חברת 'Esc' הודיעה (יום א', 8.2.04) על שיתוף פעולה למשך שנה עם חברת "לעומק התודעה", במסגרתו, תפרסם את המותג בחדרי השירותים של מועדוני הלילה והפאבים מהמובילים בארץ: בתל אביב, ירושלים, חיפה והקריות ועוד. היקף העסקה מוערך בסך של 100,000 דולר.
חברת "לעומק התודעה" הינה היחידה בארץ המחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בחדרי השירותים של 75 מועדוני לילה ופאבים בכל רחבי הארץ.
מהחברה נמסר, כי החשיפה החודשית עומדת על 500,000 בליינים בגילאי 35-18 (בעיקר סטודנטים).
בין הסיסמאות שיוצגו בפרסום המותג של Esc: "לא נורא, שלנו קטן יותר", "חייל, קבל יציאה במתנה", "סטודנט יקר, לכוון בשבילך אף אחד לא יכול, אז תסיים, תנער, נדבר". ערכי המדיה תואמים את מותג ESC: חדשנות, נועזות, חוצפה ואופנתיות.
זיו פופלבסקי, מנהל השיווק של "לעומק התודעה", מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם פלאפון ומאמינים שמדיום זה יתרום לאסטרטגיה של חברת ESC המצליחה. המדיום הייחודי בחדרי שירותים במועדוני לילה ופאבים פוגש את הלקוח ברגע אינטימי, למשך חצי דקה לפחות כאשר הוא במצב-רוח מרומם כשהוא יוצא לבלות".