|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
סמוטריץ' יוצא מהמלון בו נפגש עם ראש הממשלה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

סמוטריץ' נוטה לבחור בתיק הביטחון

נפגש עם אלופים במילואים וכן עם אנשי ביטחון נוספים, והתייעץ איתם לגבי כהונה אפשרית שלו במשרד במפלגות החרדיות מתנגדים למינויו לתפקיד שר האוצר, ונתניהו מעוניין שדרעי יקח את התיק
10/11/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', נוטה לבחור בתיק הביטחון בממשלה הבאה. בשבוע האחרון נפגש יו"ר הציונות הדתית עם אלופים במילואים וכן עם אנשי ביטחון נוספים, והתייעץ איתם לגבי כהונה אפשרית שלו במשרד. כך דווח (יום ה', 10.11.22) בכאן חדשות.

לדברי גורמים שמעורים בפגישה אתמול, נתניהו לא הביע התנגדות לכניסה של סמוטריץ' למשרד הביטחון. סמוטריץ' אמר כי הוא מתלבט אבל נוטה כאמור לבחור בתיק הביטחון, וימסור בקרוב את החלטתו. הסיבה העיקרית שבגללה הוא מעוניין בתיק היא המאבק נגד השתלטות הפלשתינים על שטחי C באמצעות בנייה לא חוקית והיחס להתיישבות הצעירה הלא-מוסדרת.

במפלגות החרדיות רואים בציונות הדתית מפלגה מגזרית ולא מעוניינים שתשלוט בתקציבים הקשורים למשרדים שלהן, ולעמוד בתור אצל סמוטריץ' כשר האוצר.

בשבועון בקהילה נכתב כי נתניהו, שרואה בדרעי את האדם הנאמן לו ביותר, דורש ממנו בתוקף שיקח את תפקיד שר האוצר. את ההצעה המפתיעה קיבל דרעי יום לאחר הבחירות. בזמן שיתר ראשי המפלגות השלימו שעות שינה, נפגשו נתניהו ודרעי בצהרי יום רביעי בביתו של הראשון ברחוב עזה בירושלים. הפגישה שטרם פורסמה ברבים נמשכה כשלוש שעות ובמהלכה נתניהו הטיל את הפצצה: ״אתה השותף האמיתי שלי ואתה ראש המפלגה הגדולה בקואליציה (הציונות הדתית מורכבת משלוש מפלגות) ואני רוצה שתהיה שר האוצר״.

תאריך:  10/11/2022   |   עודכן:  10/11/2022
עידן יוסף
+ממשל ביידן נגד בן-גביר: "לחגוג מורשת ארגון טרור - דבר מתועב"
23:03 10/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
דובר מחלקת המדינה האמריקנית תוקף את יו"ר מפלגת עוצמה יהודית על השתתפותו באזכרה השנתית לרב מאיר כהנא  ▪  "יש סיבה טובה מדוע 'כהנא חי' מוגדרת עדיין על-ידי ארה"ב כיישות טרוריסטית"
בן גביר, בכניסה לאזכרה לרב מאיר כהנא [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+סיכום בין הליכוד ליהדות התורה על תקציב הישיבות
17:55 10/11/22  |  עידן יוסף
סיכום בין הליכוד ליהדות התורה על תקציב הישיבות: ערך הנקודה הקבוע לבחור ישיבה יעמוד על 730 ש״ח לחודש ו-1,314 לאברך כולל. מדובר בהכפלה של התקציב (בחדרי חרדים).

ביהדות התורה דורשים להכניס להסכם הקואליציוני התחייבות לחוקק חוק שמחזיר את האפשרות למנות סגן שר ללא שר מעליו, ובכך להפוך החלטת בג"ץ בנושא. בכך מבקשים ביהדות התורה לקבל לידיהם כמה משרדים ולאייש אותם בסגני שרים מטעמם, ללא שר מעליהם (כאן חדשות).
+מנהיג מדינה ערבית ראשון התקשר לברך את נתניהו
17:48 10/11/22  |  עידן יוסף
נשיא איחוד האמירויות, שייח׳ מוחמד בן זאיד, התקשר לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. נתניהו הבטיח לבן זאיד שהיחסים בין המדינות יפרחו אף יותר לאחר הסכם השלום ההיסטורי שהשניים השיגו יחד.

