הרווח הנקי של חברת שופרסל עמד ברבעון השני של שנת 2017 על 68 מיליון שקלים. זאת, לעומת רווח נקי של 62 מיליון שקלים בשנה שעברה. כך עולה מן הדוחות שפרסמה (יום א', 27.8.17) הנהלת החברה. עלייה נרשמה גם בנתוני המחצית הראשונה של 2017 שבה עמד הרווח הנקי על 133 מיליון שקלים לעומת רווח נקי של 115 מיליון שקלים במחצית הראשונה של 2016.
על-פי הדוחות, עמדו הכנסות שופרסל ברבעון השני על 3.001 מיליארד שקלים, לעומת 3.072 מיליארד שקלים ברבעון המקביל אשתקד. מדובר בירידה של 2.3% הנובעת בעיקרה מירידה בפדיון במגזר הקמעונאות.
הכנסות שופרסל ב-273 סניפיה הסתכמו ב-2.991 מיליארד שקל, לעומת 3.062 מיליארד שקל בשנה שעברה. הכנסות מגזר הנדל"ן של החברה הסתכמו ב-41 מיליון שקלים, והכנסותיה ממגזר ניהול מועדון לקוחות כרטיסי האשראי הסתכם ב-21 מיליון שקלים. מדובר בעלייה של 16.7%, מההכנסות בסך 18 מיליון שקלים שהיו לשופרסל מכרטיסי האשראי שלה בשנה שעברה, בעיקר בשל גידול בעמלות בגין מרווחי אשראי.
הכנסות מגזר הנדל"ן במחצית הראשונה של 2017 ירדו במקצת, מ-84 מיליון שקלים אשתקד ל-82 מיליון שקלים השנה. זאת, בעיקר ממה שהגדירה הנהלת שופרסל כ"שטחים פנויים בנדל"ן המניב".
הדוחות הכספיים הנוכחיים של שופרסל הם הראשונים שבהם מחשיבה החברה את המכירות שלה דרך מחסני האונליין כחלק מן המכירות בחנויות החברה, וכחלק מחישוב מכירות למטר רבוע. היא גם מחשיבה את שטחי מחסני האונליין כחלק מחישוב מכירות למטר רבוע.