|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
השר לוין. "אנחנו לא אויבים" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

חוקי הרפורמה המשפטית אושרו בקריאה ראשונה

שר המשפטים טען כי הלילה זוקפים את קומתם אזרחים שקולם לא נשמע במשך עשרות שנים ח"כ גנץ התריע: אחרי הקריאה הראשונה, כשאקדח החקיקה יונח טעון - יהיה הרבה יותר קשה לשבת לדבר
20/02/2023  |   איציק וולף   |   חדשות   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 21.2.23) בקריאה ראשונה את שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים ואת הקביעה בחוק שלפיה בית המשפט העליון יהיה מנוע מהתערבות בחוקי יסוד. 63 ח"כים הצביעו בעד ההצעות, 47 התנגדו להן.

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין, סיכם את הדיון לקראת ההצבעה בקריאה ראשונה על תחילת החקיקה של הרפורמה המשפטית וקרא לראשי האופוזיציה לקיים הידברות על הרפורמה המשפטית.

"אני פונה מכאן לחברות וחברי האופוזיציה, אני פונה לראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד, אני פונה ליו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ, אני פונה באופן אישי לכל אחד מחברי הכנסת של האופוזיציה – אנחנו לא אויבים. בואו נשב לדבר. אני מאמין שאפשר להגיע להבנות. אני חושב שזו חובתנו לדבר. אני חושב שזו חובתנו לנסות. אני חושב שלא משיגים שום דבר באלימות ובהצבת תנאים", טען.

"אני רוצה לומר לכם, אדוני ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה יאיר לפיד, ויו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון לשעבר בני גנץ, אתם צריכים להוביל. אי-אפשר להשאיר את ההובלה לרחוב, לאנשים קיצוניים וחסרי אחריות", אמר לוין.

מוקדם יותר טען שר המשפטים כי הלילה הזה זוקפים את קומתם המוני אזרחיות ואזרחים שקולם לא נשמע במשך עשרות שנים על-ידי מערכת המשפט, שהייתה עיוורת לצרכיהם, ושזלזלה בהם. "הלילה אני עומד בנחישות גדולה כדי להבטיח שמעתה והלאה קולם יישמע. יישמע במערכת המשפט, וכפועל יוצא גם במקומות אחרים, באקדמיה, בתקשורת, מקומות שבהם השיח היום הוא חד-צדדי, הוא מתעלם מהרוב הגדול של אזרחי ישראל", אמר.

לוין טען כי הוא מושיט יד לכל אחד ואחת מחברי הכנסת. "אני מציע לדבר עם כל חבר כנסת שירצה", אמר. עם זאת הוסיף כי הוא רוצה לומר משהו לאותם אזרחים יקרים שיושבים עכשיו בבית, חלקם הפגינו, והם דואגים. לא פלא שהם דואגים – הם שומעים את מה שנאמר בתקשורת, הם שומעים ראשי ממשלות לשעבר שפועלים כאחרוני הבריונים ברחוב, אז לא פלא שהם דואגים. אני רוצה לומר להם בקצרה על מה אנחנו מצביעים היום, ולמה זה יחזק את הדמוקרטיה.

"אין אף מדינה בעולם בה מצד אחד בית המשפט מחליט שחוקי יסוד זו חוקה, וביד השנייה מחליט שיש לו סמכות להתערב בחוקה. תנו לי בית משפט אחד בעולם שהוא שם עצמו מעל החוקה ואומר שהוא יכול לשנות את החוקה בפסיקותיו. אין כזה. אנחנו מצביעים היום על שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים. באף מדינה בעולם אין מצב בו השופטים ממנים את עצמם, שלצד אחד יש שליטה במערכת, והצד השני לא יכול לבוא בשערי בית המשפט. או כמו שאמר השופט בדימוס אהרן ברק: ׳צריך להבין שבית המשפט העליון הוא משפחה אחת. גם אם יש דעות שונות, טובתה של המדינה היא שיהיה בית משפט קוהרנטי, שהיחסים בו הוא כמו במשפחה, עם כל חילוקי הדעות. לא ניתן להכניס למערכת הזו מישהו שהוא לא משפחה׳. אני עונה לאזרחי ישראל - אנחנו נכניס לבית המשפט העליון את מי שאינו חלק ממשפחת האצולה הזו. יהיה בה מקום לכולם. מהצד הזה, וגם מהצד השני", אמר.

יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, נאם לפני לוין וטען כי דמוקרטיה חפצת חיים חייבת להיות חזקה מבפנים וחזקה גם מבחוץ. "משום כך, עלינו לבצר בהתמדה את כוחן של הרשויות הדמוקרטיות במדינה, ובראשן מערכת המשפט, שחייבת להיות חזקה ועצמאית. בית המשפט העליון הוא עמוד התווך של הדמוקרטיה הישראלית. יותר מכך, הוא מגדלור של צדק ומוסר שתואם את היותנו חברה שוחרת חופש ומדינה שומרת חוק. הוא שוזר את העקרונות היהודיים והדמוקרטיים אלו באלו מתוך ראייה מאוזנת של צרכינו הריבוניים - גם הבטחת אופיה היהודי של מדינת ישראל וגם שמירה קפדנית על כבוד האדם וחירותו, כבוד האדם באשר הוא", אמר.

לדברי גנץ, אחרי הקריאה הראשונה, כשאקדח החקיקה יונח טעון - יהיה הרבה יותר קשה לשבת לדבר, ולהחזיר את הגלגל אחורה. "אל תביאו אותנו לשם.
אני קורא לנתניהו ולכל חברי הקואליציה - עיצרו עכשיו. בואו נעשה את מה שהעם באמת רוצה, ונשב עוד היום, כאן בכנסת ונדבר על רפורמה אמיתית. עוד לא מאוחר", אמר.

תאריך:  20/02/2023   |   עודכן:  21/02/2023
איציק וולף
+הממסד הביטחוני
13:30 21/02/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לצד הייטקיסטים ואנשי אקדמיה ובעלי מלאכה ורופאים ופיזיוטרפיסטים ומורים ומחנכים וחקלאים בולט הממסד הביטחוני  ▪  ארץ ייחודית
טובי האזרחיות והאזרחים [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+השר כהן: "כל החלטה שתתקבל בכנסת בעניין הרפורמה המשפטית תשאיר את ישראל דמוקרטית״
12:11 21/02/23  |  מירב ארד
שר החוץ אלי כהן בועידת הנשיאים בירושלים: "בעניין הרפורמה המשפטית אמר שר החוץ ״אתם רואים את מה שמתרחש בישראל בתקופה האחרונה. את ההפגנות ואת השיח בציבור ביחס לרפורמה שהממשלה מובילה במערכת המשפט. אני יכול להבטיח לכם שכל החלטה שתתקבל בסופו של דבר בכנסת בעניין הרפורמה המשפטית תשאיר את ישראל מדינה דמוקרטית״.

+לפיד: הממשלה כבר מתנהגת כמו דיקטטורה
11:47 21/02/23  |  איציק וולף
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, טוען כי ממשלת ישראל כבר מתנהגת כאילו ישראל היא דיקטטורה.

"הממשלה מתנהגת כאילו הם כבר דיקטטורה, הם צריכים לעשות רק את החלקים הטכניים בדרך", אמר בוועידת האנשים של המדינה של ידיעות אחרונות. לדבריו, להפגנות יש יכולת השפעה כי זה הדבר היחיד שבאמת מפחיד את הממשלה בתהליך הדורסני שלה. "זה שהם ניצחו בבחירות לא נותן להם את הזכות להחליט שמחר לנשים יהיה אסור לצאת מהבית או שמותר להם לבטל את הדמוקרטיה הישראלית", אמר.
+יו"ר הכנסת: ישראל דמוקרטית יותר הבוקר מאשר אתמול
10:51 21/02/23  |  איציק וולף
יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, טען כי מדינת ישראל דמוקרטית יותר הבוקר מאשר ישראל של אתמול. זאת, בעקבות אישור הרפורמה המשפטית בקריאה ראשונה אמש במליאת הכנסת.

