פייסבוק הודיעה (יום ב', 28.1.19) כי תחסום מודעות פוליטיות בלתי מזוהות בתשלום, קראת הבחירות לכנסת. הכלים החדשים, שיושקו בחודש מרס, נועדו למנוע התערבות זרה בבחירות, וכן להגביר את השקיפות בפרסום הפוליטי ברשת החברתית.
בין השאר יידרשו המפרסמים למסור פרטי איש קשר מקומי על-מנת לפרסם מודעות, ובפני המשתמשים יוצגו פרטים על התוכן הממומן, כגון המחיר ששולם בעדו וקהל היעד אליו כיוון.
עד אז יש למפרסמים עלומי השם שהות של כחודש לפרסם איזו מודעה פוליטית שירצו.