|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
חיים ביבס [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

סערה סביב הצעת החוק להקמת קרן הארנונה

בעוד באוצר הציגו כי הקרן שעל-פי המתווה יועברו אליה כספי גידול בהכנסות מארנונה עסקית, ותתגמל בניית יחידות דיור, תסייע להגדלת היקפי הבנייה ותסייע לרשויות חלשות, טענו רוב מכריע בקרב הרשויות המקומיות וחברי הכנסת כי זו תביא לפגיעה קשה ברשויות ובהשקעה ארוכת שנים במיזמים רבים, וכי המדינה מגלגלת לרשויות את בעיית הדיור שבאחריותה יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס: "מדובר בליבה שלנו, ועל כך אנחנו מוכנים להחריב את הכל"
01/05/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

ועדת הכספים דנה (יום א', 30.4.23) בפרק כ' (רשויות מקומיות), שבחוק ההסדרים - סימן א' קרן הארנונה. על-פי המודל המוצע: הרשויות המקומיות, כל אחת לפי חלקה, יפרישו לקרן בצורה דיפרנציאלית, אחוז מסוים מתוך ההכנסות מהגידול בארנונה עסקית, בהתאם להכנסה לנפש מארנונה עסקית. מתוך הקרן יוענק מענק שנתי קבוע לרשויות המקומיות בסך 2,000 שקל עבור כל היתר בנייה ליחידת דיור שהיא מוציאה. (באוצר ציינו כי הדבר שקול להעלאת תעריף הארנונה למגורים בכ-40%, ממבלי להעלותה לתושבים בפועל). כך ציינו באוצר כי הרצון בבניה למגורים יגדל משמעותית נוכח מודל זה.

צחי דוד, סגן הממונה על התקציבים באוצר הציג בפתח הדיון כי השחקן הכי משמעותי בשוק הדיור הינו הרשויות המקומיות וכי מערכת התמריצים כיום לא מעודדת דיור.

כן הציג דוד כי ההכנסות מארנונה בגין דיור נמוכה משמעותית מההכנסה בגין ארנונה לעסקים (52 שקל למ"ר לעומת 182 שקל למ"ר), כאשר העלויות לרשות בגין תושבים רחבות יותר משמעותית. עוד הציג דוד כי מי שפועל להרחבת היצע הדיור פוגע בסל שהוא יכול להעניק לתושבים שלו: "אנחנו לא מאשימים את השלטון המקומי, יש מערכת תמריצים שמובילה לכיוון הזה".

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

עוד אמר כי תיקון מערכת התמריצים הכרחי כדי להגדיל באופן משמעותי את היצע הדיור: "הפערים מהכנסה ילכו ויגדלו, מערכת המטרו והמערכות הנלוות יאפשרו הרבה מאוד בניה לתעסוקה במרכז, וזה בסדר גמור, אבל המשמעות בצד הפיננסי היא פערים הולכים ומתרחבים".

דוד הציג כי ההכנסה מארנונה עסקית לתושב בתל אביב גבוהה פי 30 מהארנונה העסקית לתושב בחריש, והראה צעדים שונים בעולם הננקטים בנושא הארנונה: בבריטניה 50% מהכנסות הארנונה העסקים מחולקת מחדש, ובסיאול הרשויות במטרופולין מעבירות 50% מכלל הכנסותיהן מארנונה, וכי במינסוטה חלק מהגידול בארנונה עסקית ביחס לשנת הבסיס מחולק מחדש לרשויות באזור.

הוא הדגיש כי ההצעה לא נוגעת בתקציב הקיים של הרשויות, אלא היא מתבססת על גידול בארנונה העסקית מעתה ואלך. כך הדגישו באוצר כי המודל הינו ללא פגיעה בתקציב הקיים של הרשויות, ללא העלאת מיסים על תושבים, עם תמריץ של קליטת כל יח"ד לנצח, והותרת כספי הקרן בידי הרשויות המקומיות.

באוצר הוסיפו כי הקרן תביא לתמרוץ רשויות מקומיות לקליטת מגורים, לצמצום פערים ואי שוויון, ולחיזוק העצמאות של רשויות מקומיות רבות נוספות. עוד ציינו כי המהלך אומנם יקטין את התמריץ לארנונה עסקית, אך עדיין ישאיר אותו כדאי.

מנגד רוב מכריע מקרב חברי הכנסת וראשי הרשויות הביעו התנגדות להקמת הקרן. חיים ביבס, יושב-ראש מרכז השלטון המקומי, וראש עיריית מודיעין: "מדובר בהקמת קרן ארנונה במסווה של קרן דיור, בשל משבר הדיור שהוא באחריותה המלא של המדינה".