"ישראל הבוקר, הרבה יותר דמוקרטית מישראל של אתמול". ומחר, בעזרת ה' תהיה עוד יותר דמוקרטית מהיום. ולא, אין כאן אי-הבנה של המושג דמוקרטיה, כפי שניסו בהתנשאות ללמדנו בפקולטות למשפטים. יש כאן כבוד לערך הבסיסי של המושג הזה: העם. שמאז 77 יש הסבורים שצריכים להחליף את העם. העם שבחר מי ייצג אותו, ויקבל עבורו את ההחלטות. העם שהקריב, ולצערנו יוסיף ויקריב, את היקר לו מכל, כדי להיות עם חופשי בארצנו. העם. יש המהלכים אימים מפני עריצות הרוב, כאילו העם רע בבסיסו, ואסור שנציגיו יקבלו החלטות. אלה הם אותם אנשים שחיו פה בשלום שנים רבות כל כך, עם עריצות המיעוט שמצא דרך לשלוט מבלי להיבחר. ובכן, לא עוד. לא עוד עריצות המיעוט, אבל כן התחשבות במיעוט", אמר בכינוס ירושלים של העיתון בשבע.

+הרצוג: בוקר קשה; אחריות עודפת לקואליציה
10:36 21/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נשיא המדינה מביע אכזבה ותסכול מהימנעות הקואליציה והאופוזיציה מהידברות לקראת מתווה מוסכם של הרפורמה המשפטית  ▪  "לא למדנו מההיסטוריה"
הרצוג. זה לא מעשה עשוי [צילום: וירג'יניה מאיו, AP]
+מיכאלי: הכי מסוכן - שהמחאה תצא להפוגה
09:04 21/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מפלגת העבודה קוראת שלא להפסיק את המחאה הציבורית נגד הרפורמה המשפטית שרכיבים מתוכה אושרו הלילה בכנסת בקריאה ראשונה
טרם החלה הידברות בין הצדדים [צילום: שיר תורם, פלאש 90]
+הימין המשיחי מסובב את בנימין נתניהו
08:57 21/02/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
עקב החשש מה יאמרו איתמר בן-גביר וסמוטריץ' אין התייחסות של בנימין נתניהו לאזהרות של בכירים במערכת הביטחון, כי אנו עלולים להגיע לימים של שפיכות דמים אימתנית  ▪  אין התייחסות לבחינת דרכים אלטרנטיביות, שימנעו את סכנת העלייה על שרטון של אימת שפיכות דמים מסוכנת
סמוטריץ'. מסובב את רה"מ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+לוין: נחוש להעביר את הרפורמה, דבר לא ירתיע אותי
01:00 21/02/23  |  איציק וולף
סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין, אמר לאחר אישור השלב הראשון ברפורמה המשפטית בקריאה ראשונה כי מדובר בצעד חשוב מאוד בהליך תיקון מערכת המשפט.

"לא עוד מערכת משפטית ששייכת לאליטות, לא עוד אצולה. מעתה - בית המשפט יהיה של כולם. אני שב וקורא לראשי האופוזיציה ולחבריה - גלו אחריות. שבו לדבר. אפשר להגיע להבנות. אבל לא ניתן למסמס את החקיקה. אני נחוש להעביר את הרפורמה - ושום דבר לא ירתיע אותי", אמר.
+סיעת ישראל ביתנו החרימה את ההצבעה בקריאה ראשונה על הרפורמה
00:55 21/02/23  |  איציק וולף
חברי הכנסת מסיעת ישראל ביתנו החרימו את ההצבעה בקריאה ראשונה על שתי הצעות חוק הכלולות ברפורמה המשפטית, יצאו מאולם המליאה ולא הצביעו.

