|
אנדרסון. 300 אלף דולר בשנה [צילום: AP]
|
|
|
|
|
בתום שלוש עונות, תסיים
בר רפאלי את תפקידה כפרזנטורית הראשית של מותג ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס. את רפאלי תחליף לא אחרת מאשר דוגמנית העל הבינלאומית וכוכבת "משמר המפרץ" - פמלה אנדרסון, שביקרה לאחרונה בישראל במסגרת התוכנית "רוקדים עם כוכבים". המגעים להחתמת אנדרסון התבצעו באמצעות משרד הטאלנטים האמריקני ICM המייצג את הכוכבת האמריקנית. אנדרסון הוחתמה על חוזה לשנתיים והיא תרוויח סכום שיא של 300 אלף דולר לשנה.
אנדרסון תנחת בישראל בתחילת חודש מרס לצורך צילומים לסרטון פרסומת שישודר בטלוויזיה, וכן עבור צילומים לשלטי חוצות וקטלוג של בוניטה דה מאס. בשלב מאוחר יותר השנה, ייערך סשן צילומים נוסף בביתה שבמאליבו ובו תצטלם אנדרסון, הידועה בפעילותה ההומניטרית, לליין הלבשה תחתונה העשוי מכותנה אורגנית.
גורמים בענף האופנה מעריכים כי המהלך לגיוס פרזנטורית בינלאומית כדוגמת אנדרסון נובע מההקשר הטבעי שלה לנושא החזה הנשי, אך יחד עם זאת קשור גם להתפתחות בוניטה דה מאס ברמה הבינלאומית ובצורך בפנים מוכרות בעולם. המותג פועל בימים אלה להיכנס לשווקים חדשים, ביניהם מדינות סקנדינביה, ארה"ב, הולנד, טורקיה, רוסיה וגרמניה. לאחרונה הקימה החברה "שואו רום" בניו-יורק ובלוס אנג'לס.
"אנו מברכים את פמלה אנדרסון על הצטרפותה לחברה ומאחלים דרך צלחה לבר רפאלי שתרמה להצלחת המותג בוניטה דה מאס", אומר צ'רלי זיתוני, מנכ"ל ובעלים של החברה. "פמלה היא אייקון בינלאומי והיא משדרת את הערכים שאנו רואים במותג בוניטה דה מאס כמו סקס אפיל, ביטחון ועוצמה נשית יחד עם רוך ועדינות. מזה זמן מה שאנו בחיפוש אחר פנים חדשות שילוו את המותג בכניסתו לתחומים חדשים כגון הלבשת פנאי ואופנת בייסיק".