ביבס האשים כי המדינה הרוויחה עשרות מיליארדי שקלים על חשבון הרשויות והשיווקים לדיור, ולא השקיע מאומה מכך בפתרונות לדיור, וכך היא פעלה גם בהקמת קרן הניקיון: "אם מישהו חושב שהם יתנו 5 מיליארד עכשיו הוא טועה, הם יורידו במענקי איזון וביתר המענקים. מדובר בליבת ההתעסקות של השלטון המקומי, זה ליבת העשייה שלו, במינסוטה זה המקום היחיד שהכניסו את זה בארה"ב ולא סתם לא הרחיבו את זה לאף מקום, כי זה נכשל. זה הליבה שלנו ועל הליבה אנחנו מוכנים להחריב את הכל".

שי חגג', יו"ר מועצות אזוריות, מרכז השלטון האזורי: "מה שיקרה בקרן זה שרוב הכסף יחזור לאותן ערים במרכז, מגדרה עד חדרה בונים, ניפגע גם מוועדות גבולות וגם מהקרן הזו. הכסף הזה הופך לקופה קטנה של האוצר, ראינו את ההרכב של מי שמנהל את הקרן. לא נוותר על העניין הזה. הם לא מביאים לנו רשימה של מי שנפגע".

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

יאיר רביבו, ראש עיריית לוד: אנחנו עיר שבונה המון, מצד שני אנחנו הולכים לתכנן אזור תעסוקה ענק. השיטה זו פוגעת בלכידות בין הרשויות, אם יש אי-של שפיות זה השלטון המקומי, אל תגרמו לנו לסכסוך הזה. בדקתי ובשנים הראשונות אני גדל במודל המוצע, ואז אחרי 6-5 שנים אני הולך לקבל מכה ולהחזיר למדינה מיליוני שקלים. עיריית לוד הכניסה למדינה 7 מיליארד שקל למדינה משיווקיים, אבל אתה מתחנן לשירותים בסיסים לתושבים שלך".

ח"כ אימאן ח'טיב-יאסין: "יש ראשי רשויות שיש להם אפשרות להקים ולבנות, ויש ראשי רשויות שאין להם אפשרות לכלום. לכן יש להסתכל על הדברים כפי שצריך ולא לתת מושגים אחרים. ברשויות הערביות מגיעים 4,000-5,000 היתרים לכל הרשויות יחד, איך אפשר ככה להתקדם? צריך להקים קרן לצמצום פערים. תמיד נחזור לסוגיית ביצה ותרנגולת, אין לרשויות הערביות מבנים או אפשרויות לבנות. זה תלוי מדיניות וממסד".

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן: "הרושם שלי שראשי הקואליציה התכנסו והוציאו חוזה על המדינה, אמרו איך אפשר לחסל מדינה במכירת חיסול הכי מהר, ואז כולם התחילו להתפרע. על הנושא הזה תפתח מלחמת עולם נוספת, מי שיגע בנושא של החינוך של הילדים שלנו לא נשתוק לרגע. יושב פה איתי אדם שחתם איתי הסכם גג, ואישר לי קומות בבורסה, ואזורי תעשיה, כולם היו נגד, המדינה לחצה, כחלון לחץ והוא לחץ, אמרתי אני הולך על זה, ואז אותו אדם בא ומשנה את המצב. זו שחיטה לא כשרה של רשויות מקומיות. זה לא מעודד שוויון, זה לוקח את כולם לאחור. אנחנו נלחמים על כל שקל לרווחה, אעשה את זה בשביל להעביר את הכסף למקומות אחרים? לוקחים רעיון שבבסיס נכון ומביאים אותו לעיוות גמור".

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "זה יעשה בדיוק את ההפוך, נבטל את כל הסכמי הגג, אנחנו עומדים לחתום על עוד הסכם. זה גורע מראשון 200 מיליון שקל בעשור הקרוב, מי בנה את הכל, מאיזה כסף?"

ח"כ יצחק פינדרוס: "קל מאוד לומר תשאירו את המצב הקיים, המדינה תוציא עוד מיליארד על מגורים. בואו נאמר את האמת, משבר הדיור לא בשל הרשויות, אלא בשל העיוות בתפיסה. תושב מבשרת עם עסק בירושלים, מקבל את מרבית השירותים במבשרת ומשלם את רוב הארנונה בירושלים. הצורך במגורים הוא פי 8 ממה שמתוכנן. צריך לפתור את זה. מעלים פה הכנסות עתידיות, מכניסים בחקיקה את החלוקה. אני מבין ראש עיר שרץ 10 שנים ותכנן את המסחר, ותכנן שהוא סופר את הכסף, אבל לא נוגעים לו בזה, אלא נוגעים לו בעתידי. אם רוצים לפטור את משבר הדיור אז יש פה סיכוי. שלראש עיר יהיה תמריץ לבנות מגורים יותר, הוא יפעל לזה, אם התמריץ לבנות יותר עסקים, אז הוא יבנה עוד פילים לבנים".