"כרגע יצאנו מאולם המליאה כדי לא להיות שותפים ולא לתת לגיטימציה להצבעה לחוקים הכי לא לגיטימיים. אנחנו לא עשינו מהומה, אנחנו לא רוצים לפגוע בכבודה של הכנסת. להשתולל באולם המליאה זה לא לפגוע בקואליציה, אלא לפגוע במעמדה של כנסת ישראל. אנחנו חושבים שעצם ההצבעה, גם הצבעה נגד היא מתן לגיטימציה לתהליך שאינו לגיטימי. אני מקווה שהקואליציה עד סוף השנה לא תתקיים", אמר.
+ח"כ רוטמן קרא באנגלית במליאה: אל תאמינו לשקרים, קראו את הצעת החוק
00:30 21/02/23  |  איציק וולף
יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, סיכם את הדיון לקראת ההצבעה בקריאה ראשונה על הצעות החוק הראשונות הכלולות ברפורמה המשפטית, וקרא באנגלית לידידי ישראל בעולם שלא להקשיב לחדשות בישראל אלא לקרוא את הצעת החוק. "אל תאמינו לשקרים, קראו את הצעת החוק", אמר.
+שר המשפטים החל את נאום הסיכום לפני ההצבעה על הרפורמה המשפטית
23:20 20/02/23  |  איציק וולף
שר המשפטים, יריב לוין, החל את נאום הסיכום לקראת ההצבעה בקריאה ראשונה על תחילת חקיקת הרפורמה המשפטית. לאחר נאומו צפוי יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן, לסכם את הדיון בטרם יצביעו חברי הכנסת.
+ועדת הכספים: הניסיון לקשור בין הרפורמה לפגיעה בכלכלה - פוליטי
21:58 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצבעה הצהרתית בעניין נערכה בתום דיון שבו ח"כים מהאופוזיציה וכלכלנים התריעו מפני הרפורמה, והעלו חשש כי תביא לפגיעה קשה בכלכלה  ▪  חברי הקואליציה טענו לעומתם כי ההתרעות השונות מצד המוחים הן שמביאות לפגיעה בכלכלה
גפני. אין קשר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+לנוכח מיעוט המפגינים: רק 3 רכבות תגבור הופעלו היום
18:48 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מספר המפגינים המתנגדים לרפורמה המשפטית שהגיעו היום להפגין מול רחבת הכנסת היה נמוך באופן משמעותי מאשר בשבוע שעבר  ▪  היום הופעלו רק 3 רכבות תגבור משום שהביקוש לא היה גבוה
מפגינים בדרך להפגנה [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+מפגינים התפרעו ביציע המליאה והוצאו בכוח
17:51 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי כנסת של יש עתיד הניפו את דגלי הלאום והוצאו מהמליאה  ▪  כמה חברות כנסת ביקשו להכניס תיקים גדולים למליאת הכנסת, אך לנוכח התראות מוקדמות מפני הכנסת חפצים שיבזו את הכנסת מצד האופוזיציה הורה היו"ר אוחנה לאפשר היום רק הכנסת תיקים קטנים
גימיק של ח"כים מש עתיד [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של פעילי המחאה שנעצרו מחוץ לביתה של גוטליב
17:30 20/02/23  |  עידן יוסף
‏המשטרה תבקש בשעות הקרובות להאריך את מעצרם של שני המפגינים שנעצרו הבוקר מחוץ לביתה של ח״כ טלי גוטליב, ומנעו מבתה האוטיסטית להגיע למסגרת החינוכית. ‏המפגינים שנעצרו אצל השר יואב קיש שוחררו בתנאים מגבילים (גלי צה"ל).
+סמוטריץ' לדתיים: תראו מה עשתה לכם ההסתה במשך שנים נגדנו
17:22 20/02/23  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, השר בצלאל סמוטריץ' במסר לציבור הדתי: "יש אנשים דתיים שמפחדים שנחוקק חוקים נגד נשים ונגביל חרויות. תראו מה עשתה לכם ההסתה במשך שנים נגדנו? תראו מה עשה לכם מסע הסתה של השמאל והתקשורת נגד הציבור הדתי. זכויות אדם ישמרו במדינת ישראל" (INN).
+דרעי: לפיד מטרפד הידברות, זה חסר היגיון
17:20 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+פעילה פוליטית התפרצה לעבר נתניהו במהלך ראיון
17:16 20/02/23  |  עידן יוסף
במהלך ראיון של ראש הממשלה נתניהו לערוץ 14 במסדרון הכנסת, התפרצה פעילה פוליטית לעברו בקריאות מחאה ונהדפה החוצה בידי מאבטח. נתניהו חייך ואמר: "שמענו את דבריה המנומקים של עוד אנרכיסטית. הם באמת צריכים להתבייש".
+גנץ: עצרו, משכו את ההצעות - נדבר
17:08 20/02/23  |  עידן יוסף
יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ בפתח ישיבת הסיעה: ״מה שאנחנו רואים עכשיו זה לא רצון לדבר - אלא משחק האשמות של מי שמפסיד בדעת הקהל ומחפש ספין לכמה ימים שיקטין את הלחץ. זו לא תהיה הידברות - זו רמאות. אני חוזר - עצרו, משכו את ההצעות. נדבר״.

