חברת סלקום הודיעה הבוקר (א', 2.11.03) על קמפיין חדש: שירות ההיכרויות, אשר יעלה מחר לאוויר. השירות מציע פתיחה של תיבת היכרויות, שיחות פרטיות וצ'טים עם משתתפים בשירות.
הקמפיין יעלה ברדיו, בעיתונות, בשלטי חוצות ובאינטרנט, תחת המסר "לכל סיר יש מכסה - ואצלנו תוכלו למצוא את שלכם". במסגרת הקמפיין תחלק סלקום כרטיס זוגי לסרט ל-3,000 הראשונים שיפתחו החל מיום עליית הקמפיין תיבת היכרויות.
יצויין, כי השירות מסופק לסלקום על-ידי חברת פוקטוורלד.