המרכז לשלטון המקומי החליט "לייבש" את השימוש בכרטיסי החניה האלקטרוניים ולהותיר את החניה הסלולרית כאפשרות היחידה שתעמוד בפני הנהגים. כך טוענת חברת איזי פארק בעתירה שהגישה לבית המשפט המחוזי מרכז.
איזי פארק היא זכיינית כרטיסי החניה האלקטרוניים, בעוד את החניה הסלולרית ("פנגו") מפעילה חברת מילגם חניה סלולרית - חברת-בת של מילגם, העוסקת בגביית דוחות חניה ביותר מ-100 רשויות מקומיות. העתירה הוגשה באמצעות עוה"ד
תומר רייף, תום אפלשטיין ואייל פייבל ממשרד זיסמן-אהרוני-גייר.
איזי פארק טוענת, שזכיונה עמד לפוג בשנת 2010, אך אז התברר למרכז השלטון המקומי שאין לו כל דרך חילופית להמשיך את תפעול החניה האלקטרונית. מחשש שהדבר יגרום אנדרלמוסיה ויחשוף אותו לתביעות, ביקש המרכז מאיזי פארק להאריך את ההתקשרות בחודשים אחדים, תוך שהוא מבטיח שבתקופה זו יפורסם מכרז חדש והיא תוכל להתמודד בו.
ואולם, טוענת איזי פארק, למרות הזמן הרב שחלף - המכרז לא פורסם, ומרכז השלטון המקומי אף מתעלם מפניותיה בנוגע להשקת מסלול שיאפשר לה להתחרות עם "פנגו". עוד נטען, כי המרכז אף פועל בצורה ממשית לקידום החניה הסלולרית תוך פגיעה באיזי פארק, למשל באמצעות הצבת שלטים המפנים את הנהגים רק לאופציית "פנגו" ותוך התעלמות מהכרטיס האלקטרוני. עוד נטען, כי המרכז פרסם מודעות בדבר סיום השימוש באיזי פארק, תוך שימוש בלוגו של החברה אך ללא כל תיאום איתה.
לדברי איזי פארק, המרכז גם אינו מעניק לה קודים לאיזורי אכיפה חדשים, וכך מותיר בפני הנהגים רק את ה"פנגו". כתוצאה מכך, נטען בעתירה, נהגים המשתמשים בשירותיה מקבלים דוחות חניה. החברה אומרת, כי הותרת האפשרות הסלולרית בלבד תפגע בציבור, שכן היא יקרה יותר בצורה משמעותית מהחניה האלקטרונית, ואף מקפחת את מי שאינו רוצה או אינו יכול להשתמש במכשיר הסלולרי למטרה זו.
טרם הוגשה תגובת מרכז השלטון המקומי.