|
עינת ינאי [צילום: סיון פרג']
|
|
|
|
|
עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על ביקשה לסיים את תפקידה בתום 6 שנים. היא תסיים תפקידה בתוך כמה חודשים.
ינאי נכנסה לתפקיד בתחילת שנת 2011 ובמהלך השנים הובילה שורה ארוכה של מהלכים, הבולטים שבהם השקת מחלקת תיירים פלוס, פתיחת מותג הלואו קוסט Up מבית אל על, השקת הקו לבוסטון וגיבוש ההיערכות השיווקית בחברה לקראת קליטת מטוסי הדרימליינר. בנוסף הובילה את שדרוג מערך הדיגיטל באל על והפיכת אתר האינטרנט לגורם משמעותי במכירות החברה.
טרם הגעתה לאל על כיהנה במשך 11 שנים כמנהלת מחלקת השיווק ב-yes.
עינת ינאי אמרה היום: "במהלך 6 השנים האחרונות הייתה עבורי אל על חלק בלתי נפרד אשר ליווה אותי בכל תחומי החיים. כעת ברצוני להמשיך קדימה אל עבר יעדים חדשים".