|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

אל-על יוצאת במסע פרסום בעלות של 350 אלף דולר

"אל-על Connect - לכל מקום בעולם"; מטרת מסע הפרסום לקדם שיווק כרטיס טיסה בודד של אל-על, באמצעותו אפשר להגיע למאות יעדים ברחבי העולם
07/12/2003  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: עמוס באר  |  

חברת אל-על יוצאת (8.12.03) במסע פרסום משולב טלוויזיה, עיתונות וקד"מ בהיקף של כ-350 אלף דולר. מטרת מסע הפרסום לקדם שיווק כרטיס טיסה בודד של אל-על, באמצעותו אפשר להגיע למאות יעדים ברחבי העולם.

"לימה בפרו, טוקיו ביפן ואפילו יוסטון שבטקסס קרובים מאי פעם" - זהו המסר המלווה את מסע הפרסום החדש של חברת התעופה הלאומית, הנערך תחת שם המותג "אל-על Connect".

יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים אמר עם השקת הקמפיין, כי הנוסע הישראלי יכול היום להגיע עם כרטיס אל-על למאות יעדים בעולם באמצעות התעריפים ליעדי ה-Off-Line של החברה ולהרגיש הכי בבית בעולם. מיצוב המאפשר לדבריו לחברה לעמוד בשורה אחת עם חברות התעופה הבינלאומיות הגדולות בעולם.

סיגל עצמון, ראש אגף שיווק, ציינה היום, כי הקמפיין יעלה בארבעה שלבים במהלך השנה החל ממחר - 8 בדצמבר ולמשך שלושה שבועות בטלוויזיה, בעיתונות, בשלטי חוצות, באינטרנט וילווה בתמיכה של קידום מכירות.

הקמפיין תומך במוצר אל-על Connect ובמסר כי ניתן להגיע באמצעות אל-על למאות יעדים ברחבי העולם. בקמפיין נעשה שימוש במסר ויזואלי של מקומות אטרקטיביים ברחבי תבל והדמיה של שושנת יעדים, להמחשת ריבוי אפשרויות הטיסה העומדות בפני הנוסעים. המסר הוא מסר אחיד המועבר בכל אמצעי הפרסום.

הפרסום בטלוויזיה יעלה בערוצים 2, 10 וערוץ 24 וכולל 3 סרטונים באורך של 20 שניות כל אחד. 3 הסרטים ישודרו לסירוגין במהלך יום השידורים למשך כשבועיים. הסרטונים תומכים מתארים 3 אתרים אטרקטיביים: פרו, יפן וטקסס ובהם מוצגות דמויות אופייניות למקום המשתמשות באלמנטים ייחודים של חברת אל-על.

הסרטון הראשון מתרחש בלימה-פרו ומציג אישה פרואנית בכפר נידח בפרו במהלך יום עבודתה בטווית בדים. החום הנורא, התרנגולות המקרקרות מסביב והלחות מאלצים אותה לעשות הפסקה ולהוציא מטלית לחה של אל-על לניגוב הזיעה. לאחר התיאור הויזואלי, מופיעה שושנת היעדים הישירים של אל-על אשר נפתחת לשושנה נוספת של יעדים המציינת את יעדי ה-off line של חברת אל-על באזור דרום אמריקה, הכוללת את לימה ועוד 43 יעדים ברחבי היבשת.

הסרטון השני מציג שתי נשים יפניות במספרה בטוקיו, יפן. בעוד הן ממתינות לסיום הטיפול בייבוש שיערן, האחת מעיינת בעיתון מקומי והשניה מעיינת במגזין אטמוספירה של אל-על.

הסרטון השלישי מתרחש בטקסס, בערבה שוממת ולוהטת. קאובי מקומי מבלה את סייסטת הצהרים בג'יפ בשמש החמה, כשעל עיניו כיסוי עיניים של אל-על.

הפרסום בעיתונות הארצית והמקומית יכלול 2 סוגי מודעות. האחת, תדמיתית, המתארת את הדמויות המובילות של הקמפיין והשנייה, מודעת מחיר, המתארת את שושנת היעדים על-פי האזורים הגיאוגרפיים, ויעד ספציפי עם מחירו האטרקטיבי. מידי יום יופיעו 2 המודעות במקביל באותה מדיה.

