|
כלמוביל. פיצוי ללקוח [צילום: איתמר לוין]
|
|
|
|
|
חברת כלמוביל תפצה את אחד מלקוחותיה ב-20,000 שקל, לאחר שהלה טען שמכונית יונדאי שרכש ממנה עברה צביעה לפני שנמסרה לו, והדבר לא נאמר לו בעת שרכש אותה.
רוני מזרחי טען, באמצעות עו"ד מיכאל דבורין ממשרד דבורין-כהן-בם, כי רכש את הרכב באוקטובר 2010 תמורת כ-250,000 שקל, ובסמוך לכך גילה בו פגמים שונים ובהם הגה מתפורר, דליפת דלק, תקלת בלמים, שפשופים לכל אורכו של הרכב ועוד. לדבריו, בבדיקת שמאי מטעמו התגלה, כי הרכב נצבע בסמוך למסירתו, דבר שגרם לשפשופים לכל אורכו ולירידת ערכו. מזרחי תבע פיצוי של 50,000 שקל.
כלמוביל טענה, באמצעות עו"ד דן שגיב, כי הרכב עבר רק פוליש כמקובל. עוד הכחישה את הטענות בדבר תקלות מרובות במכונית וטענה, כי מאז מסירתה היא נכנסה למוסך רק חמש פעמים לתיקון תקלות קלות. הצדדים הסמיכו את שופט בית משפט השלום בתל אביב, יעקב שקד, להכריע על דרך הפשרה, וכאמור הוא פסק למזרחי פיצוי של 20,000 שקל ללא צו להוצאות.