משרד הפרסום הגדול בישראל, מקאן-אריקסון, הודיע (יום ה', 19.4.12) על מינויו של ריצ'רד הנטר לתפקיד מנכ"ל הקבוצה בישראל. הנטר ייכנס לתפקיד בחודש יולי, ויחליף את איריס בק שהודיעה על רצונה לסיים את תפקידה בתום ארבע שנים.
בתפקידו האחרון שימש האנטר כמנהל עסקים ראשי ברשת שופרסל. לפני כן, עבד הנטר כיועץ בכיר בתחומי האסטרטגיה והשיווק בחברת הייעוץ הבינלאומית מקינזי, ובשנים האחרונות שימש במגוון תפקידים בחברות שבשליטת קבוצת אי.די.בי של
נוחי דנקנר. למעט תפקידו האחרון, שימש גם כמנכ"ל חברת 013 נטוויז'ן וכיו"ר נענע 10.
"מכיר היטב את ענף הפרסום"
ריצ'רד הנטר מסר בתגובה: "אני מכיר היטב את ענף הפרסום מתפקידיי האחרונים, בהם ניהלתי גופים הנחשבים למפרסמים מהגדולים בישראל. בשנים הללו עקבתי בהערכה רבה אחרי העבודה המקצועית ופורצת הדרך של מקאן-אריקסון עבור גופים מתחרים, ואני שמח להצטרף לקבוצה ולהמשיך להוביל אותה לשיאים חדשים, קריאטיביים ואסטרטגיים, תוך העצמת הכוח והחדשנות שלה בתחום הדיגיטל".
אילן שילוח, יו"ר קבוצת מקאן-אריקסון, מסר: "אני מקדם בברכה ובהצלחה את ריצ'י עם כניסתו לתפקיד. ריצ'י מביא איתו ניסיון ויכולת יוצאת-דופן בתחום הייעוץ האסטרטגי, המהווה ערך קריטי של מקאן ללקוחותיה, יחד עם ניסיון ניהולי מרשים מאוד כמנכ"ל. אני מאמין שתחת הנהגתו של ריצ'י תמשיך מקאן לעמוד באתגרים הדינמיים של הענף ותחזק את מעמדה כקבוצת הפרסום המובילה והגדולה ביותר בשוק הישראלי".
שילוח הוסיף: "אני מנצל את ההזדמנות להודות לאיריס בק על העבודה היוצאת מהכלל שעשתה בארבע השנים האחרונות. במהלך כהונתה גדל הפער של מקאן אל מול משרדי פרסום אחרים, והמשרד זכה שלוש פעמים בתואר 'משרד השנה', בנוסף לפרסים בתחרויות בינלאומיות. איריס הצליחה לשמור על יציבות החברה בזמן בו סבל ענף הפרסום מצמצומים, גייסה תקציבים חדשים בהיקף 30 מיליון דולר והצעידה את מקאן ולקוחותיה באופן פורץ דרך לעידן הדיגיטל, על-ידי יישום אסטרטגיית מקאן 3.0 - פעילות אשר יותר מהוכפלה להיקף של כ-40 מיליון דולר".