|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
טרם החלה הידברות בין הצדדים [צילום: שיר תורם, פלאש 90]

מיכאלי: הכי מסוכן - שהמחאה תצא להפוגה

יו"ר מפלגת העבודה קוראת שלא להפסיק את המחאה הציבורית נגד הרפורמה המשפטית שרכיבים מתוכה אושרו הלילה בכנסת בקריאה ראשונה
21/02/2023  |   איציק וולף   |   חדשות   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, קוראת שלא להפסיק את המחאה נגד הרפורמה המשפטית גם אם תתקיים הידברות בין הקואליציה לאופוזיציה.

"הדבר הכי מסוכן כעת לדמוקרטיה זה שהמחאה האדירה והחשובה בתולדות המדינה תצא להפוגה. להפך. עכשיו זה הזמן ללחוץ על דוושת הגז בכל העוצמה", צייצה (יום ג', 21.2.23) בחשבון הטוויטר שלה בתגובה לדיווח שלפיו ח"כ עידן רול ממפלגת יש עתיד ממליץ להקפיא את המחאה אם תתקיים הידברות.

גם יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, צייץ בשעת לילה מאוחרת כי המאבק צפוי להימשך. "ערב שחור לדמוקרטיה. מחר בבוקר ממשיכים במאבק", כתב.



תאריך:  21/02/2023   |   עודכן:  21/02/2023
איציק וולף
+הקואליציה עוצרת את קידום החלק הראשון של הרפורמה
20:39 21/02/23  |  עידן יוסף
בקואליציה החליטו כי יעצרו את קידום החלק הראשון של הרפורמה המשפטית וידונו כעת בחלקה השני. המטרה הלא מוצהרת היא לאפשר זמן להידברות (כאן חדשות).
+מיארה: איום בפיטורים לא ירתיע אותי
20:32 21/02/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
היועצת המשפטית הגיבה על דבריו של לוין, אשר רמז שהממשלה עשויה לפטר אותה לאחר העברת הרפורמה וביטול עילת הסבירות להתערבות בג"ץ
מיארה. מתנגדת בחריפות לרפורמה [צילום: שיר תורם, פלאש 90]
+יועמ"שים במערכת הביטחון מזהירים מפני חשיפת בכירים לתביעות בינ"ל בעקבות הרפורמה
20:31 21/02/23  |  עידן יוסף
היועצים המשפטיים של שב"כ, המוסד וצה"ל מזהירים כי הרפורמה המשפטית עלולה לחשוף בכירים צבאיים ומדיניים לתביעות פליליות בחוץ-לארץ.

בתוך כך, ראש השב"כ נפגש הערב עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד וביקש ממנו להרגיע את השטח. הפגישה תואמה רק אתמול בדחיפות רבה, כחלק מהנסינות המאומצים של רונן בר בנושא, ואחרי רצף שיחות עם בכירים בקואליציה (כאן חדשות).
+סמוטריץ': אם תהיה פגיעה בכלכלה - היא לא בגלל הרפורמה אלא בגלל המתנגדים לה
20:25 21/02/23  |  עידן יוסף
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בוועידת ידיעות אחרונות: ״הידברות כן, פשרות לא. יש לנו תמיכה בעם ובציבור לרפורמות. לא מוטרד מהכלכלה. אם תהיה פגיעה בכלכלה - היא לא בגלל הרפורמה אלא בגלל המתנגדים לה״.
+לוין וחיות נועדו היום שוב
20:19 21/02/23  |  עידן יוסף
שר המשפטים יריב לוין ונשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות נפגשו היום. ככל הידוע, מדובר בפגישתם הרביעית מאז נבחר לתפקיד.
+לפיד מסרב למו"מ ללא תנאים: "נתניהו, עצור את החקיקה ותהיה הידברות"
20:00 21/02/23  |  עידן יוסף
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, פנה בטוויטר לראש הממשלה בנימין נתניהו והאשים אותו בכך ש"שיקר" לגבי נכונותו לנהל מגעים למניעת "קרע נורא" במדינה. לפיד קרא בציוץ לנתניהו "לעצור את החקיקה ותהיה הידברות".

לפיד האשים את ראש הממשלה בהיותו נמהר ואנטי דמוקרטי בפעולות החקיקה שלו, שלדבריו כבר גרמו לפגיעה משמעותית בכלכלתה ובביטחונה של ישראל. יו"ר יש עתיד גם ציין כי השקל כבר ירד לשיעור הנמוך ביותר מזה שנים (3.65 ש"ח לעומת הדולר), מה שגרם לירידה בכוח הקנייה ולעליית מחירים.