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ח"כ אלי דלל: "הרעיון של אגף התקציבים נותן תחושה כמו במדינה קומוניסטית, אז בואו תלאמו את כל הארנונה ותחלקו אותה מחדש. ההצעה הזו מקוממת כי זו בריחה מאחריות של האוצר. מה האוצר אומר, אנחנו נותנים מענקי איזון והם לא מספיקים, יש בעיה בדיור, וההצעה הזו הופכת את הרשויות לשק חבטות של המדינה. זו פגיעה ברשויות שהן יעילות, הרשות פועלת, מביאה את הכספים ומוציאה אותם עבור התושבים שלה. ברגע שאתה נוהג ככה, אף ראש עיר לא ירוץ להביא תעסוקה טובה יותר ותושבים עם תמהיל טוב יותר לרשויות שלו. מי שמונע כיום זה השיווקים של המנהל, האוצר לוקח כיום למעלה מ-50% ממחיר הדירה על קרקע ומיסוי. אם אתם רוצים דיור תנו קרקעות חינם לדיור, ואם רוצים תעסוקה תנו קרקעות חינם לתעסוקה בגליל ובנגב".

מרים פיירברג-איכר, ראש עיריית נתניה: "תמיד יש רציונל, גם בתאגידי המים, הרציונל היה נהדר, אמרו שראשי הערים משקיעים בנראות, אבל לקחו את זה ובמקום לפתור את הבעיה... אתם לא יכולים לעשות דבר כזה בגורף בלי לבדוק כל רשות. חתמנו על הסכמי גג, אנחנו יודעים שיזמים ממהרים לבנות מגורים ולא ממהרים לבנות תעשיה, ועכשיו אחרי שבנינו מגדלי מגורים, עכשיו נזכרים ותיקחו גם את המעט שיש לנו? אתם רוצים לעשות שוויוניות? קודם תצרו שוויוניות בין המחוזות, לא תצליחו לעשות זאת בצורה של זבנג וגמרנו, הצרכים והמאפיינים של כל עיר שונים".

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ח"כ ינון אזולאי: "שלטון מקומי - חסר לי סביב השולחן הרשויות המוחלשות, איתי דיברו ושלחו מכתבים הרבה, גם את הקול שלהם צריך לשמוע".

ביבס: "הם לא פה כי הם מתביישים להסתכל לנו בעיניים, כל המאבקים שאנחנו עושים זה עבורם".

ח"כ ולדימיר בליאק: "זה מתווה כבד, שנוי במחלוקת, כזה שראוי להוציא אותו מחוק ההסדרים, יש מעל 50 שרים בממשלה ואין פה שר אחד שהגיע להגן על המתווה זה. מדברים על קרן הניקיון ומה שמציעים לנו זה להעתיק אותו, הפתרון הזה נכשל כבר. הארנונה העסקית בערך פי 4 מהארנונה למגורים, גם על זה צריך לדבר".

אבי רואה, ראש המועצה המקומית שער שומרון: "החוק ברציונל שלו נכון, אבל באיך שהוא מנוסח לא מעט בעיות, יש לדבר ולהסדיר אותן. יש לזכור שיש רשויות שאין להם שטחים להקים עסקים, ביהודה ושומרון אין מקום לייעד לשטחים ותעשיה, בקושי מגורים יש".

דרור דבש, מנכ"ל מצפה רמון: "אנחנו כל הזמן מחפשים איך להגדיל את ההכנסות, שיווקנו 5 בתי מלון, היתרי הבנייה בדרך, אנחנו מתנגדים לחוק הזה. בגלל שאנחנו ראליים אנחנו מציעים לקבוע מנגנון שיתחשב במצב הסוציו אקונומי והפריפריאלי של התושבים".

רותם ידלין, ראש המועצה המקומית גזר: "הראו פה את ת"א והרצליה, אבל מה קורה עם כל השאר? במועצה אזורית גזר הוציאו מהבוץ אזור תעשיה שאיש לא האמין בו, עיקר הכסף הולך לרמלה, אזור התעסוקה הזה סוף-סוף קורם עור וגידים, והינה אומרת המדינה ניקח לכם את ההכנסות שלו, מדובר ב-7 אחוז מההכנסות באזור. אנחנו מחזיקים את הראש מעל המים ויוזמים כל הזמן, את זה תיקחו ואז מה ישאר? לא אהיה יותר רשות איתנה, שוב אפול לפתחכם. שוב תעשו מה שעשיתם בקרן הניקיון".

