|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
היו"ר ביטן וסגן השרה מקלב [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה קוראת לתחבורה ציבורית חינם מגיל 67

יו"ר ועדת הכלכלה: אין מקום להרחבת ההנחות לסטודנטים, אך יש לבחון נסיעה חינם לחיילים בשנת השחרור הראשונה נציג האוצר: הרפורמה לא הובילה לעלייה בהכנסות בדיון התברר כי מחדל המידע במערכת התעריפים נמשך
18/01/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות
[צילום: דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה קוראת (יום ד', 18.1.23) למשרדי האוצר והתחבורה להוריד את גיל הפטור מתשלום עבור נסיעה בתחבורה הציבורית מ-75 ל-67. כיום מקבלים אזרחים ותיקים בגיל ביניים זה 50% הנחה.

בדיון שקיימה הוועדה בנושא רפורמת "דרך שווה" להאחדת תעריפי התחבורה הציבורית, ביקש היו"ר ח"כ דוד ביטן ממשרד האוצר לשקול את הצעת יו"ר ארגון נהגי התחבורה הציבורית ישראל גנון, לאפשר נסיעה חינם גם לחיילים משוחררים במטרה להקנות להם הרגלי נסיעה בתחבורה הציבורית, אך לא למשך שלוש שנים כפי שהוצע. "שלוש שנים זה יותר מדי, אפשר שנה או כמה שתחליטו, ותתנו הערכה תקציבית". באשר להצעת גנון לאפשר נסיעה חינם גם לנהגים ובני משפחותיהם, אמר היו"ר כי זה משהו שהמעסיק צריך להתייחס אליו ולא המדינה.

ביטן דחה את בקשת הסטודנטים להוזיל עוד את הנסיעות עבורם, ואמר כי למרות שמדובר בדעה לא פופולרית, אין לכך מקום משום ש"היום כולם סטודנטים" כלשונו, והנחה נוספת מעבר ל-50% תבוא על חשבון הנחות לאוכלוסיות אחרות משום שיריעת התקציב קצרה.

יו"ר ועדת הכלכלה קבע ישיבת מעקב קצרה בעוד שבועיים, שבה יופיעו רק ח"כים, וביקש למצוא פתרון לשתי בעיות נוספות - יצירת פערים מידתיים בין תעריפי האוטובוס לתעריפים משולבי רכבת, בהתאם לטווחי המרחק; משיכת נוסעים מזדמנים באמצעות "כרטיסייה" ברב-קו שתתן מחיר לפי מספר נסיעות בחודש או באמצעות חישוב למפרע של הנסיעות ב"כרטיסייה" זו באמצעות ישומון, כפי שהציע סגן שרת התחבורה אורי מקלב.
ניתוח השפעות הרפורמה במחירי התחבורה הציבורית לפי אזור וקבוצה באוכלוסייה / סקירה כלכלית
המסמך סוקר את ענף התחבורה בישראל מבחינת כלכלית בדגש על מצב התח"צ וההשקעות הציבוריות במלאי תשתיות התח"צ ומנתח את אופן השפעת הרפורמה בתעריפים (דרך שווה) על משתמשי התח"צ לפי אופי השימוש, קבוצות אוכלוסייה ואזורים גיאוגרפיים שונים (22 עמ')

מקלב הביא בדיון את דבריה של שרת התחבורה מירי רגב, לפיהם "לא יעלה על הדעת שאנשי הפריפריה יממנו את אנשי המרכז ולא ייתכן שאוכלוסיות מסוימות יפסידו". לדבריו, השרה רגב לומדת את הנושא. הוא אמר כי ככל שנקודת האיזון מתרחקת ורוב הנוסעים מפסידים, זה אומר שהרפורמה כשלה - ולהפך.

הוא אמר כי המחשבה שחופשי-חודשי ישנה את האיזון נכונה באופן כללי, אבל באזורים מסוימים הייתה פגיעה, והציע לאפשר נסיעה בודדת בהנחה במקומות שנפגעו. היו"ר ביטן הגיב לדבריו והביע את חששו: "אז לא יקנו חופשי חודשי".

שר האוצר לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן ציין כי היו יותר מ-80 תעריפים בתחבורה הציבורית והיה צורך לצמצמם. הוא טען כי הכוונה להפחית מינואר את גיל הנסיעה חינם ל-67 הייתה ידועה, אך מקלב ויו"ר ועדת הכלכלה לשעבר ח"כ מיכאל ביטון אמרו כי כלל לא הכירו כזו יוזמה.