+היי ביבי, סודות מהחדר
16:56 20/02/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
הם לא יעזו לפרק לך את הממשלה, כי הם יקימו עליהם את קהלם, הן בליכוד והן בעוצמה יהודית ובשאר המחנה הגזעני
נתניהו "שקרן בן שקרן" [צילום: מיה אלרוזו/AP]
+יו"ר הכנסת: ח"כים נכנסו למשכן עם תיקים גדולים
16:55 20/02/23  |  עידן יוסף
במהלך החלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד, התריע יו"ר הכנסת אמיר אוחנה: "ח"כים נכנסו למשכן עם תיקים גדולים. מתכוננים לפרובוקציות הלילה". מוקדם יותר, מחשש להפרעות לישיבות הסיעה של יהדות התורה ושס בקומת הסיעות, משמר הכנסת חסם את הכניסה למסדרון ואיפשר אותה רק לבעלי היתרים קבועים.
+לוין: מוכנים לשוחח למרות שבממשלה הקודמת התעלמו מאיתנו
16:50 20/02/23  |  עידן יוסף
השר יריב לוין בחלק הסגור בישיבת הליכוד: "אנחנו מוכנים לשוחח למרות שבממשלה הקודמת התעלמו מאיתנו. מוכנים לדבר עם מי שרוצה. אנחנו מסכימים בלי שום תנאים. הם רוצים הידברות כדי לעצור מהלך, לא כדי לדבר. לא נסכים לזה".