השייח׳ בן זאיד הזמין את נתניהו לביקור באמירויות. ראש הממשלה המיועד נתניהו נענה לבקשתו ואמר לו: ״השגנו הסכם שלום היסטורי בינינו ויש לנו עוד המון מה להשיג יחד לטובת שתי המדינות ולטובת העולם כולו. אשמח לבקר אותך בקרוב ולקדם את היחסים בינינו, חבר יקר״.

נתניהו לא ביקר באמירויות לאחר הנורמליזציה, לא רק בגלל הקורונה. זה קרה בין היתר בשל 'תג מחיר' מצד ירדן שסירבה לאפשר את המראת כלי הטיס שהיה אמור להטיס את נתניהו, אז ראש הממשלה, לביקור רשמי.
+מעוז לנשיא: אם ייגזר עלי - אשרת את העם מבחוץ
17:39 10/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מפלגת נעם המליצה לנשיא המדינה על נתניהו  ▪  הרצוג: "דיברת על אהבת ישראל, אבל מתחת עלי ביקורת שהלכתי לביקור אצל קונסרבטיביים, הנשיא הולך לכולם"  ▪  "היה חשש לגבי הדברים שאמרת על קהילת הלהט״ב"
משלחת נעם אצל הנשיא [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+מלך ירדן הביע חשש בוותיקן מפגיעה בסטטוס-קוו בירושלים
17:10 10/11/22  |  עידן יוסף
מלך ירדן, עבדאללה השני, אמר היום במהלך פגישה שקיים בוותיקן, כי כל ניסיון לפגוע בסטטוס-קוו המשפטי וההיסטורי בירושלים - יחריב את זכותם של המאמינים לקיים את הפולחן שלהם.
+החלה פגישה המו"מ בין הליכוד לעוצמה יהודית
17:00 10/11/22  |  עידן יוסף
קודם לכן התקיימו פגישות בין הליכוד לשס, ליהדות התורה ולציונות הדתית.
+ראש ממשלת איטליה התקשרה לברך את נתניהו
16:48 10/11/22  |  עידן יוסף
ראש ממשלת איטליה, ג'ורג'ה מלוני, התקשרה כעת לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ובירכה אותו על ניצחונו בבחירות. השניים שוחחו על פגישה קרובה בין שתי הממשלות, על תמיכה של איטליה במדיניות ישראל בפורומים בינלאומיים ועל העמקת הקשרים והיחסים בין המדינות.
+בן-גביר לנשיא: לא נעלה עם D9 על בית המשפט
16:35 10/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר עוצמה יהודית אמר להרצוג: מערכת המשפט חשובה אבל יותר חשוב שכולנו נרגיש מיוצגים שם. לא יכול להיות שחיילים יועמדו למשפט אחרי שהגנו בגופם על אזרחים  ▪  הרצוג: "יש תדמית מסוימת לך ולמפלגתך, ומעוררת דאגה בהרבה מקומות ומנהיגים בעולם בהיבט ליחס לערבים וביחס לזכויות אדם"
בן-גביר והנשיא הרצוג [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+צחי הנגבי מועמד ליו״ר קק״ל
16:24 10/11/22  |  עידן יוסף
מספר 46 בליכוד, צחי הנגבי, מועמד לתפקיד יושב-ראש קרן קימת לישראל. הנגבי מופיע הרבה באולפן שישי בערוץ 12, ולאיילת שקד הוצע להחליף את מקומו.
+נשיא טורקיה ארדואן התקשר לברך את נתניהו
16:21 10/11/22  |  עידן יוסף
נשיא טורקיה ארדואן שיגר איגרת ברכה לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ובירך אותו על ניצחונו בבחירות: ״אני מברך אותך על ניצחונך בבחירות ומאמין שהממשלה החדשה תמשיך את שיתוף הפעולה בין המדינות בכל התחומים, בדרך שתביא שלום ויציבות לאזורנו״.