סגן שרת התחבורה הסביר כי מאחורי ההתייקרות ברכבת עמד רצון לדלל את העומס ברכבת. ביטון: "אבל גם באוטובוסים עמוס!" מקלב: "ברכבת עמוס יותר". ליברמן ציין: "יש מחסור בנהגי אוטובוס ובקרונות".

מקלב מחה על הפגיעה של הרפורמה בנוסעים מזדמנים ואמר כי המדיניות צריכה להיות צירוף של כמה שיותר נוסעים, גם מזדמנים. "גם נהגי רכב פרטי הם קהל היעד וצריך לפתות אותם לעלות לתחבורה הציבורית".

ח"כ ביטון אמר כי המוטיבציה של ליברמן ומרב מיכאלי לא הייתה להוזיל את התעריפים אלא לייקר אותם בגלל העלויות. מקלב טען כי לא שמע על כך מהאוצר (הכוונה הנ"ל אכן נאמרה במפורש כדברי ביטון, ע.י.).

ח"כ עאידה תומא סלימאן הצביעה על כך שלמרות שחלפה כמעט חצי שנה מאז החלה הרפורמה, עדיין מופיעים נתונים סותרים ושגויים במערכת המידע. כך למשל, נסיעה בודדת מאילת לירושלים עולה 68.50 ש"ח לפי אתר משרד התחבורה ואתר אגד, אך לפי אתר רפורמת דרך שווה של משרד התחבורה התעריף הוא 80.10 ש"ח - כמעט 12 שקלים יותר. יו"ר הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, רן שדמי, השיב כי מדובר במחירים בניכוי מע"מ, אך לא הסביר מדוע מוצגים מחירים שונים באופן המטעה את הנוסעים. כתב News1 מעיר כי ברפורמת דרך שווה קיים אבסורד - מינוי חופשי יומי, שמאפשר לנסוע מירושלים לאילת הלוך ושוב, עולה 74 ש"ח. מדובר בקביעה חסרת היגיון שבמסגרתה נסיעה בודדת עולה יותר מכמה נסיעות. תומא סלימאן הוסיפה כי הרפורמה לא שיפרה את השירות בתחבורה הציבורית.

מייסד ארגון נוסעי התחבורה הציבורית "תחבורה בדרך שלנו", איתי חיים, דרש לתקן את מערכת המידע לתחבורה ציבורית כך שתציג לא רק את המחיר לנסיעה הקצרה יותר, אלא גם את המחיר לנסיעה הזולה ביותר. כדוגמה הביא נסיעה מירכא לירושלים שהייתה יכולה להיות זולה יותר אם המערכת הייתה מציעה לנוסע להגיע לתחנת הרכבת בקריית מוצקין ומשם לנסוע ברכבת לבירה.

עוד אמר כי לא עודכן תעריף הנסיעה היומי שמשלם מעסיק לעובד והוא עומד עדיין על 22.60 שקלים, בעוד שהרפורמה הפרידה את הנסיעה באוטובוסים מהנסיעה ברכבת ויקרה את הנסיעה ברכבת. היו"ר ביטן אמר בתגובה כי בחינת כרטיס משולב בתעריף אחיד תפתור את הבעיה.

מנהל הרשות, שדמי, אמר כי בספטמבר ואוקטובר היו חגים וכרגע יש נתונים רק על חודש נובמבר, וזה לא מספיק כדי להראות מגמות של הרפורמה. ח"כ מקלב הוסיף ואמר כי בקדנציה הזו כל מידע שמשרד התחבורה יתבקש להעביר לוועדה הוא יעביר. ביטן ביקש לדעת כמה כסף יצא למדינה מהרפורמה ונציג משרד האוצר איציק דניאל השיב: "הרפורמה לא הובילה לעלייה בהכנסות".

רינת בניטה, חוקרת מרכז המחקר והמידע של הכנסת, אמרה כרפורמת התעריפים לא קיבלה תוספת תקציבית ולכן היו נוסעים שנפגעו - אלה שנסעו מעט. היא הוסיפה כי רמת התחבורה הציבורית בישראל לא טובה, וכי הדיון על תעריפי הנסיעה הוא חלק משיחה רחבה על איכות התחבורה הציבורית. לדבריה, 50 מיליארד שקלים הוקצבו בתקציב 2022 לשיפור התחבורה הציבורית, כולל לתשתיות. מקלב העיר: "לאוטובוסים הכי פחות".