בתגובה, מפלגת הליכוד האשימה אותו בכך שהוא מוכן "לדבר עם תומכי הטרור" ו"למסור נכסים לאומיים לחיזבאללה", תוך שהוא לא מוכן להיכנס למגעים כדי להגיע ל"הסכמה לאומית רחבה על הרפורמה לחיזוק הדמוקרטיה".
+לוין: מקווה שמיארה תתעשת ותפסיק להכשיל את הממשלה
18:45 21/02/23  |  עידן יוסף
השר יריב לוין לעמית סגל בוועידת ירושלים: "לא עוסקים כרגע בפיטורי היועמ"שית כי מתמקדים ברפורמה וכי כרגע ממילא בג"ץ יבטל. לגבי ההמשך - נקווה שהיא תתעשת ותפסיק להכשיל את הממשלה". לוין התקבל במחיאות כפיים סוערות וממושכות בידי באי הכינוס.

ארגון לביא פנה ליועמ"ש בהרב מיארה וכתב לה: "את בניגוד עניינים חריף בנוגע לרפורמה המשפטית. אם תמשיכי לעסוק ברפורמה, נעתור נגדך לבג"ץ".
+השר לוין נגד התקשורת: "תעשו את תפקידכם ותנו במה לכולם"
18:33 21/02/23  |  עידן יוסף
שר המשפטים יריב לוין תקף בוועידת קבוצת ידיעות אחרונות את העיתון בעקבות כותרות חד-צדדיות נגד הרפורמה: ״תעשו את תפקידכם ותנו במה לכולם. איפה היו הכותרות כשלפיד הביא את הסכם הגז בלי דיון? מה זו החד-צדדיות הזו?״.

עוד אמר לוין: ״האנשים בישראל מודאגים בגלל מה שהם שומעים בתקשורת, אבל יש בעם ישראל מלא אנשים שהשינוי מתרחש. זה בוקר של תקווה גדולה ושל שמחה ונחישות להשלים הרפורמה״. קריאות בוז נשמעו בקהל.
+פעילה נגד הרפורמה זומנה לחקירה
18:27 21/02/23  |  עידן יוסף
משטרת ירושלים זימנה לחקירה באזהרה את לימור מויאל פעילה נגד הרפורמה המשפטית, לאחר שבעלה עוכב אתמול לחקירה בעקבות לפידים שמצאו שוטרים ברכבו שנועדו עבור המפגינים מחוץ לכנסת (חדשות 12).
+אוחנה בועידת הנשיאים: "ישראל דמוקרטית יותר ממה שהייתה אתמול"
15:21 21/02/23  |  מירב ארד
יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה בועידת הנשיאים: "אם אצטרך לסכם את הרפורמה המשפטית כולה בשתי מילים, שיסתיימו בסימן שאלה כמיטב המסורת היהודית, יהיו אלה המילים: "מיהו הריבון?". מטרת הרפורמה היא להחזיר את הכוח לעם באמצעות נציגיו הנבחרים. לכן הבוקר, ישראל דמוקרטית יותר ממה שהייתה אתמול, ומחר היא תהיה אפילו יותר".

+הממסד הביטחוני
13:30 21/02/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לצד הייטקיסטים ואנשי אקדמיה ובעלי מלאכה ורופאים ופיזיוטרפיסטים ומורים ומחנכים וחקלאים בולט הממסד הביטחוני  ▪  ארץ ייחודית
טובי האזרחיות והאזרחים [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+השר כהן: "כל החלטה שתתקבל בכנסת בעניין הרפורמה המשפטית תשאיר את ישראל דמוקרטית״
12:11 21/02/23  |  מירב ארד
שר החוץ אלי כהן בועידת הנשיאים בירושלים: "בעניין הרפורמה המשפטית אמר שר החוץ ״אתם רואים את מה שמתרחש בישראל בתקופה האחרונה. את ההפגנות ואת השיח בציבור ביחס לרפורמה שהממשלה מובילה במערכת המשפט. אני יכול להבטיח לכם שכל החלטה שתתקבל בסופו של דבר בכנסת בעניין הרפורמה המשפטית תשאיר את ישראל מדינה דמוקרטית״.

+לפיד: הממשלה כבר מתנהגת כמו דיקטטורה
11:47 21/02/23  |  איציק וולף
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, טוען כי ממשלת ישראל כבר מתנהגת כאילו ישראל היא דיקטטורה.

"הממשלה מתנהגת כאילו הם כבר דיקטטורה, הם צריכים לעשות רק את החלקים הטכניים בדרך", אמר בוועידת האנשים של המדינה של ידיעות אחרונות. לדבריו, להפגנות יש יכולת השפעה כי זה הדבר היחיד שבאמת מפחיד את הממשלה בתהליך הדורסני שלה. "זה שהם ניצחו בבחירות לא נותן להם את הזכות להחליט שמחר לנשים יהיה אסור לצאת מהבית או שמותר להם לבטל את הדמוקרטיה הישראלית", אמר.
+יו"ר הכנסת: ישראל דמוקרטית יותר הבוקר מאשר אתמול
10:51 21/02/23  |  איציק וולף
יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, טען כי מדינת ישראל דמוקרטית יותר הבוקר מאשר ישראל של אתמול. זאת, בעקבות אישור הרפורמה המשפטית בקריאה ראשונה אמש במליאת הכנסת.

