איש העסקים יוסי סלמן, פותח בישראל קונספט חדש וייחודי של חנויות בתחום מוצרי המזון. מדובר בחנויות אשר כל המוצרים בהם נמכרים לפי משקל מהיצרן לצרכן. קונספט החנויות "במשקל" תפס תנופה גדולה בשנים האחרונות, בצפון אמריקה ובמיוחד בקנדה.
כל המוצרים ברשת חנויות "במשקל" משווקים בתפזורת ללא אריזות מודפסות, מיתוג והוצאות שינוע מהמפעל לנקודת המכירה, דבר שלדברי השיווק מוזיל את עלות המוצרים לצרכן ב־20%-25% לעומת מוצרים מקבילים ארוזים. כמו-כן, הצרכן יוכל לבחור את הכמות לצריכתו האישית.
בחנויות "במשקל" ישווקו למעלה מ-500 מוצרי מזון יבשים שונים, ב-8 קטגוריות עיקריות: קטניות, דגנים, תבלינים, חליטות תה צמחים וקפה, פירות יבשים, אגוזים ופיצוחים, ממתקים ושוקולד, דבש, שמנים ועוד. כמו-כן ישנם מוצרים מיוחדים שנמכרים במשקל - מוצרים שניתן להשיג בסופר אך רק באריזות גדולות. במוצרים: אבקות להכנת עוגות, אבקות להכנת חמיטה (פנקייק) או ופל בלגי.
חידוש ייחודי - על-מנת לשמור על הטריות וההיגיינה של מוצרי המזון, כל המוצרים מוצגים במכלים מיוחדים המאפשרים שירות עצמי של הלקוח בכל מוצר ומוצר. שיטת אחסון ותצוגה זו היא ללא מגע יד אדם, ומוגנת מאבק, מלכלוך, מפיח רחוב, מחומרים זרים ועוד. בנוסף, המכל שומר על טריותם המרבית של המוצרים.
כל מוצרי המזון המשווקים בחנויות יהיו טריים היישר מן היצרן לצרכן. רובם מתוצרת ישראל וחלקם מיובא. כל המוצרים כשרים.
החנות הראשונה בביאליק 36 רמת גן.