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, אמר כי עירו בתחתית השימוש ברכב פרטי וקרא "לתת צ'ופר" לכל עיר שבה רבת השימוש ברכב פרטי נמוכה, כדי לעודד הציבור יושב באוטובוס במקום במכונית.

היו"ר ביטן אמר כי צריך למצוא פתרון גם לתושבי אילת שנוסעים לשדה התעופה רמון שנמצא מעבר לטבעת 15 הקילומטרים, וכן פתרון לפריפריה חברתית כמו מודיעין עילית וביתר עילית.

תאריך:  18/01/2023   |   עודכן:  18/01/2023
עידן יוסף
+הדור שלנו מחפש אמת גדולה
23:59 18/01/23  |  אוהד טל   |   לרשימה המלאה
נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם סיעת הציונות הדתית [כ"ה בטבת תשפ"ג, 18.01.2023]
ח"כ אוהד טל [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+ליברמן: החלטתי להתמודד על תפקיד הרב הספרדי הראשי
15:06 18/01/23  |  עידן יוסף
ח"כ אביגדור ליברמן צייץ בטוויטר: "על-רקע הסעיף בהסכמים הקואליציוניים שמתיר לכל רב להתמודד על משרות שדורשות תואר אקדמי - אמרתי היום במליאת הכנסת שאני מבקש שיתירו גם את ההפך ושהחלטתי להתמודד על תפקיד הרב הספרדי הראשי, וזאת בשל העובדה שאני גם אקדמאי וגם מעוניין להחזיק בסמכות למנות רב צבאי ראשי".
+מקלב: נבחנת הפחתת מקדם המילוי בנר"תים מ-3 נוסעים ברכב ל-2
14:56 18/01/23  |  עידן יוסף
סגן שרת התחבורה ח"כ אורי מקלב אומר כי אם התניבים רבי-התפוסה (נר"תים) מביאים לתוצאה הרצויה - הם ישודרגו ישודרגו. בנאום במליאת הכנסת, אמר מקלב: "מדיניות משרד התחבורה היא לתעדף את מערכות הסעת המונים על פני הרכב הפרטי. אנחנו מבקשים גם להעביר נוסעים מהרכב הפרטי לתחבורה הציבורית.

"המשרד בוחן כעת את נתיבי התחבורה הציבורית שאינן יעילים ואינם פעילים. אם יתברר שאינם משרתים את ייעודם הם יבוטלו. בין האפשרויות הנבחנות זה הורדת הנר"ת לשניים פלוס משלושה פלוס - זה דבר שיכול להביא לאיזון הנכון והוא נבדק בימים אלו.
+חברי הכנסת ואטורי ושאשא ביטון מונו לסגנים זמניים ליו"ר הכנסת
14:49 18/01/23  |  עידן יוסף
לאחר התפטרותם של חברי הכנסת אופיר כץ ומתן כהנא מתפקיד סגני יו"ר הכנסת מליאת הכנסת אישרה למנות באופן זמני את חברי הכנסת ניסים ואטורי ויפעת שאשא ביטון לתפקיד סגני יו"ר הכנסת ברוב של 31 תומכים מול 4 מתנגדים. בציונות הדתית וחלקים בליכוד מתנגדים למינוי אחמד טיבי לסגן יו"ר.

ח"כ גלעד קריב: "למרות שכבר חלפו חודשיים ממועד השבעתה של הכנסת אנחנו נדרשים להחלפת סגני יושב-ראש זמנים רק מכוון שהקואליציה אינה מוכנה לשאת את המחשבה שחבר כנסת שהוא אזרח ישראלי ערבי ישמש כסגן יושב-ראש הבית הזה. כנראה בקואליציה הנוכחית חושבים שממשלות ימין בעבר שאפשרו את הדבר הזה הם פחות לאומיות או ציוניות. מפלגת השלטון הליכוד נכנעת פה לסיעות הלאומניות הגזעניות השוביניסטיות שמנהלות את הקואליציה".

ח"כ יאסר חוג'יראת: "אני שומע חברי כנסת ששוללים מחבר כנסת לכהן כסגן יו"ר בגלל המוצא הערבי שלו. הערבים הם 20% מהמדינה ואנחנו מיוצגים בכנסת ואני לא מכיר חוק ששולל כהונה של אדם בגלל שהוא לא ציוני".

