על החינמון ישראל היום: "זו תופעה חדשה בנוף ארצנו, שבה מולטי מיליארדר החליט לחלק עיתונים חינם. אין לזה אח ורע בשום מקום בעולם שבא מישהו ומחלק מוצר חינם ועוד מביא את זה לבתים של האנשים. אנחנו בעיקרון תמיד בעד תחרות חופשית ו
מעריב מתמודד בתחרות החופשית למעלה מ־30-20 שנה, והוא עושה זאת במרץ רב. אבל אנחנו נגד תחרות לא הוגנת, שזה מה שמנסים לעשות בישראל היום. מה שעושה
שלדון אדלסון זו הצפה חינמית של מוצר של בעל הון שמניעיו הייתי אומר נסתרים, להגיד בלשון המעטה, וזו פעולה שהיא סכנה לדמוקרטיה, ומותר ואפילו הייתי אומר חובה עלינו להתגונן מפניה בכל אמצעי חוקי. אין שום הצדקה שהבעלות על עיתון תהיה שונה ושיכול לשבת מולטי-מיליארדר מלאס וגאס ולכוון את האג'נדה היומיומית בישראל, למרות שהוא לא באמת חלק מאיתנו...אנחנו צריכים להגיב בכל דרך חוקית שניתנת בשביל לשמור על הבית שלנו".
על אי-שיתוף הפעולה עם ידיעות במאבק נגד ישראל היום: "אני לא חושב שהמאבק משותף, אנחנו לא משתפים פעולה או מדברים בינינו מה אנחנו עושים, כל אחד עושה את מה שהוא מבין או את כל מה שהוא יכול במסגרת המגבלות בשביל לפעול כדי להתגונן מפני התופעה הזאת".
על זכי רכיב: "אנחנו נמצאים בתעשיה שהיא מאתגרת מאוד, תחרותית, וחיפשתי שותף מתאים וזכי הוא חבר שלי, המשפחה שלו והוא חברים שלנו הרבה שנים, והוא האיש הנכון לדעתי בזמן הנכון, הוא איש מוכשר בצורה יוצאת מן הכלל. הוא מבין את החיים, הוא איש עסקים שהצליח מאוד בתחום הטכנולוגי, והוא מביא לחברה, מעבר להון שלו, את התובנות שלו בתחום, בתחום העסקי, בתובנות שלו בתחום הטכנולוגי. הוא יהיה יו"ר דירקטוריון החברה, ובעצם אנחנו נפקיד בידיו הרבה מאוד סמכויות בשביל להוביל ביחד עם כל הצוות הקיים את החברה קדימה".
על עסקת המכירה: "אנחנו באמצע תשקיף, ההנפקה היא ביום ראשון. אנחנו מגייסים איגרות חוב להמרה במעריב, ואני מקווה שנעשה חיל. הסכם העקרונות נחתם אתמול בבוקר, דיווחנו עליו לבורסה ולרשות ניירות ערך ולכל המשקיעים. יש עכשיו תקופה של מספר שבועות שבהם מתבצעות כל מיני בדיקות ומקבלים את האישורים הנדרשים על-פי דין מהרשות להגבלים עיסקיים מהבנקים. לפי הערכתי כמובן בכפוף לכל מה שכתוב בהסכם, הכל הולך להתקיים על-פי המתוכנן ויהיה לנו שותף חדש עם הרבה מרץ ודם חדש".
על עזיבת העיתונות המודפסת לטובת האינטרנט: "זה נכון בחלקו, אבל הצמא, הצימאון למידע ודעה ותוכן לא ירד, ההפך: הנוער רוצה לדעת כמה שיותר מהר וכמה שיותר הרבה. אלא מה, אנחנו צריכים להתאים את דרך ההפצה של החברה הזו, חברת התוכן הגדולה הזו, וככה אנחנו יותר ויותר מפתחים במקביל לשיפור העיתון והתאמתו לקורא, אנחנו יותר ויותר מפתחים את הדרך להפיץ את המידע הזה דרך הסלולר, דרך האינטרנט ובדרכים אחרות. גם את העיתון עצמו אנחנו מפתחים לכיוון של...הייתי אומר אם פעם העיתון היה ניוז פייפר, כלומר עיתון שיש מידע, היום הוא הופך יותר ויותר אופיניין פייפר, כלומר עיתון שלא מספק את הכרוניקה היומיומית, אלא עיתון שמספר את הסיפור מאחורי החדשות, שנותן פרשנויות, שנותן סיפורי צבע. מעריב וגם העיתון המתחרה נותנים הרבה מאוד פרשנות והרבה מאוד סיפורים מאחורי החדשות".
על השקעה בעיתונות המודפסת: "אני לא עושה המלצות השקעה לאף אחד. אנחנו הבעלים של מעריב, אנחנו מאוד מאמינים בו. מעריב היא חברת תוכן מוצלחת עם מותג חזק, 200 אלף איש בוחרים כל יום שישי לקנות את העיתון, את המקומונים שלו, את המגזינים שלו".