|
מונרו. אצלכם בבית [צילום: קרן אנדי וורהול לונדון 2009 נובו אמג´ין]
|
|
|
|
|
דמותה האגדית של מרילין מונרו מונצחת בעונה זו (אביב-קיץ 2009) על פריטי ריהוט, אופנה ובגדי ים, וכעת, באמצעות הטכנולוגיה החדשה של חברת נגב, דמותה תוצג גם על-גבי אריחי רצפה או קירות.
במהלך מסיבת עיתונאים שקיימה נגב ביום ג' האחרון (5.5.09), הציגה החברה את טכנולוגיית ה-NOVO IMAGINE - הדפסה דיגיטלית על-גבי אריחים בעיצוב אישי, המאפשרת לכל אדריכל או לקוח לבחור את עיצוב האריחים, ככל העולה בדמיונם.
במסגרת השקת טכנולוגיה זו, יעלה השבוע לאוויר קמפיין פרסום אשר יציג את בשורת העיצוב החדשה באמצעות דמותה של מונרו.
הקמפיין, שיעלה בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים, כולל סרטון טלוויזיה, שבו נראה עובד נקיון בבניין משרדים חשוך ביום נקיון תמים עם סוף מפתיע, מודעות בעיתונות הארצית ובמגזיני העיצוב וכן אירוע השקה ייחודי.