שילוט החוצות יוצב ברחבי מתחם נתב"ג במטרה לחשוף את ציבור הטסים, המלווים, החוזרים וציבור עובדי האזור לקמפיין. השילוט אף הוא עושה שימוש בשם המוצר ובדמויות המובילות של הקמפיין, הנשים היפניות והקאובוי הטקסני.

קמפיין אינטרנט התומך במוצר אל-על connect, כולל שימוש בטכנולוגיית Bluestream - אשר תשובץ באתר אל-על ובמסגרתה מבהירה דיילת אנושית מקוונת את מסרי הקמפיין ועונה לשאלות בנושא.

בקמפיין האינטרנט, שיעלה באתרים וואלה, Ynet, גלובס ו"למטייל", ייעשה שימוש בטכנולוגית פרסום מתפרצת בגיבוי באנרים שונים - אשר לחיצה עליהם תעביר את הגולש לאתר אל-על, תאפשר משלוח גלויות, הורדת שומר מסך, קבלת מידע על מחירים ויעדים באמצעות מחשבון ייעודי, צפייה ומשלוח סרטוני הפרסומת ועוד.

כמו כן, כתמיכה נוספת במהלך הפרסומי פועלת אל-על במספר מישורים של פעיליות קד"מ: החברה הפיקה חוברת מיוחדת המיועדת לסוכני הנסיעות. בחוברת שחולקה לכל סוכנויות הנסיעות ותוצב בכל סניפי אל על, מופיע מידע לגבי תעריפים מיוחדים ליעדי Off-Line רבים של חברת אל-על.

פעילויות נוספות של קידום מכירות כוללות באנרים, פוסטרים, מוביילים, גלויות מיוחדות , פליירים לנוסעים, פדים למחשב, מבצעים מיוחדים לחברי מועדונים ועוד.

באתר האינטרנט של אל-על הוקם מדור חדשני המציג באמצעות טכנולוגיה חדישה את כל המידע לשימוש נוח וקל והמעניק מידע עדכני ללקוחות ומפרט את כל יעדי ההמשך, המסלולים האפשריים, איתור טיסות ועוד. אל המדור ניתן להגיע אליו מתוך עמוד הבית של אתר אל-על. www.elal.co.il

תאריך:  07/12/2003   |   עודכן:  07/12/2003
עמוס באר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"על הבנקים להקדיש תשומת לב מיוחדת להפרשות לחובות מסופקים בענפי הנדל"ן, הנדל"ן המניב והמלונאות, וכן לעסקים הקטנים הרבים שבקשיים". כך אמר היום (א', 7.12.03) המפקח על הבנקים, יואב להמן, בדברים שנשא בוועידת ישראל לעסקים.
07/12/2003  |  רועי כוכבי  |   חדשות
"בשנים הקרובות יהפוך המותג הפרטי בישראל לאויב מספר אחד של המותגים הלאומיים", אומר ד"ר רם הרשטין, מרכז אקדמי לקורס 'ניהול מותגים' שייפתח ב-14 בדצמבר בל.ה.ב. - לימודי הכשרה בניהול, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב.
07/12/2003  |  ענבל אביב  |   חדשות
יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, חבר הכנסת מיכאל איתן (ליכוד), יגיש הצעת חוק שתבטל את סמכותו של היועץ המשפטי לממשלה להפסיק הליכים משפטיים נגד פרקליטים, בגין עבירות משמעת. מדובר בהליכים המתנהלים בבתי דין משמעתיים מחוזיים של לשכת עורכי הדין.
07/12/2003  |  רועי כוכבי  |   חדשות
עמותת "אומ"ץ - למען מינהל תקין וצדק משפטי וחברתי", פנתה בסוף השבוע האחרון אל היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, פרקליטת המדינה, עדנה ארבל, ומפכ"ל המשטרה, רב-ניצב שלמה אהרונישקי, בתביעה להשמיד או להפקיד בבית המשפט את תמלילי ההקלטה השנויים במחלוקת, שתומללו ביחידה לחקירות בינלאומיות של המשטרה (יאחב"ל), בראשו עמד אז ניצב משה מזרחי, במהלך חקירה סמויה בחשדות נגד אישי ציבור.
07/12/2003  |  נועם שרביט  |   חדשות
משטרת ראשון לציון עצרה הלילה (יום א', 7.12.03) מספר עובדים ומנהלים של פאב באזור ראשון לציון בחשד לרמאות הלקוחות במשך תקופה ארוכה.
07/12/2003  |  גלית יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il