|
שירות טלפוני - בעיקר מארה"ב [צילום: AP]
|
|
|
|
|
חברת התעופה דלתא הפסיקה להשתמש במרכזי שירות טלפוניים בהודו לצורך תפעול מערך המכירות וההזמנות שלה. כך דיווח (שבת, 18.4.09) הוול סטריט ג'ורנל.
המהלך מצרף את דלתא לרשימה הולכת ומתארכת של חברות אמריקניות המחליטות כי היתרון שבחסכון הפניית השיחות מעבר לים נמוך בערכו מהחסרון מרתיעה אפשרית של הלקוחות. כך דיווח העיתון, על-פי פרסום סוכנות רויטרס.
דלתא הפסיקה להעביר שיחות למרכזי שירות טלפוניים בהודו במהלך שלושת החודשים הראשונים של השנה. הצרכנים התלוננו כי הם מתקשים לתקשר עם הסוכנים ההודים, נכתב בעיתון.
"נכונות הצרכנים לקבל מרכזי שירות טלפוניים במדינות זרות נמוכה", אמר מנכ"ל דלתא, ריצ'רד אנדרסון, בהודעה מוקלטת לעובדיו, דיווח העיתון. "לקוחותינו לא מתביישים לומר לנו זאת במשוב".
מוקדם יותר החודש, סאלי מיי, חברת הלוואות סטודנטיאליות, הודיעה כי היא מתכוונת להעביר את עסקיה מעבר לים בחזרה לארה"ב, והיא תפסיק את עבודתם של עובדים בהודו, במקסיקו ובפיליפינים.
דלתא אינה מפסיקה את כל פעילות מרכזי השירות הטלפוניים שלה. היא תמשיך את פעילותם של כמה מרכזים בג'מייקה ובדרום אפריקה, אשר לא הביאו לתלונות כה צעקניות כמו המרכז בהודו, נכתב בעיתון.
דובר של דלתא לא הגיב על הפרטים.