+קנצלר גרמניה שוחח עם נתניהו
15:20 10/11/22  |  מירב ארד
קנצלר גרמניה, אולף שולץ, התקשר (יום ה') לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. השיחה ארכה כחצי שעה. על השיחה בין השניים כתב נתניהו כתב בחשבון הטוויטר: "אמרתי לו שבכוונתי להרחיב עוד יותר את מעגל השלום בין ישראל למדינות ערב ושלגרמניה יש חלק חשוב בתהליך היסטורי זה. סיכמנו לפעול יחד כדי להרחיב עוד יותר את היחסים הכלכליים והמדיניים בין גרמניה לישראל."
+בן-גביר ישתתף בעצרת לזכר הרב כהנא
14:27 10/11/22  |  מירב ארד
יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן-גביר ישתתף היום (יום ה') באזכרה לרב מאיר כהנא. בחשבון הטוויטר שכתב בן-גביר: "אשתתף היום באזכרה במלאת 32 שנה לרב מאיר כהנא הי"ד שנרצח על-ידי מחבל. זה לא סוד שהיום אני לא מסכים עם כל דעותיו, אבל מעריך את אהבת ישראל שהייתה לרב ואת מלחמתו למען יהודי ברית המועצות ונגד האנטישמיות".
+טיבי: "הפגיעה בדברים שחשובים לנו הייתה יותר קשה בממשלה האחרונה"
13:21 10/11/22  |  מירב ארד
ח"כ אחמד טיבי בראיון לכאן רשת ב':" אין קשר בין המלצה לישיבה בקואליציה או באופוזיציה. הפלת הממשלה האחרונה הייתה עבודה יהודית בלבד. הפגיעה בדברים שחשובים לנו הייתה יותר קשה בממשלה האחרונה"
+ליברמן: "נתמקד במאבק נגד שינוי חוק השבות"
13:08 10/11/22  |  מירב ארד
שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן התייחס לתוצאות הבחירות וכתב בחשבון הטוויטר: "הבוחר הכריע בצורה חד משמעית - נתניהו הוא רה״מ ולפיד הוא יו״ר האופוזיציה. ישראל ביתנו מכבדת את רצון הבוחר ותשרת את עם ישראל בנחישות מהאופוזיציה. כעת נתמקד במאבק נגד שינוי חוק השבות, אחד מאבני היסוד של הציונות. מבחינתנו שינוי חוק השבות הוא כמו שינוי ההמנון, הדגל ושאר סמלי המדינה".
+טרם הוכרע איזה סגן שר יהיה פרוש
12:12 10/11/22  |  עידן יוסף
ח"כ מאיר פרוש ידרוש סגן שר בתיק ירושלים ומורשת או בתיק פריפריה והגליל (INN). אגודת ישראל דורשת להכניס להסכמים הקואליציוניים גם את המתווה להסדרת היישוב אביתר (גלובס).
+הרצוג: מופצץ פניות ושאלות בנושא סעיף הנכד
11:59 10/11/22  |  עידן יוסף
נציגי הציונות הדתית המליצו לנשיא המדינה על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה. הרצוג: דיברתי לא מעט עם סמוטריץ' על חוק השבות וסעיף הנכד. אני מופצץ פניות ושאלות. אלה נושאים שאתם מרימים אותם כדגל והשאלה אם אתם קשובים לדאגות בעניין הזה". בפגישה נכחו ח"כ אורית סטרוק, טל אוהד ומשה סלומון.
[צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+פרוש לנשיא: בלי פסקת התגברות לא תהיה ממשלה
11:55 10/11/22  |  עידן יוסף
סיעת יהדות התורה הגיעה להתייעצויות בבית הנשיא והמליצה לנשיא המדינה יצחק הרצוג על ח״כ בנימין נתניהו להרכבת הממשלה. המשלחת כללה את יו״ר מפלגת יהדות התורה יצחק גולדקנופף, ח"כ יעקב אשר, ח"כ מאיר פרוש, ח״כ אורי מקלב ומוטי בבצ׳יק.

