חברת eBay נט, הודיעה כי בחרה בפלטפורמת ה-BI (הבינה העסקית) של MicroStrategy. החברה תעשה שימוש בתוכנה החדשה לניתוח הפעילות השוטפת ולניהול המכירות ואספקת השירותים הניתנים באתרי החברה.
eBay דיווחה בשנת 2002 על מכירות בהיקף של 14.87 מיליארד דולר. בחברה יש 2,700 קטגוריות מוצרים המייצגים למעלה מ-16 מיליון פריטים שונים. MicroStrategy, מובילה עולמית בשוק תוכנות ה-BI, מיוצגת בישראל על-ידי י.א. מיטווך ובניו, נציגת NCR.
"eBay בחרה ב-MicroStrategy בשל גמישותה הרבה ובשל יכולתה לתמוך בדיווח וניתוח מתקדמים ביותר", אמר בראד פיטרסון, מנהל מערכות המידע של eBay. "מעבר לכך, החברה הוכיחה הישגים מרשימים בביצועי שאילתות בעבודה מול מחסן הנתונים הגדול שלנו".
פלטפורמת ה-BI של החברה מאפשרת לארגונים ולחברות להפוך כמויות ענקיות של מידע גולמי לנתונים המספקים תובנה עסקית החיונית לארגון על כל חלקיו. ל-MicroStrategy יש כיום מעל 2000 לקוחות ארגוניים הנמנים על החברות המובילות בעולם, בהן General Motors, Best Buy, Yahoo!, Visa ו-AT&T.