|
ריצ'ארד האנטר, מנכ"ל נטוויז'ן
|
|
|
|
|
013 נטוויז'ן, מקבוצת אי.די.בי, פרסמה (יום ד', 13.5.09) את דוחותיה לרבעון הראשון של שנת 2009, והציגה רווח נקי של כ-30 מיליון ש"ח.
מדובר בגידול של כ-11% ברווח הנקי בהשוואה לרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד, וזינוק של כ-300% בהשוואה לרווח ברבעון הקודם.
הרווח התפעולי זינק ב-68% והסתכם ברבעון הראשון בכ-44 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-26 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של שנת 2009 זינק לסך של כ-59 מיליון ש"ח לעומת כ-6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. הכנסות החברה ברבעון הראשון גדלו בכ-2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו בכ-306 מיליון ש"ח.
הונה העצמי של החברה נאמד ב-1.0216 מיליארד ש"ח, בהשוואה לכ-1.075 מיליארד ש"ח ברבעון הקודם, ירידה הנובעת בעיקר מדיבידנד שהוכרז לראשונה בתולדות החברה בסך של כ-90 מיליון ש"ח, אולם מנגד חל גידול בהון כתוצאה מהרווח הנקי בסך של כ-30 מיליון ש"ח ברבעון.
גידול במספר הלקוחות
מספר לקוחות החברה המחוברים באמצעות האינטרנט המהיר עמד בסוף הרבעון הראשון של 2009 על כ-570 אלף לקוחות אינטרנט מהיר, לעומת 542 אלף לקוחות אינטרנט מהיר ברבעון המקביל אשתקד - גידול נטו של כ-28 אלף לקוחות. ברבעון הראשון של 2009 גייסה החברה כ-4,600 לקוחות נטו.
"013 נטוויז'ן מציגה ברבעון הראשון שיפור בכל הפרמטרים העסקיים. הרווח התפעולי של החברה זינק בעשרות אחוזים הודות לעבודה מאומצת והתייעלות בקרב כלל העובדים והמנהלים. הנהלת החברה עוקבת אחר המצב בשווקים ופועלת בהתאם", ציין ריצ'ארד האנטר, מנכ"ל 013 נטוויז'ן.
עוד ציין האנטר: "דווקא בימים אלו של האטה כלכלית עולה קרנם של שירותי החברה המוצעים ללקוחותיה, במסגרתם הם מקבלים את מלוא כספם בחזרה בחיבור לאינטרנט המהיר ובשיחות הבינלאומיות לרכישת מחשב או כרטיס טיסה. עד היום מימשו לקוחות החברה כרטיסי טיסה בשווי של למעלה מ-5 מיליון שקלים במסגרת שיחותיהם לחו"ל באמצעות 013 נטוויז'ן".