ח"כ טלי גוטליב: "העובדה שאחמד טיבי ערבי לא מעלה ולא מורידה. לא מעניין אותי שאחמד טיבי ערבי, אחמד טיבי הוא תומך טרור מהלל שהידים וזה למה הוא לא יהיה סגן יו"ר הכנסת וזה למה אני לא אפסיק למשוך אתכם בצוואר ולהזכיר לכם שאני לא אתן כאן יד לכך שתומך טרור יישב כאן".
+אייכלר סירב לאשר התייקרות פרמיית הסיעוד לנכי צה"ל
12:47 18/01/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
משרד הביטחון מבקש לאפשר לנכות תשלום של 121.29 ש"ח במקום 62.50 ש"ח עד היום  ▪  יו"ר הוועדה דרש כי שר הביטחון והממשלה יבטיחו את העלאה, כדי להבטיח שלא ייגבה מנכי צה"ל - יותר מההשתתפות המקבילה של המדינה
ח"כ אייכלר. דרש לחזור עם הבטחה ברורה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+רוטמן ליועמ"ש הוועדה: "אתה קצת חרגת מהראוי"
11:16 18/01/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
היו"ר רוטמן מחה על דברי היועמ"ש בליי לפיהם יש לבחון את התיקון כחלק ממכלול שבו פסקת התגברות ברוב של 61 מחסנת מראש כל חקיקה מביקורת שיפוטית גם אם היא פוגעת בזכויות אדם  ▪  עו"ד בליי השיב: כל השינויים האלו הם בכיוון אחד, הפחתה משמעותית בבלמים המוטלים על הרשות המבצעת והרוב הקואליציוני בכנסת
רוטמן. "חורג בהרבה ממה שלגיטימי לעשות" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"הצעת רוטמן מוכיחה: הממשלה לא רוצה דיון"
07:28 18/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ גלעד קריב טוען שנוסח חוק יסוד השפיטה שהציג יו"ר ועדת החוקה של הכנסת מעיד כי פניה של הממשלה לבליץ חקיקה שיפגע בהגנה החוקתית על זכויות אדם ואזרח בישראל
שר המשפטים לוין וח"כ רוטמן. "מהומה מכוונת" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אגד   אגד תעבורה   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   אמיר אסרף / Amir Asraf   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה אדרעי   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן / Dan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הרשות הארצית לתחבורה ציבורית /  National Authority for public transport   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר רובינשטיין   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מטרופולין /  Metropoline   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מנסור עבאס / Mansour Abbas   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   משרד התחבורה   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd   נתיב אקספרס   סופרבוס /  Superbus   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קווים   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכלכלה קוראת לתחבורה ציבורית חינם מגיל 67
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
וועדת העבודה והרווחה, בראשות ח"כ ישראל אייכלר סירבה (יום ד', 18.1.23) לאשר את העלאת דמי הביטוח ביטוח הסעודי לנכי צה"ל ופעולות האיבה. הוועדה כאמור לא אישרה את ההתייקרות לפני שהמדינה תתחייב להגדיל במקביל את ההשתתפות שלה בדמי הביטוח.
18/01/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה בראשות ח"כ שמחה רוטמן ממשיכה (יום ד', 18.1.23) לדון ברפורמות המשפטיות. הדיון בוועדה מתמקד מעמדם של היועצים המשפטיים. שר המשפטים לשעבר דן מרידור משתתף בדיון תקף את הרפורמה המשפטית: "לא האמנתי שנגיע ליום הזה ולרצון להרוס את מערכת המשפט המפוארת של ישראל. הבית כולו עומד בפני חורבן. זה אסון ובושה. השופטים יהיו חברי מרכז ליכוד, והעיתונות לא תהיה חופשית. היום אין נביאים שיזהירו מפני מלך״. מרידור ציטט חלק מפסוק המופיע בספר ישעיהו: "שריך סוררים וחברי גנבים - כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים".
18/01/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ח"כ גלעד קריב, שהיה יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט בכנסת הקודמת, טוען שהנוסח הנוקשה לחוק יסוד השפיטה שפרסם מחליפו, ח"כ שמחה רוטמן, כולל פגיעה חמורה בהגנה על זכויות אדם, אפילו יותר מזו שהיתה בהצעה שעליה הצהיר שר המשפטים, יריב לוין.
18/01/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת החוקה סיימה (יום ג', 17.1.23) לדיון נוסף ב"חוק היועמ"שים" שהציע היו"ר ח"כ שמחה רוטמן.
17/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
יושב-ראש ועדת חוקה חוק ומשפט, ח"כ שמחה רוטמן, מציע נוסח אחר מטעמו כיו״ר הוועדה להצעת חוק-יסוד: השפיטה (תיקון - חיזוק הפרדת הרשויות), לקראת ישיבות הוועדה בנושא בתחילת השבוע הבא.
17/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il