|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

לילות לבנים בכנרת

השמש שוקעת - העמק מתעורר טיול רגוע, סירות עץ קטנות, הופעות מוזיקה ומסיבות לאור ירח, פינוקי ספא ועוד
30/07/2009  |   אינדקס אינדקס   |   חדשות   |   תגובות
מאת: אינדקס מדיה  |    |  אינדקס מדיה  |  index.co.il  |  תגובות
שלל בילויים בכנרת [צילום: יח"צ]

בעמק הירדן וסביב הכנרת, זו כבר מסורת. כשהשמש שוקעת וחום היום שוקע איתה, העמק מתעורר לחיים חדשים. לילות לבנים בכנרת ביוזמת עמותת התיירות עמק הירדן, מעוררים את לילות חמישי של חודש אוגוסט והאקשן מתחיל.

ב-6, ב-13, ב-20 וב-27 באוגוסט, החל משעות הערב ואל תוך הלילה, אזור עמק הירדן-סובב כנרת מציע עשרות פעילויות מגוונות. הרפתקאות, היסטוריה או שירים. אמנות ויצירה, רוחניות או פאן טהור, אוכל טוב, בילוי בנמל עין גב או משחק משפחתי המרוץ לאוצרות הכנרת.

קשה לבחור? השנה מציעים עזרה בבחירה שמקלה גם על הכיס, הילולים לבנים. מגוון חבילות המשלבות כמה אטרקציות, באמת אטרקטיביות המוזמנות כחבילה מראש במחירים מוזלים, במחירים של 75 עד 170 שקלים חבילה. ובכל מקרה, יש ארבעה לילות לבנים אפשר לחזור גם שבוע הבא.

אז מה יש לנו? לילה לבן הרפתקני מציע את כל אפשרויות השטח בטיולי לילה הרפתקנים ומרגשים: ג'יפים, מיולים, מרכבות ואופניים. אפשר גם לשוט בירדן, בקאנו. קומזיצים על שפת נחלים, חיות בר, תה צמחים וסיפורים הם חלק מהחוויות בלילות הלבנים.

לילה לבן בשבילי הזמן עם מסלולי טיול רגלי, לעיתים עם עששיות, בעקבות שירים, סופרים, סיפורים, חלוצים, בעקבות ההיסטוריה וגם בעקבות הירח. הלילה הוא שירים וזו מנגינה שאי-אפשר להפסיק. עם מופעי שירה עברית, מתובלים בניחוחות של מעבר לים יעשו את הלילות הלבנים על שפת הכנרת חגיגיים, שמחים, מלאי חיים. חיי לילה.

יוצרים בלילה לבן נותן נקודת מבט על האמנות, האומנות והאומנים בעמק, רוח לילה לבנה, תוביל אל סדנאות ומפגשים שבהם הגוף והנפש אחד הם. ולילה לבן ומשעשע. ייקח אותנו לעשות ספינינג על המזח ולהאכיל תנינים בלילה לאור לפידים.

ויש גם שוקולד, גבינות עיזים, לחם חם מהתנור, בשר משובח. למרות שלילה, הרי זה לילה לבן, הכל אפשרי, זהו לילה לבן עם טעם. רוח טובה, מרעננת, העולה מהים, מגיעה לעין גב, לילה לבן בנמל. אפשר לבחור בין שתי מסעדות, להשיט סירות עץ בכנרת וגם לעלות על רכבת.

המרוץ לאוצרות הכנרת, מעניק אפשרות לכל משפחה להרגיש כמו במרוץ למיליון, לחשוב יחד, להתגבש, לחפש וגם למצוא. כן, בלילה.

הצצה ברשימת ההופעות:

אהוד בנאי במופע חשמלי חדש ומחשמל. אהוד בנאי אינו עוצר ולאחר שניתק את הפלגים, שב ומחבר אותם וממשיך את המסע בליווי להקת הנגנים הנפלאה, המנגנת איתו כבר שנים רבות. המופע ישלב שירים מכל האלבומים, שירים חדשים, הפתעות וזמירות. אמפי בית גבריאל - עמק הירדן. בחמישי, ה-6 באוגוסט, בשעה 21:30 בערב, למשתתפי לילות לבנים מחיר מיוחד לכרטיס זוגי, 160 שקלים. פרטים: 04-6751195.

ישראל קטורזה מארח את רוני ששון - מופע סטנד אפ מצחיק ומרגש, המציץ אל חיינו, אל מה שאנחנו רוצים להציג בסלון ואת מה שאנחנו רוצים להסתיר בחדר השינה. אמפי בית גבריאל - עמק הירדן. שישי, ה-7 באוגוסט, בשעה 10:00 בבוקר. למשתתפי לילות לבנים מחיר מיוחד לכרטיס זוגי, 130 שקלים. פרטים: 04-6751195.

