חברת הנדל"ן 'מבני גזית' מעלה ביום חמישי הקרוב (2.1.2003), קמפיין Info advertising באמצעות שיאון Info, ובחתימת גד בירון, לפרויקט המגורים היוקרתי 'אמירי רחובות' תחת הכותרת: 'האליטה עוברת למגדלים'.
הקמפיין חושף את פרויקט מגדלי היוקרה הראשון בעיר רחובות. הוא נועד להציג את מיגוון הטיעונים מאחורי המעבר של אוכלוסיה איכותית בעיר זו למגדלי המגורים ב"אמירי רחובות", תוך הצגת יתרונות פרויקט המגדלים היחיד בשכונת נווה יהודה.
הקמפיין שם דגש על-כך שהפרויקט מציע, לראשונה ברחובות, סטנדרטים של פרויקטים יוקרתיים המוכרים לציבור מאזורים כמו צפון תל אביב והרצליה פיתוח. הפרויקט, שהקמתו הולכת ונשלמת בימים אלה, יחידי מסוגו בסביבה, ממוקם בשכונת 'נווה יהודה' - הלב הוותיק והיוקרתי של העיר רחובות, ובסמוך ל'מכון ויצמן' ול'פקולטה לחקלאות'. כמו-כן, מציג קמפיין ה- Info advertising מבית שיאון Info את הסטנדרטים הגבוהים של המגדלים, המפרט הטכני העשיר והדירות המרווחות אשר משקיפות לנוף פנורמי מרהיב - וכל זאת במחירים אטרקטיביים במיוחד.
הקמפיין, באמצעות שיאון Info, עולה ביום חמישי הקרוב (2.1.2003) בעיתונות הארצית והמקומית, בהיקף של 300 אלף ש"ח.
לדברי חיליק שיאון, מנכ"ל שיאון Info, "התחרות הקשה בשוק הנדל"ן מביאה לכך שחברות הבניה המובילות מבינות את היתרון בשימוש בכלי ה- Info advertising לקידום פרויקטים יוקרתיים למגורים. פלטפורמת ה- Info advertising של שיאון Info מאפשרת למפרסמים להציג בפני ציבור הלקוחות הפוטנציאלי את האטרקטיביות של הפרויקט ולפרט את יתרונותיו. תחקירי הנושא של גד בירון מופיעים בהצלחה רבה מזה זמן רב, ולאור המצב בשוק הנדל"ן נולד גם הקמפיין הנוכחי".
שיאון Info הינה חלק מקבוצת שיאון והיא מתמחה ב-Info Advertising. בקבוצת שיאון שתי חטיבות נוספות העוסקות בהפקת מגזינים ובתחום האינטרנט. בין המפרסמים הבולטים העושים שימוש שוטף בכלי ה-Info advertising של גד בירון ניתן למצוא את בזק, Yes, אורנג', חוצה ישראל, בנק לאומי, פיג'ו, סיטרואן, עלית, כללית שירותי בריאות, אלקטרה, לוריאל, לנקום, H&O, נוה גד, רשת מלונות דן, מי עדן ועוד.