מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים טוען, כי חברת פי.אם.איי סחר - זכיינית אלבום "סופרגול", המשווק בידי קבוצת
ידיעות אחרונות - פוגעת בצורה קשה בזכויותיו הקנייניות.
בתביעה, שהוגשה (22.6.17) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר, כי המועדון הוא בעלי מלוא הזכויות בסימן המסחרי "בית"ר ירושלים". הנתבעת קיבלה ממנהלת הליגות המקצועניות זיכיון להפיק את "סופרגול" - אלבום תמונות של שחקני כדורגל בישראל. בית"ר הסמיכה את מנהלת הליגות לתת לנתבעת זכות שימוש בסמליה רק לצורך פרסומם באלבום.
לטענת המועדון, באמצעות עוה"ד רונן מוזסון וחגי חביב, הנתבעת הפרה את הזיכיון, והחלה לשווק מוצרים נוספים הנושאים את תמונות שחקני הקבוצה, תלבושותיהם וסמלי המועדון, כולל "פזל בול". המועדון מבקש לאסור על הנתבעת להמשיך ולעשות זאת, ולהורות לה להגיש לו דוח על מכירותיה כדי שיוכל לתבוע אותה.
החברה, שטרם הגישה כתב הגנה, הגיבה על פניית המועדון באומרה, כי כל המוצרים שהיא מוכרת - לרבות "פזל בול" - הם חלק אינטגרלי מאלבום האיסוף של "סופרגול", ולכן היא עושה שימוש כדין בסמליה של בית"ר.