+השר קיש הגיש תלונה כנגד המפגינים שהתפרצו לדירתו
16:36 20/02/23  |  עידן יוסף
שר החינוך יואב קיש פנה בתלונה רשמית ליועצת המשפטית לממשלה נגד מפגינים אנרכיסטים כלשונו, שהגיעו לפתח ביתו, בגין הסגת גבול, פגיעה בפרטיות ועבירות נוספות. הוא דורש להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת (עכשיו 14).
+ליברמן: מצפה מהנשיא לא לחתום על חוק שמנוגד למגילת העצמאות
16:16 20/02/23  |  עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, קרא בפתח ישיבת הסיעה בכנסת לנשיא המדינה הרצוג שלא לחתום על חוקי הרפורמה שמנוגדים למגילת העצמאות. הוא הודיע כי ההצבעה על חוקים אלה אינה לגיטימית, ולכן סיעתו תחרים את ההצבעה במליאה, בניגוד ליתר סיעות האופוזיציה. ליברמן אמר שהוא מתנגד למלחמת אחים.
+ראש השב"כ לשר המשפטים: "האווירה מתחממת, חייבים להרגיע"
16:10 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+נתניהו: המוכנים להידבר באופוזיציה מפחדים מבריונים
15:55 20/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה: "יש לי מילה אחת להגיד למפגינים - דמוקרטיה. בדמוקרטיה העם מצביע בבחירות ונציגי העם מצביעים כאן בכנסת"  ▪  "נציגי המחאה לא מקבלים את תוצאות הבחירות ולא מגנים קריאות לרצח ראש ממשלה וחברי כנסת. הם חוסמים צירים וקוראים בלי בושה למלחמת אחים ודם ברחובות"
נתניהו בישיבת הסיעה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוקי הרפורמה המשפטית אושרו בקריאה ראשונה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חשדנית
21/02/23 14:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
ועדת הכספים קיימה (יום ב', 20.2.23) דיון סוער על הצעת הרפורמה והשפעתה האפשרית על המשק. את הדיון יזמו חברי כנסת מטעם האופוזיציה. למעט הרשות לניירות הערך, לא שלחה הממשלה נציגים לדיון.
20/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מספר המפגינים שהשתתפו (יום ב', 20.2.23) בהפגנה מול הכנסת היה נמוך באופן משמעותי מאשר מספר המשתתפים בהפגנה בשבוע שעבר, והסתכם בכמה עשרות אלפים, לעומת כ-120 אלף ביום שני שעבר על-פי הערכה מקצועית.
20/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מהומה במליאה: פעילי מחאה התפרעו והלמו בכוח (יום ב', 20.2.23) על הזגוגית ביציע האורחים של הכנסת, והוצאו בכוח בידי סדרנים. קודם לכן הניפו חברי הכנסת של יש עתיד את דגלי הלאום, בפתח נאומו של יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן, בבואו להציג את חוק יסוד השפיטה במליאה. הם הוצאו מן המליאה. גם חברי כנסת אחרים באופוזיציה ששיסעו את נאומו של רוטמן, הוצאו בזה אחר זה. מפגינים אנרכיסטים מחוץ לכנסת ניסו לפרוץ את המחסום המשטרתי.
20/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר שס, ח"כ אריה דרעי, תקף בפתח ישיבת הסיעה את יו"ר יש עתיד ואמר: "הנשיא הרצוג פנה בשבוע שעבר לחלק מראשי הקואליציה והבענו הסכמה להידבר על בסיס המתווה שהוא הגיש. נתנו לאופוזיציה שבוע שלם להידבר ולהגיע להסכמה רחבה. לצערנו הרב, כולם ראו את התגובה הראשונית של יאיר לפיד. זה היה חסר היגיון. הוא למעשה טרפד את הניסיון הזה. אנחנו מדברים על הגעה להבנות והוא מתנצח.
20/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
שלום לראש הממשלה הלגיטימית עדיין,
20/02/2023  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
מפטרלים על גבול לבנון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
דוד טונין
ההתפתחויות בלבנון מאז מלחמת לבנון הראשונה ועד היום הוכיחו במדויק את צדקתו של יובל נאמן לגבי הצורך בשליטת צה"ל בדרום לבנון לזמן בלתי מוגבל כתנאי היחיד לביטחון ישראל בגבול הצפון
 תומאס הלדנוונג. הזהיר מפטונציאל גבוה לנזק [צילום: מרקוס שרייבר/AP]
יאיר נבות
האזהרה הזו מגיעה בשל התמשכות המלחמה באוקראינה והסיוע המערבי, והעובדה שבמוסקבה רואים בחלק ממדינות היבשת כאויב שיש לפגוע בו בשלל דרכים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il