ח"כ מאיר פרוש: "אנחנו דורשים פסקת ההתגברות בלי זה לא תהיה ממשלה. יהדות התורה קיימת מהכנסת השנייה, עם אותו שם ובלי לשנות דבר מעמדתה, אנחנו אותנטיים. הילד שלנו הוא סוג ג' או ד'. אפילו החינוך המיוחד מופלה אצלנו לרעה. אנחנו רוצים להשוות את הכל".

ח"כ יעקב אשר אמר כי המפלגה תדרוש את חיזוק הסטטוס-קוו שנשחק. ח"כ אורי מקלב אמר: "במערכת הבחירות הסתובבנו בכל הארץ וקיבלנו אלפי קולות מהמגזר הכללי, פגשנו אנשים שאינם חרדים והם היו מודאגים מאוד, אנשים שמחפשים בתי כנסיות ומקוואות. פגשנו אנשים מודאגים ממערכת החינוך, ילד ישראלי יכול לעבור את מערכת החינוך מבלי לדעת על מעמד הר סיני, לצערנו הוא ילמד יותר על יוחנן המטביל בברית החדשה מאשר התנ"ך, ישנם מושגי ליבה שאינם נלמדים".
[צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+החלה הפגישה בין צוותי המו"מ של הליכוד ושס
11:27 10/11/22  |  עידן יוסף
החלה הפגישה בין צוותי המומ של הליכוד ושס. רוב הנושאים כבר סגורים. יתר צוותי המפלגות יגיעו בהמשך היום ומחר.
+סמוטריץ' דורש: הכנסת הסדרת ההתיישבות הצעירה ביו"ש
11:17 10/11/22  |  עידן יוסף
ח"כ בצלאל סמוטריץ' דורש הכנסת הסדרת ההתיישבות הצעירה ביו"ש להסכמים הקואליציוניים. בעקבות כך, פנה פורום ההתיישבות הצעירה למנהל צוות המו״מ מטעם הליכוד ח״כ יריב לוין בדרישה כי גם הליכוד יודיע על קיום ההתחייבות והחתימה של נתניהו בנושא לפני כשבועיים בגבעת הראל.

