|
סיבה לחשוש? [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
|
|
|
| שוקולד קצפת - 2.85 שקלים | |
| שוקולד קצפת עם תוספת - 4.20 שקלים | |
|
|
|
|
רק שבעה אנשים במחלבות טרה, שניים מתוכם אנשי שיווק, ידעו על המוצר החדש. בחדר ממודר, שהכניסה אליו הייתה נעולה, פיתחו מעבדות החברה בשנתיים האחרונות את "מוו", מעדן שוקולד קצפת, שאמור להשיב מלחמה שערה מול מילקי של שטראוס.
בשנת 1991 פרץ המילקי לתודעה, עשר שנים אחר-כך, בשנת 2001 ניסתה טרה את מזלה במעדני המותג ג'ננה, אך כעבור כמה שנים נאלצה להורידו מן המדפים לאחר שלא עמד ביעדים ותפס רק 15% נתח שוק. טרה לא ויתרה בקרב על הקצפת ובהשקת המוצר החדש תנסה לעמוד ביעד של 30% לפחות מהשוק. כיום נמכרים כ-100 מיליון גביעי מילקי בשנה.
במוצר הושקעו כ-3 מיליון שקלים, והוא ייתמך בפעילות בנקודות המכירה ובמסע פרסום. המעדן מושק תחת אסטרטגיית המחלבה בה "הכל מתחיל בחלב מצוין". מוו מיוצר מ-100% חלב, ללא חומרים משמרים. הוא יושק בטעמים: שוקולד קצפת, שוקולד אגוזים וקצפת, שוקולד קצפת עם פצפוצי שוקולד ושוקולד קצפת עם אגוזים בקרמל.
בשיתוף Muller
פיתוח המוצר התקיים בשיתוף פעולה מלא עם מחלבת Muller. הוא יושק בגביע עגול. עיצוב אריזתו, כשאר מוצרי החברה, יהיה בצבעי כתמי הפרה הידועים ויכלול תמונה של פרה שמפיה יוצאת בועת קומיקס על הסמליל "מוו".
ניר קניאס, סמנכ"ל שיווק טרה: "אנו פונים לכל המשפחה ובעיקר לצרכן אשר מעריך איכות ושחומר הגלם העומד בבסיס המוצר, מהווה מרכיב מרכזי בשיקוליו. אנו מאמינים שהשקת מעדן מוו תגדיל את שוק המעדנים, שגדל בשנה החולפת בכ-2 אחוזים, לשוק הצומח במספר דו-ספרתי".
מחלבת טרה היא יצרנית מוצרי החלב השנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב. היא שולטת על כ-12־14 אחוזים משוק החלב.