חברת טמפו, יצרנית הבירה השחורה - מאלט סטאר, יוצאת עם בירה שחורה בטעם תות המיוצרת במפעל בנתניה, כפיתוח מקורי של טמפו בישראל.
מנהל תחום מאלט בטמפו, רן תמיר אמר: "טמפו החליטה לפתח את קטגוריית המאלט בישראל, על-ידי הצגת חדשנות בטעמים, בעקבות כך שזיהתה בשוק הבירה השחורה הזדמנות חשובה".
מאלט סטאר תות, פותח בישראל במשך כחצי שנה. בשלב ראשון, ישווק המוצר ברשתות השיווק, בבקבוק אישי של 330 מ"ל. ההשקה תגובה בקמפיין פרסומי בעיתונות, באמצעות משרד הפרסום באומן בר רבנאי, בהשקעה של 250 אלף שקל.
שוק הבירה השחורה בישראל מוערך בכ-45 מיליון שקל. טמפו תופסת למעלה מ-60% מנתח השוק עם המותגים מאלט סטאר ונשר מאלט. הבירה השחורה נתפסת כמשקה ביתי, המכיל פחות קלוריות מאשר במשקאות קלים אחרים, ופחות מזיק, והיא נצרכת על-ידי ילדים ומבוגרים כאחד, בעיקר בארוחות ואירועים משפחתיים.