|
[צילום: מיטל כהן/פלאש 90]
|
|
|
|
|
בנקאות אישית וטכנולוגית בבנק הפועלים [צילום: יח"צ בנק הפועלים]
|
|
|
|
|
בנק הפועלים משיק סדרת חידושים טכנולוגיים עבור לקוחותיו, כחלק מאסטרטגיית "בנקאות אנושית, אישית וטכנולוגית". סדרת החידושים כוללת שילוב של שני מהלכים מרכזיים: חיבור בין היישומון הבנקאי בסמארטפון לבנקאים בסניפים, והעצמה דיגיטלית של הלקוחות, באמצעות בנקאים מיומנים שעברו הכשרה ייחודית וצוידו באייפדים מתקדמים, אשר ישדרגו משמעותית את חווית השירות בסניף.
לבנק הפועלים יש כ-1.8 מיליון לקוחות הנעזרים בערוצים אלה, מתוכם כ-700 אלף לקוחות ביישומונים המתקדמות של הבנק. חלקם הגדול מנהלים באמצעות הסמארטפון את כל פעולותיהם הבנקאיות.
אלה הם השירותים והכלים החדשים שמשיק הבנק:
הסניף האישי - גם ביישומון
ביישומון ניהול החשבון של בנק הפועלים יוקדש אזור שלם לסניף האישי של הלקוח, שיכלול מספר חידושים: ניתן לראות את הבנקאי האישי: לקוחות המקבלים שירות מבנקאי אישי בסניף, יוכלו לראות את תמונת הבנקאי ביישומון ניהול החשבון - מהלך שישלב עבור הלקוח בין המרחב האנושי והאישי לבין המרחב הדיגיטלי.
קבלת טיפים מותאמים אישית: בעת ביצוע פעולות שונות, יוכלו הלקוחות לקבל באזור האישי, הודעות וטיפים להתנהלות פיננסית נכונה, עידכונים רלוונטיים של מידע על החשבון ומידע על שירותים שחוסכים כסף.
הבנקאים ידריכו באייפד
הבנקאים בסניפי הבנק מצויידים באייפדים מתקדמים, עליהם ידגימו ללקוחות כיצד ניתן לבצע פעולות בנקאיות באתר הבנק. וכל בנקאי בסניפים יצויד באייפד לצורך זה.