במכתב שנשלח ללוין נכתב כי ״אנו מבקשים לברך על תוצאות הבחירות האחרונות אשר יאפשרו הקמת ממשלה לאומית אשר תוכל סוף-סוף להביא לשינוי משמעותי ביחס להתיישבות בכלל ולהתיישבות הצעירה בפרט״. בפורום ההתישבות הצעירה הזכירו ללוין את ההתחייבות והחתימה של נתניהו בגבעת הראל.
+דיווח: דרעי הסכים לקבל את תיק האוצר
10:37 10/11/22  |  עידן יוסף
באתרים החרדיים מדווחים כי אריה דרעי השיב בחיוב להצעת נתניהו לכהן כשר האוצר. מלשכת יו״ר שס: "ככלל, לא מגיבים בכל הקשור למו״מ הקואליציוני. כשהיה מה לפרסם, נפרסם".
+לפיד: ניאבק בממשלה - גם בדרכים משפטיות
10:30 10/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש האופוזיציה המיועד קורא לעמיתיו ממפלגות השמאל-מרכז להניח למשקעים, ללמוד מגוש נתניהו ולשלב כוחות כדי לחזור לשלטון  ▪  דורש שת"פ בעיקר בתחומי דת ומדינה - כפייה דתית, הדרת נשים ופסקת ההתגברות "המטורפת וההרסנית"
לפיד באזכרה לרבין [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+רם בן-ברק: אתמודד לראשות יש עתיד, הסיכוי שלי לא גבוה
10:13 10/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+חבר ועדת ההיגוי העליונה של ערביי הנגב מזהיר מפני הסלמה
09:48 10/11/22  |  עידן יוסף
חבר הכנסת לשעבר טלב אל-סאנע, חבר ועדת ההיגוי העליונה של ערביי הנגב: "אני לא פוסל את האפשרות שהמתיחות שאנחנו מרגישים בנגב תוביל להסלמה חסרת תקדים, בעקבות האיומים והתוכניות שאנחנו שומעים עליהן מפי קיצוניים כמו בן-גביר ואלמוג כהן בממשלה הבאה" (חדשות 12).
+דרעי: נתניהו הציע לי את תפקיד שר האוצר ורוצה שאקח את זה
08:50 10/11/22  |  עידן יוסף
יו״ר שס אריה דרעי בראיון לשבועון ׳משפחה׳: ״זה נכון שנתניהו הציע לי את תפקיד שר האוצר ורוצה שאקח את זה. זה לא סוד ששס היא המפלגה השנייה בגודלה בקואליציה הזאת. לנו יש 11 מנדטים, לסמוטריץ׳ 7, לבן-גביר 6, לאגודת ישראל 4 ולדגל התורה 3. שס היא מפלגה אחת מאוחדת של 11 מנדטים, לכן טבעי וסביר שנקבל את התפקיד הבכיר שנרצה. אני בשלבי התייעצויות, עוד לא החלטתי סופית״.
+רופאים דורשים לעצור את היוזמה לביטול מס המשקאות הממותקים
08:44 10/11/22  |  עידן יוסף
רופאים בכירים, ראשי ביה"ס לבריאות הציבור באוניברסיטאות וראשי ארגוני בריאות דורשים מנתניהו לעצור את היוזמה לביטול המס על משקאות ממותקים: "אסור ששיקולים פוליטיים ומסחריים יבטלו לחלוטין את שיקולי הבריאות, על חשבון חיי אדם". בקשתם צפויה להידחות לנוכח הסכמה גורפת בקואליציה כי אין מקום לחנך את הציבור באמצעות מיסים.
+הנשיא יסיים היום את שיחות ההתייעצות עם המפלגות
08:40 10/11/22  |  עידן יוסף
הנשיא יצחק הרצוג ימשיך היום בסבב ההתייעצויות לקראת הרכבת הממשלה החדשה. היום יגיעו לבית הנשיא נציגי יהדות התורה, הציונות הדתית, עוצמה יהודית, ישראל ביתנו, חד"ש-תע"ל, רע"ם ונעם. אתמול התקיימו התייעצויות עם נציגי הליכוד, יש עתיד, המחנה הממלכתי ושס.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ' נוטה לבחור בתיק הביטחון
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ד"ר משה פרץ
10/11/22 14:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שהחל היום (יום ד', 9.11.22) לקבל את נציגי הסיעות שנבחרו לכנסת ה-25, הביע חששות מפני השותפות של ח"כ איתמר בן-גביר בקואליציה.
09/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' דורש (יום ד', ) להעביר אליו סמכויות מתוך משרד התחבורה הקשורות ליהודה ושומרון, כמו תכנון ואישור, סלילת כבישים יישום תוכניות ועוד (ישראל היום). בזהירות ניתן להעריך כי יקבל לידיו את תיק הביטחון או האוצר (חדשות 12). הוא נוטה יותר לביטחון, אך קשה לדעת מה יילד יום. בכירים בממשל ביידן: עוקבים מקרוב אחרי מינוי שר הביטחון, לבחירה תהיה השפעה על היחסים (וואלה).
09/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בדגל התורה מדווחים (יום ד', 9.11.22) כי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הסכים להכניס להסכמים הקואליציוניים את פסקת ההתגברות. על-פי דיווח בכיכר השבת, הצדדים ינסחו הסכם בראשי פרקים ולאחר הקמת הממשלה יירדו לרזולוציות.
09/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
נשיא המדינה קיבל לידיו (יום ד', 9.11.22) את התוצאות הרשמיות של הבחירות לכנסת ה-25.
09/11/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
נשיאות ועדת הבחירות המרכזית ומליאת ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-25 אישרו (יום ד', 9.11.22) את תוצאות הבחירות לכנסת ה-25.
09/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2022  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 37  /  מי ומי  
דניאל פרידמן: פסקת התגברות - גושפנקה לביטול חוקי הכנסת  /  עידן יוסף
המפלגות הדתיות: לבטל סעיף הנכד  /  עידן יוסף
נתניהו לוחץ על דרעי לדרוש את תיק האוצר  /  עידן יוסף
העם כמה לחצי שעת השקט  /  עמנואל בן-סבו
בחירות 2022 הכל פתוח   /  מרדכי ליפמן
לא מתקנים הדרה בהדרה אחרת  /  סימון דוידסון
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il