לאור הצלחת מסע הפרסום להשקת המותג "שלושת האופים" בהשתתפות זאב רווח, יוצאת חברת "שלושת האופים" של Neto באדפטציה לאיטלקית של ז'אנר סרט הבורקס ויצרה 'סרט פיצה', באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בעלות של כ-300 אלף דולר.
שלושת האופים, מייבאת פיצות אמיתיות ואיכותיות מאיטליה המכילות 100% גבינה איכותית בלבד. לכן, מסע הפרסום החדש מתבסס אמנם על סרטון הבורקס המוכר והאהוב, אבל מדובב לאיטלקית.
הסרטון, אשר יעלה ב-25.6.03, מציג את אם המשפחה המבקשת מ"ששון" לנסוע לאיטליה ולהביא פיצה איטלקית אמיתית. זאב רווח, המגלם את ששון, מוצא שוב פתרון יצירתי, טוב יותר - ומכניס לתנור פיצה איטלקית איכותית, אשר מכילה 100% גבינה אמיתית בלבד. בסיום הסרטון מוצג המבצע החדש, בו כל הקונה פיצה של "שלושת האופים", מקבל ג'חנון של "שלושת האופים" בחינם.
את סרטון הטלוויזיה של 20 השניות מדובב זאב רווח עצמו, המחליף את הטקסטים המצחיקים, שהפכו לז'רגון מקובל, בטקסטים איטלקיים, מצחיקים לא פחות. כך הופך משפט המפתח "מיאו חתולה" ל:"מיאו, גטינה".