הרווח הנקי של אלקטרה מוצרי צריכה צנח בתשעת החודשים הראשונים של 2021 ב-43.5% ועמד על כ-158 מיליון שקלים. זאת, לעומת רווח נקי של כ-281 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי של החברה ברבעון השלישי של השנה ירד בשיעור חד של כ-72% ועמד על כ-61 מיליון שקל לעומת רווח נקי של 219.2 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2020.
הכנסותיה של אלקטרה בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדלו ב-69.2% ועמדו על כ-3.1 מיליארד שקל, לעומת הכנסות של 1.8 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה במחזור המכירות נבעה בעיקר מאיחוד תוצאותיהן של יינות ביתן, אופיס דיוטי וסער א.ת יזמות ומסחר שהסך הכולל שהוסיפו להכנסות הקבוצה עמד על יותר ממיליארד שקל, מגידול בהכנסות קמעונאות חשמל בסך של 172 מיליון שקל ומגידול של כ-31 מיליון שקל בהכנסות במגזר מוצרי צריכה חשמליים.
הוצאות המכירה והשיווק, והוצאות ההנהלה זינקו בדוח האחרון של אלקטרה והוכפלו מ-320 מיליון שקל הוצאות מכירה ושיווק ל-644 מיליון שקל, ומ-25 מיליון שקל הוצאות הנהלה ל-52 מיליון שקל. הזינוק נובע מאיחוד התוצאות של החברות שנרכשו על-ידי אלקטרה, ובראשן יינות ביתן.