שיא חדש נקבע (יום ג', 7.1.03) במלחמה על כיס הגולש באינטרנט המהיר. בזק בינלאומי יוצאת היום במהלך לדירוג מחדש של חבילות האינטרנט מהיר. המהלך יוצר מדרג חדש, ללקוח אשר מבקש להתנסות בטכנולוגיות הקיימות בשוק, ומאפשר כניסה הדרגתית ומבוקרת לאינטרנט המהיר. כתוצאה ממחקר שוק, הוסיפה החברה למגוון החבילות שלה - שתי חבילות אינטרנט חדשות: חבילת 150k בכבלים וחבילת 196k בטכנולוגית ADSL - שתיהן במחיר של 55 ש"ח לחודש.
מדובר במחקר עומק שערכה החברה בשבועות האחרונים, באמצעות חברת "מותגים". מחקר זה בדק את המגמות בשוק האינטרנט, דרישות הלקוח, תפיסות המחיר וכוונות ההתחברות העתידיות של הציבור.
רמי חזן, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות הפרטיים בבזק בינלאומי, אמר היום כי המהלך החדש מהווה קפיצת מדרגה בשוק, בשל הפשטות שהוא מעניק ללקוח אשר מתלבט באשר להצטרפות למעגל גולשי האינטרנט המהיר. "כמובילי השוק, אחת המשימות העיקריות שבזק בינלאומי נטלה על עצמה היא לייעץ ולעזור ללקוח שמתלבט אם להצטרף לאינטרנט המהיר, ובאיזו טכנולוגיה עליו לעשות זאת. המדרג החדש, התעריפים ההדרגתיים והתעריפים האטרקטיביים, יקלו על כל אחד את תהליך ההצטרפות והבחירה בטכנולוגיה", אמר חזן.
אראלה כרסנטי, מנהלת השיווק ללקוחות פרטיים בבזק בינלאומי, הוסיפה, כי במחקר השוק נצפתה לראשונה המגמה של מצטרפים חדשים אשר 'מדלגים' על שלב האינטרנט הרגיל, ומצטרפים ישירות לשירותי האינטרנט המהיר. "המדרג החדש מאפשר ללקוחות פוטנציאליים בחירה אופטימלית במחירים הכדאיים ביותר בשוק, ואנו צופים שבשל כך תתעצם המגמה של לקוחות המתחברים ישירות לטכנולוגיות האינטרנט המהיר", אמרה כרסנטי. כרסנטי הוסיפה כי היא מעריכה שמתחרותיה של בזק בינלאומי יאמצו את המדרג החדש בצורה כזו או אחרת.
בבזק
בינלאומי@net מנויים כיום כ-85,000 גולשי אינטרנט מהיר, הנהנים מרוחב הפס הגדול בישראל, 1.855 ג'יגה. חלקה של בזק בינלאומי בשוק נאמד בלמעלה מ-40%.