|
מקום ראשון - אושרת סלמה [צילום: הבצפר]
|
|
|
|
|
במסגרת פרויקט חדש, נדרשו תלמידי "הבצפר" להתנסות ביצירת קמפיין נועז ויצירתי שיעורר סקרנות בציבור ויציג את יתרונותיה של הגלולה לשיפור איכות החיים של הגבר.
במסגרת שיתוף הפעולה הופקו כרזות פרסום, פעילויות וסרטים שכולם עוסקים בגלולה לטיפול בבעיית האין-אונות - "לויטרה". העבודות הוצגו במסגרת תערוכה בבית הספר.
הפרויקט, מטעם "הבצפר" - בית הספר של איגוד חברות הפרסום, כלל התנסות מעשית ומציאותית בבניית קמפיין, החל מקבלת בריף מן הלקוח ופגישות עימו, מעורבות במחקרי שוק והבנת הזירה השיווקית, וכלה בבניית אסטרטגיה מלאה למוצר. בפני התלמידים לא עמדו מגבלות כלשהן, וכיד הדמיון הטובה עליהם, יצרו 50 קמפיינים.
התערוכה היא ביטוי של הרעיון הרב-תחומי שעומד מאחורי הבצפר - שילוב עבודה בין הקורסים השונים. הפלנרים שקדו על אסטרטגיות חלופיות וחילקו את הבריפים, תלמידי יחסי הציבור בנו אסטרטגיה תקשורתית והקופירייטרים שהגו ועיצבו כרזות והפיקו סרטים ויראליים - במטרה אחת ברורה: לעורר מודעות לגלולה ולהוציא את בעיית האין-אונות מהארון.
העבודות הועמדו לשיפוטם של למעלה מ-200 איש שהורכבו ממנהלי קריאייטיב בכירים מענף הפרסום ובוגרי "הבצפר". כל שופט קיבל טופס שיפוט מיוחד שעליו סימן את שלושת המקומות הראשונים, ולבסוף נערך השקלול הסופי.
הזוכה בקטגוריית הסרט הוויראלי היה: הסטודנט טל לפידות
הזוכה בסדרת המודעות: הסטודנטית אושרת סלמה
הזוכה בפעילות גרילה: יוני ברק
עופר גולן, ממנהלי מסלול הקופירייטינג בבצפר: "אנחנו גאים בבוגרי הבצפר שהצליחו לייצר מבחר מגוון של עבודות מעניינות ואינטליגנטיות, לנושא שבקלות יכול להיגרר למקומות אחרים. הפעם, לאור העובדה כי האינטרנט תופס מקום נרחב יותר בעולם הפרסום והשיווק, ביקשנו מהבוגרים להפיק גם סרטונים להפצה ויראלית באינטרנט, כמובן כל אחד לפי יכולותיו. זוהי עוד הזדמנות לחשוף את עצמך ואת הראש שלך ואני שמח שחלק מהבוגרים נענו לאתגר ובהצלחה מרובה".