|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

בטרומית: חוק יישום ההתנתקות ירוכך

15/02/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק יישום תכנית ההתנתקות (תיקון - ביטול סעיפי הפינוי ושינוי שם החוק), התשפ"ג-2022, של חבר הכנסת יולי אדלשטיין וקבוצת חברי כנסת, אליה הוצמדה הצעה דומה של חברת הכנסת לימור סון הר-מלך. בהצעה תמכו 62 חברי כנסת אל מול 36 שהתנגדו, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע איזו ועדה תדון בהצעה.

מוצע בה כי שם החוק ישונה ל"חוק הפיצויים לנפגעי ההתנתקות", וכי סעיפים 23 עד 30(ב) לחוק, אשר נוגעים לביטול הזכויות בשטח המפונה ולאיסור כניסה ושהייה בשטח זה - יבוטלו.

תאריך:  15/02/2023   |   עודכן:  15/02/2023
עידן יוסף
+בטרומית: מורשע או נאשם בהתעללות בחסר ישע לא יועסק בתחום החינוך והטיפול
07:36 16/02/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה (ד') בקריאה טרומית את הצעת החוק למניעת העסקה בתחום החינוך והטיפול של אדם שהורשע או שמואשם בתקיפה או בהתעללות בחסר ישע, התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת אופיר כץ. בהצעה תמכו 20 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לוועדת הכנסת אשר תקבע באיזו ועדה תידון ההצעה.

מוצע בה לקבוע שמעסיק לא יקבל לעבודה במוסד, כהגדרתו בהצעת החוק, בגיר שהורשע בעבירות תקיפה או התעללות המנויות בהצעת החוק כלפי ילד, שאותה ביצע בהיותו בגיר, וכן לא יעסיק מי שתלוי ועומד נגדו כתב אישום בעבירה כאמור.
+בטרומית: הורים לפגים יהיו זכאים ל-30 ימי מחלה
07:35 16/02/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה (ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק דמי מחלה (היעדרות בשל מחלת ילד) (תיקון - היעדרות בשל אשפוז פג), התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת ינון אזולאי, אליה הוצמדו הצעות של חברי הכנסת אברהם בצלאל וואליד אלהואשלה. 23 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע שעובד שילדו נולד פג יהיה זכאי ל-30 ימי היעדרות על חשבון ימי המחלה הצבורים שלו בתקופה שבה ילדו מאושפז בבית החולים לאחר הלידה. עובד כאמור שבן זוגו לא נעדר מהעבודה מכח הזכאות הזו או שהוא הורה עצמאי יהיה זכאי לזקוף 60 ימי היעדרות.
+בטרומית: נפגעי תקיפה מינית על-רקע לאומני יוכרו כנפגעי פעולות איבה
07:34 16/02/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה (ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק תקיפה מינית על-רקע לאומני (הרחבת הענישה על עבירות מין כדין ענישה בגין מעשה טרור), התשפ"ג-2022 של חברי הכנסת יוליה מלינובסקי, יבגני סובה ושרון ניר. בהצעה תמכו 24 חברי כנסת, אל מול 8 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדה לביטחון לאומי.

מוצע בה להחיל את הוראות ההחמרה בענישה בשל עבירה שהיא מעשה טרור על עבירות תקיפה מינית בשל מניע לאומני. כמו-כן, מוצע לקבוע כי מי שנפגע מתקיפה מינית על-רקע לאומני יראו בו כנפגע פעולות איבה לעניין חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה.
+בטרומית: עילה מיוחדת לחיפוש נשק בלתי חוקי
18:54 15/02/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המאבק בכלי הנשק הבלתי חוקיים, תיקוני חקיקה, הוראת שעה, התשפ"ג-2023, של חבר הכנסת יצחק קרויזר, והצעה דומה של ח"כ עודד פורר. 41 חברי כנסת תמכו מול 6 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת שתחליט איזו ועדה תכין את ההצעה לקריאה ראשונה.

מוצע לקבוע, כהוראת שעה למשך 12 חודשים, עילה מיוחדת לחיפוש נשק בלתי חוקי או לחיפוש מיידי לשם תפיסת תיעוד או מצלמה שעלולים לשמש כראייה לביצוע עבירת אלימות מסוג פשע או לעבירות נשק מסוימות, וזאת, ללא צורך בצו חיפוש.
+שקלים ושטרית הצהירו אמונים כחברי הכנסת
18:50 15/02/23  |  עידן יוסף
ח"כ אושר שקלים שנכנס לכנסת בעקבות התפטרותו של אלי כהן במסגרת החוק הנורבגי, הצהיר אמונים במליאת הכנסת ויכהן כחבר כנסת מטעם סיעת הליכוד.

ח"כ קטי קטרין שטרית שנכנסה לכנסת בעקבות התפטרותה של מירי רגב במסגרת החוק הנורבגי, הצהירה אמונים במליאת הכנסת ותכהן כחברת כנסת מטעם סיעת הליכוד.
+בטרומית: הגנה על חושפי שחיתויות במשטרה
18:49 15/02/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מבקר המדינה (תיקון - הגנה על חושפי שחיתויות במשטרת ישראל (התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת מירב בן ארי. 33 חברי כנסת תמכו בהצעה והיא תועבר לוועדה לביקורת המדינה להמשך הדיון.

