|
מעלים את המודעות [צילום: AP]
|
|
|
|
|
"על הכבד נוותר - השאר יציל חיים" - זו הסיסמה שתופיע על-גבי מאות אלפי תחתיות משקה (קוסטרים) שיופצו במוקדי בילוי ברחבי הארץ, מתוך מטרה להעלות את המודעות בקרב צעירים לתרומת איברים וכן להגברת החתימות על כרטיס תורם אדי.
היוזמה לקמפיין הגיעה למרכז הלאומי להשתלות באמצעות לאון קרגץ' ורוני צדוק, שהקימו את חברת BOTTOM LINE MEDIA. לדבריהם, "על הרעיון אומנם חשבנו אנחנו, אבל מסתבר שזוהי המצאה שחשבו עליה אנשים הרבה לפנינו, רק שהפעם - זה לא היה קיים בארץ. הסתבר לנו שבמקומות רבים בחו"ל, באוסטרליה, ארה"ב וחלקים גדולים של אירופה, הרעיון עובד בצורה פנומנאלית, והמדיה היא מדיה מוכרת לכל דבר, היא מבוססת, מכובדת מאוד ויעילותה הרבה מוכחת ללא כל ספק".
BOTTOM LINE MEDIA ערכה תחרות נושאת פרסים לבחירת הסיסמה בקרב גולשי האתר פייסבוק, ולבסוף, כאמור, נבחרה הסיסמה - "על הכבד נוותר - השאר יציל חיים", אשר תופיע על-גבי התחתיות ותקרא לצעירים לקחת חלק בפרויקט ולחתום על כרטיס אדי על-ידי שליחת SMS עם המילה "חיים" למספר 4488. כל מי שישלח SMS, יקבל למחרת שיחת טלפון ובו יבקשו את אישורו להיכנס למאגר החתומים על כרטיס אדי, על-מנת להבטיח את 'צלילות' כוונתו.