בין קירות ביתי - לאחר שני אלבומים אשר קבעו שיאים חדשים במכירות ומאות אלפים צופים בהופעות בארץ ובעולם, הוציא הפרויקט של עידן רייכל את אלבומו השלישי בין קירות ביתי והוא חוזר לבמה במופע חדש בהרכב עשיר של 10 משתתפים. בשיריו החדשים המשיך רייכל לשלב השפעות מתרבויות שונות, שפות וצלילים ממסעותיו בעולם, וליצור מהן מוזיקה ישראלית מקורית וייחודית. חברי הפרויקט מביאים יחד חוויה ישראלית אותנטית וחוצת גבולות במופע חדש, מרגש ומרשים, הכולל עיבודים חדשים ללהיטים האהובים והמוכרים, לצד השירים מהאלבום החדש. אמפי בית גבריאל - עמק הירדן. בחמישי, ה-27 באוגוסט, בשעה 21:30 בערב. למשתתפי לילות לבנים מחיר מיוחד לכרטיס זוגי, 160 שקלים. פרטים: 04-6751195.

הלילות הלבנים הם שירים. ערבי שירה שמחים ומשמחים מסביב לכנרת.

ב-6 באוגוסט, בחוף חוקוק, להקת טריולה. מופע מוסיקלי מקיף עולם ושירה בציבור משלנו. קסם המקום: עצי איקליפטוס ומדשאות, שולחנות קמפינג ותאורה, כנרת עם אלף גוונים לה.

הכוכבים בלילות הלבנים: מסע מוסיקלי סביב העולם, החובק בתוכו שירים אתניים בשפות שונות, שירים ישראלים ושירה בציבור. צבע חדש ועיבודים מקוריים לשירים מוכרים ויצירות מהקלאסיקה העולמית, שירים נדירים מרחבי העולם, ושירים ישראלים. הרפרטואר נאסף מרחבי העולם, שלל המקצבים,השפות והסגנונות, תמצית טעמו של נוף, אדם ומיתוס עתיק.

וכמובן שירה בציבור. שירים ישנים וחדשים, מזרח ומערב בשיתוף מתנדבים מהקהל, קריוקי חי. כוכב מיוחד: באי המופע מוזמנים להישאר לקמפינג בחוף במחיר מוזל.

נפגשים בנמל

כל חמישי בערב באוגוסט, שרים בנמל עין גב, טברנה ישראלית, נוסטלגיה לועזית וריקודים. מסעדת הדגים חוגגת 60 שנים של טעם - בשירים, בריקודים ובטעמים.

קסם המקום: ויש קסם. מרפסת עץ אל מול כנרת בגוון כחול עמוק והאורות סביב מרצדים בשמחה ובשמים מיליון כוכבים. קסם.

הכוכב בלילות הלבנים: אירועי השירה שרים בנמל 2009 יתקיימו במרפסת העץ שבמסעדת הדגים אל מול הכנרת, טברנה ישראלית, נוסטלגיה לועזית, ריקודים ובירה חופשית כל הלילה ללא הגבלה.

חובבי השירה בציבור, מוזמנים לשיר, לרקוד ולהתענג על טעמי הקיץ החדשים במסעדה. המסעדה תארח שפים ידועים שיבשלו תפריט טאפסים מול הקהל. תוכלו כמובן ליהנות גם מהתפריט הרגיל של המסעדה. כוכב מיוחד: הבירה על חשבון הבית. זמן לבן בשעה 21:30 בערב. פרטים: 04-6658008.

מקום להיות בו

ב-13 באוגוסט, בקיבוץ דגניה א', יתקיים אירוע מוזיקה אירית סוחפת, ממש על גדות הירדן.

קסם המקום: כשהערב יורד והירדן זורם לו ברוגע, עצי האיקליפטוס מלחשים, אנחנו נסחפים עם המוזיקה.

הכוכב בלילות הלבנים: לילה של קצב עם להקת איגרא רמה, מופע סוחף ואנרגטי של מוזיקה אירית מלווה במסיבה של שני DJ עולם, בר שתייה במחירים ידידותיים עם בירה אירית ביתית, צאי שופ מפנק עם בישולים הודיים, מרחב שאנטי וריקודים לתוך הלילה. בואו לזרום עם הקצב.

כוכבים מיוחדים: 20% למביאים פרסום של לילות לבנים בכנרת. באי המופע מוזמנים להישאר כל הלילה בקמפינג גניה ללא תשלום נוסף. פתיחת שערים בשעה 21:00 בערב. המופע יחל בשעה 22:30 בערב. פרטים: 052-3749159.

תמרים פלוס

ב-20 באוגוסט יתקיים הפנינג משפחתי, לילי, בריכה, מתנפחים, קוסם ושירה בציבור ישראלית, אמיתית, כמו פעם לילה לבן לכל המשפחה, אנשי הטמבורין ועוד הפתעות.

קסם המקום: בריכה ענקית, מדשאות רחבות, ברקע מטע תמרים והשמים זרועי כוכבים.

הכוכבים בלילות הלבנים: נתחיל עם ערב לבן. בשמחה ובששון יקפצו הילדים על מתנפחים בתוך הבריכה, ייצרו עוגיות ועוד מטעמים מתמרים ויעשו צורות מבלונים בפינות היצירה. ויהיה גם קוסם.

