|
יצחק לנג, מנכ"ל שעוני עדי [צילום: מורג ביטון]
|
|
|
|
|
חברת שעוני עדי האריכה בשנה את חוזה החסות שלה עם קבוצת הכדורסל
מכבי תל אביב. הסכום לא השתנה לעומת אשתקד - 400 אלף שקל. מסגרת הפרסום תכלול גם את הליגה האדריאתית, בנוסף לליגה ולגביע בישראל ולמשחקי היורוליג.
מבחינתה, עשתה שעוני עדי עסקה טובה: היא משלמת אותו סכום כמו אשתקד, ומקבלת פרסום מוגדל, משום שהוא כולל לראשונה גם את משחקי הליגה האדריאטית, שמכבי לא שיחקה בה עד עתה.
שעוני עדי תהיה נותן חסות משני, בצד נותן החסות העיקרי אלקטרה. בתמורה לתשלום, תהיה פרסומת של שעוני עדי על הלוחות סביב המגרש, וכמובן גם על השעונים האלקטרוניים. מכבי תל אביב תערוך גם פעילויות שונות לקידום מכירות של שעוני עדי. נותני חסות משניים אחרים הם בין היתר עמינח ורשות עדן-מרקט.
כמו אשתקד, יקבל כל שחקן שעון יוקרתי של החברה, עם לוגו של מכבי. החברה מייצרת מהדורה מוגבלת של 500 שעונים כאלו, הנמכרים לאוהדי הקבוצה.
שעוני עדי, שמפעלה בקבוצת יבנה, היא מפעל השעונים הגדול בארץ, ומשווקת כ-250 אלף שעונים בשנה. החברה גם מייצגת בארץ חברות בינלאומיות, ובהן סיטיזן. ההסכם נחתם על-ידי מנכ"ל החברה.