חברת המשביר 365 העמיקה את ההפסדים שלה למחצית הראשונה של השנה ב-85% וסיימה את המחצית הראשונה של 2019 בהפסד של כ-19 מיליון שקל. זאת, לעומת הפסדים של כ-10.2 מיליון שקל בסוף המחצית הראשונה של 2018. כ-7.6 מיליון שקל הפסד הם תוצר של תקן חשבונאי חדש שהוכנס בשנה החולפת. אולם גם בקיזוז סכום זה - מדובר בגידול של כ-10% בהפסדי המשביר 365 לעומת המחצית הראשונה אשתקד.
העמקת ההפסדים נרשמה למרות עלייה של 7.3% בהכנסות - מ-474.3 מיליון שקלים במחצית הראשונה של 2018 ל-509 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2019. העלייה במחזור המכירות בחציון הראשון של השנה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, נובעת בעיקר מהגדלת וייחוד מגוון המוצרים במחלקות גברים, נשים, ילדים וספורט.
הכנסות הרבעון השני של שנת 2019 עלו בכ-17% לכ-268 מיליון שקל, בהשוואה לכ-229 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במשביר 365 טענו כי מדובר בתוצר של שינויים ארגוניים של החברה הכוללים סגירת מחלקות לא רווחיות כמחלקות טואלטיקה והרחבה של המחלקות הרווחיות בחנות הכלבו, בגידול במכירות חנויות זהות של כ-12.5% ומעיתוי חג הפסח. בחברה טוענים עוד כי שיפור הנראות של הסניפים והשקת קמפיין שיווקי עם הפרזנטורית דורין אטיאס הצליח לעורר את תשומת הלב של לקוחות קיימים ושל קהלי יעד חדשים לשינוי בפעילות של הרשת וחיזוק המותג בתחום האופנה.
בעקבות ההפסדים ירד ההון העצמי של המשביר 365 המיוחס לבעלי המניות מ-93.5 מיליון שקל בסוף המחצית הראשונה של 2018 ל-36.4 מיליון שקל בסוף יוני 2019.
העלייה במחזור המכירות ברבעון השני של השנה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, נובעת בעיקר מהשפעת עיתוי חג הפסח שחל השנה במועד מאוחר יותר כך שהמכירות לחג קיבלו ביטוי ברבעון השני השנה, לעומת מכירות חג הפסח אשתקד אשר קיבלו ביטוי בעיקר ברבעון הראשון של 2018.
הונה העצמי של המשביר 365 הסתכם ב-30 ביוני 2019 בכ-26.7 מיליון שקל. בעקבות שינוי תקן 16 נרשמה ירידה בהון העצמי בכ-59.3 מיליון שקל. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת שהושפע גם מהתקן עלה ברבעון השני לכ-41 מיליון שקל, לעומת כ-7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. רכושה הקבוע של החברה הסתכם ברבעון השני בכ-171 מיליון שקל ובקופתה מזומנים ני"ע ופיקדונות מוגבלים בהיקף של כ-60.2 מיליון שקל.
המשביר 365, בבעלות
רמי שביט (60.16%) מחזיקה ב-38 סניפים בפריסה ארצית בשטח כולל של כ-100,000 מ"ר ברוטו. החברה היא הבעלים והמפעילה של מועדון הלקוחות "קלאב 365" ומאגר המידע שלו, המונה כ-688,000 בתי אב בעלי כרטיס מועדון פעילים המשלמים דמי חבר שנתיים וכן 310,000 כרטיסי אשראי פמלי 365 בשותפות יינות ביתן.