"ישראל הבוקר, הרבה יותר דמוקרטית מישראל של אתמול". ומחר, בעזרת ה' תהיה עוד יותר דמוקרטית מהיום. ולא, אין כאן אי-הבנה של המושג דמוקרטיה, כפי שניסו בהתנשאות ללמדנו בפקולטות למשפטים. יש כאן כבוד לערך הבסיסי של המושג הזה: העם. שמאז 77 יש הסבורים שצריכים להחליף את העם. העם שבחר מי ייצג אותו, ויקבל עבורו את ההחלטות. העם שהקריב, ולצערנו יוסיף ויקריב, את היקר לו מכל, כדי להיות עם חופשי בארצנו. העם. יש המהלכים אימים מפני עריצות הרוב, כאילו העם רע בבסיסו, ואסור שנציגיו יקבלו החלטות. אלה הם אותם אנשים שחיו פה בשלום שנים רבות כל כך, עם עריצות המיעוט שמצא דרך לשלוט מבלי להיבחר. ובכן, לא עוד. לא עוד עריצות המיעוט, אבל כן התחשבות במיעוט", אמר בכינוס ירושלים של העיתון בשבע.

+הרצוג: בוקר קשה; אחריות עודפת לקואליציה
10:36 21/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נשיא המדינה מביע אכזבה ותסכול מהימנעות הקואליציה והאופוזיציה מהידברות לקראת מתווה מוסכם של הרפורמה המשפטית  ▪  "לא למדנו מההיסטוריה"
הרצוג. זה לא מעשה עשוי [צילום: וירג'יניה מאיו, AP]
+הימין המשיחי מסובב את בנימין נתניהו
08:57 21/02/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
עקב החשש מה יאמרו איתמר בן-גביר וסמוטריץ' אין התייחסות של בנימין נתניהו לאזהרות של בכירים במערכת הביטחון, כי אנו עלולים להגיע לימים של שפיכות דמים אימתנית  ▪  אין התייחסות לבחינת דרכים אלטרנטיביות, שימנעו את סכנת העלייה על שרטון של אימת שפיכות דמים מסוכנת
סמוטריץ'. מסובב את רה"מ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מיכאלי: הכי מסוכן - שהמחאה תצא להפוגה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יודע דבר
21/02/23 11:42
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
מנהיגי הימין המשיחי בממשלת ישראל, בצלאל סמוטריץ' ומיכאל בן ארי, מסובבים את ראש ממשלתנו, בנימין נתניהו. הם למעשה המנווטים את כל צעדיו המדיניים ומחייבים אותו להתעלם מכל נורות האזהרה ולהסתבך עם כל העולם כולל עם ארצות הברית, שמעניקה לישראל סיוע ביטחוני בהיקף של 38 מיליארד דולר כל עשור בנוסף על גילויי הגנה דיפלומטית גורפת.
מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 21.2.23) בקריאה ראשונה את שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים ואת הקביעה בחוק שלפיה בית המשפט העליון יהיה מנוע מהתערבות בחוקי יסוד. 63 ח"כים הצביעו בעד ההצעות, 47 התנגדו להן.
20/02/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכספים קיימה (יום ב', 20.2.23) דיון סוער על הצעת הרפורמה והשפעתה האפשרית על המשק. את הדיון יזמו חברי כנסת מטעם האופוזיציה. למעט הרשות לניירות הערך, לא שלחה הממשלה נציגים לדיון.
20/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מספר המפגינים שהשתתפו (יום ב', 20.2.23) בהפגנה מול הכנסת היה נמוך באופן משמעותי מאשר מספר המשתתפים בהפגנה בשבוע שעבר, והסתכם בכמה עשרות אלפים, לעומת כ-120 אלף ביום שני שעבר על-פי הערכה מקצועית.
20/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מהומה במליאה: פעילי מחאה התפרעו והלמו בכוח (יום ב', 20.2.23) על הזגוגית ביציע האורחים של הכנסת, והוצאו בכוח בידי סדרנים. קודם לכן הניפו חברי הכנסת של יש עתיד את דגלי הלאום, בפתח נאומו של יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן, בבואו להציג את חוק יסוד השפיטה במליאה. הם הוצאו מן המליאה. גם חברי כנסת אחרים באופוזיציה ששיסעו את נאומו של רוטמן, הוצאו בזה אחר זה. מפגינים אנרכיסטים מחוץ לכנסת ניסו לפרוץ את המחסום המשטרתי.
20/02/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il