|
טכנולוגיה מתקדמת זמינה לכולם [פלאש 90]
|
|
|
|
|
חברת הוט הודיעה (יום א', 5.7.09) על מהלך אסטרטגי ראשון מסוגו: חבילת HD High-Definition (חדות גבוהה), כסטנדרט לכל הלקוחות. ההחלטה התקבלה לאור העלייה המסיבית במסכים תומכי HD בישראל (צפי כי מעל ל-50% מבתי האב יהיו בעלי טלוויזיה תומכת בשידורי HD עד סוף 2010).
אין מדובר בעוד מבצע שיסתיים בעוד שבוע או חודש, אלא בסטנדרט שיוצע גם ללקוחות הקיימים של הוט. בהתאם, מציעה החברה ממיר HD ושני ערוצי תוכן HD כחלק אינטגרלי ממגוון המסלולים שהחברה מציעה ללקוחותיה.
במסגרת המהלך החדש, כל לקוח שיצטרף לאחד מהיצע המסלולים המובילים, יקבל חבילת HD הכוללת: ממיר HD ושני ערוצי תוכן HD מובילים ללא תשלום נוסף, למשך שלוש שנים. המהלך האסטרטגי החדש של חבילת ה-HD ילווה בפריסה כלל ארצית של שלטי חוצות.
ראשונה בשוק ה-HD בישראל
הוט הייתה החברה הראשונה אשר השיקה את טכנולוגיית ה-HD בישראל בסוף שנת 2007. בשנה האחרונה הכפילה החברה את מגוון ערוצי ה-HD הכוללים כיום תשעה ערוצים, מתוכם ארבעה הושקו בהוט בבכורה עולמית בהם: יורו ספורט HD, MTV HD, ,BOLLYWOOD HD FTV HD, וכן ערוצים נוספים: HOT MOVIES HD ,HOT HD, ספורט 5 HD, National Geographic HD וערוץ VOOM.
מתוך מיקוד באסטרטגיית השירות לפי-דרישה, בחרה החברה להוסיף מאות שעות תוכן ב-HD לשידור ב-HOTVOD HD, המאפשר חוויה המשלבת חדות, צבע וקול, וכמובן צפייה בכל זמן שהלקוח בוחר. התוכן העשיר ב-HOTVOD HD כולל: מגוון סרטים (אחים חורגים, ההחלפה, הלילה הוא שלנו, משימה בלתי אפשרית וספיידרמן), סדרות רכש מובילות (קליפורנקשיין עונה 2, Damages עונה 1 ו-2, ובוורלי הילס 90210), והופעות חיות מ-MTV.
דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של הוט, אמרה כי כחברה שהביאה את בשורת ה-ON DEMAND וה-HOT VOD בראשם, למספר חסר תקדים של כ-450 אלף מלקוחותיה, הגיע הזמן לפרוץ גם את מחסום ה-HD ולאפשר לכל אחד ליהנות גם מחוויית צפייה טלוויזיונית באיכות HD. "אין לנו ספק כי גם הפעם לקוחותינו יאמצו המהלך, ועד סוף השנה נגיע ליותר מ-100 אלף לקוחות שייהנו מאיכות צפייה ב-HD".
עדיין לא ידוע כיצד תגיב המתחרה יס למהלך בו נקטה הוט.