ואז להקת אנשי הטמבורין יפתחו את הלילה הלבן. ערב שירה בציבור בשיתוף הקהל עם במה פתוחה, שירה עברית, ישראלית, מהלב, עם אווירה של פעם, כמו שאנחנו אוהבים. לילה לבן נפלא ואמיתי לכל המשפחה. קיוסק הבריכה ובר עם אוכל ושתייה יעמדו לרשות המבקרים.

כוכב מיוחד: באי המופע מוזמנים להישאר לקמפינג במדשאות הבריכה. הפנינג לכל המשפחה החל מהשעה 19:00 בערב. פרטים: 050-8871900.

וילה מלצ'ט

ב-27 באוגוסט, ערב קיץ, רוח קלילה ומלטפת על שפת הכינרת, וכשיין ושירים נפגשים, זה בדיוק הדייט המושלם. קסם היין על ים כנרת, הפנינג יקבי בוטיק. הטיש הגדול, משה להב בשירים ישראלים ושאר רוח.

קסם המקום: וילה יפיפייה על שפת הכנרת, מדשאות, דקלים, אורות וכוכבים משתקפים במים, יין, מוזיקה, המקום המושלם למסיבת שלהי הקיץ.

הכוכבים בלילות הלבנים: קסם היין על ים כנרת. וילה מלצ'ט מארחת יקבי בוטיק בהפנינג הישר מהיקבים, יריד מכירות יין. מכירות יין היישר מהיקבים במחירים מיוחדים. טועמים אוהבים- קונים. שרותי באטלר להעברת היינות לרכבים.

ואז הטיש הגדול עם משה להב, שירים ישראלים ושאר רוח, תופעה ישראלית יחידה במינה. משה להב והטיש הגדול הופכים כל התכנסות לחוויה בלתי נשכחת המפיחה בשירה הישראלית המשותפת רוח חדשה ורעננה. עם כוס יין ביד, אתם מוזמנים להתענג על הופעה שהיא תופעה, הטרנד שסוחף את כולם, זה מתחיל בשירים שקטים ואז האווירה מתחשמלת, יש אקסטזה, מצב רוח טוב בריזה מהים והמון שירה.

מהשעה 17:00 אחר-הצהריים ועד השעה 23:00 בלילה, קסם היין על ים כנרת, הפנינג יקבי בוטיק; בשעה 21:30 בערב יתקיים הטיש הגדול, משה להב בשירים ישראלים ושאר רוח.

פורסם במקור: אתר אינדקס מדיה
תאריך:  30/07/2009   |   עודכן:  30/07/2009
אינדקס מדיה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
החל מיום ראשון הקרוב בחצות (2.8.2009) מחירי הבנזין לצרכן צפויים לרדת בשיעור של 0.94 אחוזים לעומת חודש קודם. כך הודיע משרד התשתיות (יום ה', 30.7.09).
30/07/2009  |  עופר וולפסון  |   חדשות
רופאי בתי החולים בארץ משתמשים במסכות הגנה לפניהם כחלק מטיפולם בחולים. בחודשים האחרונים, בעקבות התפרצות שפעת החזירים, הפכו מסכות הפנים לפריט חובה. האגודה למלחמה בסרטן ערכה תחרות עיצוב מסכות בהשתתפות בתי הספר לעיצוב, במטרה למצוא דרכים יצירתיות והומוריסטיות למסכות החיוורות בהן משתמשים הרופאים.
30/07/2009  |  יפעת גדות  |   חדשות
שני מחזורים של חיילים ותיקים בפלוגה גדוד 74 של חטיבת השריון 188 פוזרו ושובצו מחדש בחטיבה ובעוצבת געש. זאת בעקבות מעשי ההתעללות וההשפלה שבוצעו בחיילים, בטקס הענקת דרגת סמל.
30/07/2009  |  עידן יוסף  |   חדשות
קרן פייר 1 מכרה בחודש יולי 14 דירות, בתמורה של 24.1 מיליון שקל. כך מסרה היום (ה', 30.7.09) ל-News1 הנהלת הקרן. אמנם, חודש יולי מסתיים מחר, אך מעריכים שהיום לא יהיו מכירות, בגלל תשעה באב, וגם ביום ו' אין בדרך כלל מכירות.
30/07/2009  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בסוף שנת 2008 היו בישראל כ-115 אלף עובדים מחו"ל שנכנסו לישראל באשרת עבודה, וכ-107 אלף עובדים שנכנסו לישראל באשרת תייר. כמו-כן, אשתקד נכנסו לישראל כ-30 אלף עובדים זרים מחו"ל בעלי אשרת עבודה ובאותה שנה, יצאו מישראל כ-23 אלף עובדים מחו"ל שנכנסו באשרת עבודה. כך עולה (יום ה', 30.7.09) מנתוני ביקורת הגבולות אותם מפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. הגיל הממוצע של בעלי אשרת עבודה שנכנסו בשנת 2008 עמד על 36.3 שנים.
30/07/2009  |  עופר וולפסון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il