תדיראן קשר מפרסמת (יום ג', 26.8.03) דוחות כספיים לרבעון השני של שנת 2003 ומדווחת על צמיחה חדה במכירות, ברווח הגולמי, ב-EBITDA וברווח הנקי.
הרווח הנקי של חברת תדיראן קשר ברבעון השני של שנת 2003 הסתכם ב-30.0 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי של 12.6 מיליון ש"ח ברבעון השני של שנת 2002, גידול של 139% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
המכירות ברבעון השני של שנת 2003 הסתכמו ב-289.2 מיליון ש"ח לעומת 219.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 32%.
מאז הרבעון השני של שנת 2001 הכפילה תדיראן קשר את מכירותיה לרבעון והשיגה גידול ממוצע של 9% במכירות בין רבעון לרבעון.
הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2003 הסתכם ב-112.3 מיליון ש"ח לעומת רווח גולמי של 86.7 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל אשתקד - גידול של %30.
הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2003 הסתכם ב-30.8 מיליון ש"ח, לעומת רווח תפעולי של 21.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד - גידול של %45.
ה-EBITDA הסתכם ברבעון השני ב-43.0 מיליון ש"ח לעומת EBITDA של 40.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 7%.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת לרבעון השני הסתכם ב-99.9 מיליון ש"ח לעומת תזרים מזומנים של 138.0 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
צבר ההזמנות ליום 30.6.03 הסתכם ב-2.1 מיליארד ש"ח, כ-%80 מתוכו מקורו בהזמנות מחוץ לישראל. כ-25% מצבר זה עומד לביצוע עד סוף שנת 2003.
חזי חרמוני, מנכ"ל תדיראן קשר, הביע שביעות רצון רבה מהתוצאות הכספיות של החברה וציין כי תוצאות הרבעון השני משקפות את המשך הצמיחה של החברה ואת מובילותה הטכנולוגית בתחומי הציוד ומערכות הקשר.
חרמוני העריך, כי ברבעונים הבאים של שנת 2003 החברה תפגין רמת ביצועים דומה. לדבריו, החברה ממשיכה להשקיע בתשתיות טכנולוגיות המבססות את מעמדה כספק מוביל של ציוד ומערכות קשר בארץ ובעולם.
בחודש אפריל חילקה החברה דיוידנד ביניים לשנת 2003 בסך 1.4 ש"ח למניה מרווחים שאינם רווחי מפעל מאושר. בנוסף, החברה החליטה על חלוקת דיוידנד ביניים נוסף בגין שנת 2003 בסך 3.0 ש"ח למניה מרווחים ראויים לחלוקה שאינם רווחי מפעל מאושר.
תדיראן קשר הנה מובילה בינלאומית בתחום הציוד ומערכות הקשר לשוק הצבאי. מוצריה נמצאים בשימוש בכ-50 צבאות ברחבי העולם והם מבוססי פיתוח מקורי בחזית הטכנולוגיה. כמו כן פועלת החברה בתחום התקשורת האלחוטית בשווקים אזרחיים.
תדיראן קשר בבעלות קבוצת שמרוק (38%), קבוצת פימי (18%), הציבור הרחב (36%), מנהלים (8%).