוק בתחום השניצלים הקפואים. ההצלחה של עוף טוב, לדברי מנהליה, קשורה בהתמחות שלה בתחום. לאורך כל הדרך "מאמא עוף" שינתה את המסרים השיווקיים - פעם שידרה את קלות ההכנה, פעם את המגוון, פעם פונה לילדים ופעם לאימהות.
מותג "עוף טוב" בנה את עצמו לאורך שנים, על בסיס המשלוש "הקדוש": קשר אמא-ילד-מוצר. האמא נותנת לילד שלה מה שהוא באמת אוהב - כך אומרים בחברה, שהמסר הפרסומי שלה הוא: שניצל אמיתי של עוף טוב.
בחברה התמקדו בחשיפת אפשרות לאמא ליותר נוחות ויותר זמן איכות עם הילד. ללא המשולש "הקדוש", הזה לא היה ניבנה המותג בעוצמות כפי שעולה מהמחקרים.