מוצע בה להרחיב את סמכות המבקר, כנציב תלונות הציבור, המאפשרת לו להוציא צו כדי להגן על זכויות עובד, במטרה למנוע את פיטוריו בגין חשיפת שחיתויות ומקרים נוספים המנויים בחוק, כך שתחול גם על משטרת ישראל.
+זעם ביהדות התורה על הסרת פסקת ההתגברות מסדר היום
18:38 15/02/23  |  עידן יוסף
צרות בקואליציה: j"f nav גפני נטש את בניין הכנסת והודיע כי אין בכוונתו להשתתף יותר בהצבעות במליאה היום, במחאה על כך שהקואליציה הסירה מסדר היום את הצעת החוק לפסקת ההתגברות.
+צה"ל מעריך שעד סוף השנה לא יהיו חיילים בשב"ס
18:11 15/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת חוץ וביטחון אישרה את בקשת הממשלה כי מספר החיילים המוצבים בשב"ס ימשיך לעמוד על 760 לחצי שנה נוספת  ▪  יו"ר הוועדה בירך על הרצון להרחיק בני 18
אדלשטיין ובן-גביר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+אושר בטרומית: גירוש משפחות מחבלים
16:58 15/02/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק גירוש משפחות מחבלים, התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת חנוך דב מילביצקי, אליה הוצמדו הצעות דומות של חברי הכנסת אליהו רביבו ועודד פורר. 61 חברי כנסת תמכו מול 13 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת החוץ והביטחון להכנה לקריאה ראשונה.

מוצע בה לקבוע כי שר הפנים רשאי להורות, לאחר קיום שימוע, על גירושו של בן משפחה של מחבל, אם הוא ידע מראש על תוכניתו של בן משפחתו לבצע מעשה טרור, אם הביע תמיכה או הזדהות עם מעשה הטרור או אם פרסם דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה הטרור.
+הכנסת אישרה חוק לביטול אזרחות ישראלית למחבלים
16:49 15/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
העבירה הצעת חוק לביטול אזרחות או תושבות של פעיל טרור שקיבל פיצוי בגין ביצוע מעשה טרור  ▪  ישראלים שהורשעו בעבירות נגד מדינת ישראל שקיבלו תגמולים מהרשות הפלשתינית כפופים לשלילת אזרחות או תושבותם  ▪  רישיון לישיבת קבע יבוטל על-ידי משרד הפנים, לאחר התייעצות עם ועדה מייעצת ובהסכמת שר המשפטים, בעוד שלילת האזרחות תהיה על-ידי בית המשפט
משפחות שכולות שצפו בדיון [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+"ביום ראשון נדון ב-32 מועמדים לדירקטורים"
13:24 15/02/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הודיעה סגנית מנהלת רשות החברות בוועדת הכלכלה בדיון בוועדת הכלכלה  ▪  היו"ר ביטן הציג רשימת עקרונות לתיקון חקיקה שיביא לסיום העיכובים במינוי הדירקטורים בתאגידי המים והביוב
ביטן. סוף לסחבת [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+"גוף חסר אחריות שפועל ומחזיק בנשק אטומי"
12:32 15/02/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת חוקה כי לא ידחה את המשך ההצבעות ותקף בחריפות את התנהלות האופוזיציה: "כמה שקרים אתם יכולים להפיץ, איך אתם לא מתביישים?"
רוטמן. תקף את התנהלות האופוזיציה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריאל שרון / Ariel Sharon   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בטרומית: חוק יישום ההתנתקות ירוכך
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 15.2.23) בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק המאפשרת למדינה לשלול אזרחות או תושבות של פעיל טרור שקיבל פיצוי בגין ביצוע מעשה טרור. ההצעה, שהועלתה על-ידי חברי הכנסת אופיר כץ, שרן מרים השכל, שמחה רוטמן, עודד פורר, זאב אלקין, ינון אזולאי ומאיר כהן, נועדה לשלול תושבות ישראלים שהורשעו בעבירות נגד מדינת ישראל ואשר קיבלו משכורת מהרשות הפלשתינית.
15/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ דוד ביטן, התכנסה (יום ד', 15.2.23) לישיבת המשך שנועדה למצוא פתרון להתמשכות ההליכים למינוי דירקטורים בתאגידי המים והביוב.
15/02/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
"גוף חסר אחריות שפועל ומחזיק בנשק אטומי" - כך כינה (יום ד', 15.2.23) יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן את בית המשפט העליון, בדיון על הרפורמה המשפטית בוועדת החוקה. רוטמן גם הבהיר כי לא ידחה את ההצבעה ותקף בחריפות את התנהלות חברי האופוזיציה.
15/02/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה, דנה (יום ג', 14.2.23) בהיערכות שירותי הרווחה למתן שירותים לאזרחים במצבי חירום. לדברי יו"ר הוועדה, ישראל אייכלר לצד העימותים הביטחוניים, רעידות האדמה האחרונות - מחייבות היערכות של כל רשויות המדינה. בפרט - לאוכלוסיות החלשות, הנתמכות, שהם פגיעות במיוחד. הוא פנה למשרד הבריאות לבדוק ברשויות המקומיות, את ההיערכות לתחבורה ייעודית לאנשים עם מוגבלויות בשעת חירום.
15/02/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לעסקים קטנים ובינוניים, בראשות ח"כ שלום דנינו, קיימה (יום ג', 15.2.23) את ישיבתה הראשונה. דנינו פתח את הדיון ואמר כי ועדת המשנה תרכז את המידע שהצטבר באשר לדרכים שבהן ניתן לסייע לעסקים הקטנים והבינוניים, ותעביר את החומר לוועדת הכלכלה שתדון בכך. הוא הוסיף כי לאחר מכן הדברים יועברו גם לשר הכלכלה, ח"כ ניר ברקת.
15/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il