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, סיכם בתום הדיון: "אני מבקש ממפלגת השלטון שאני השותף שלה, שתביעו את עמדתכם. אני אבקש תשובות לשאלות שנשאלו כאן, ואדבר גם עם שר האוצר, אני רגיל שלדיון כזה שהשר מגיע, אולי יש ישיבת ממשלה כעת והוא לא יכול, אבל לישיבה הבאה. אני רוצה לדעת מה העמדה של כולם, מה התשובות לשאלות שנשאלו".

תאריך:  01/05/2023   |   עודכן:  01/05/2023
עידן יוסף
+שר החינוך: "רן ארז מתנער, לא רוצה לדבר"
14:18 01/05/23  |  עידן יוסף
שר החינוך, יואב קיש, התייחס בוועדת הכספים לאפשרות לעיצומים מצד ארגון המורים ואמר: "לא יכול להיות שאחרי שהלכנו לבית משפט וקיבלנו את החלטת בית המשפט, שקודם כל הפסיקה את העיצומים בנושאי אי-העברת ציוני המגן, מה שהוא עדיין לא עשה, ולא מכבד את החלטת בית הדין, והאיומים האלה של שביתה הולכת וחוזרת כל ראשון ושלישי, באמת בראשון ועכשיו בשלישי, ובאמת הדבר הזה חייב להסתיים בהנחיה ברורה של לתת עכשיו שבוע למהלך של משא-ומתן להתקדם, ויש הצעה משמעותית טובה מהאוצר.

"אנחנו מחכים לתשובת רן ארז והדיאלוג הזה חייב להתקיים. אנחנו פה צריכים להבין, משרד החינוך הוא מגשר, הוא עובד בין הצדדים. אני עובד קשה כדי לסגור עכשיו פגישה, קודם כל התנעה משמעותית בין שר האוצר לרן ארז, גם עם ביבס. אני אומר לכם שרן ארז מתנער, לא רוצה לדבר. השיטה הזו של הברוגז ולא מעניין אותי מה קורה לתלמידים, היא שיטה רעה אני במקום הזה מתנגד לפעולות של רן ארז, וכן אני קורא לו לבוא למשא-ומתן, יש משא-ומתן אמיתי. אנחנו היום במקום אחר עם הצעה רלוונטית צריך לגשר על הפערים ואפשר".
[צילום: דוברות הכנסת]
+"תקציב משרד הכלכלה גדל בכמיליארד ש"ח, המשרד מהווה מנוע צמיחה"
12:26 01/05/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ציין ארבעה יעדים מרכזים העומדים במוקד פעילות משרדו: הפחתת יוקר מחירי הצריכה, צמיחה כלכלית וייצור אימפקט כלכלי, איחוד השרותים הממשלתיים בדיגיטל, והכשרת והשמות עובדים בשיתוף המגזר העסקי  ▪  תקציב משרד הכלכלה לשנים 2023-2024 יעמוד על כ-4.5 מיליארד ש במצטבר. תקציב הכלכלה והתעשיה יעמוד על כ-1.54 מלש"ח לשנת 2023 ולשנת 2024 יעמוד על כ-1.33 מלש"ח
סקירת שר הכלכלה בוועדת הכספים [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+היום במליאה: דיון 40 חתימות בנושא "חקיקת חוקה"
10:32 01/05/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הדיון יתקיים בהשתתפות רה"מ נתניהו  ▪  בבקשתם מציינים הח"כים: " חוקה לישראל הדבר היחיד שיוציא אותנו מן המשבר הנורא שאליו נקלענו"
"חוקה המבוססת על מגילת העצמאות"
+צפו: יו״ר הכנסת בביצוע מחשמל
23:19 30/04/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמיר אוחנה הפתיע את יו"ר בית הנבחרים האמריקני בביצוע של גיטרה חשמלית לקלסיקת הרוק האמריקנית הוטל קליפורניה
[צילום: דוברות הכנסת]
אוחנה והגיטרה החשמלית [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+לפיד ממשיך לצלול בסקרים
22:33 30/04/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על-פי סקרים בשלושה מערוצי הטלוויזיה נחלשת הקואליציה הנוכחית ומקבלת בין 49 ל-58 מושבים - פער שהוא הרבה מעבר לסטייה הסטטיסטית  ▪  העבודה בראשות מרב מיכאלי נמחקת מהמפה הפוליטית
לפיד. הקו התקיף מחליש את כוחו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מתגבשת עסקת מינויים בקק"ל בין הליכוד ליש עתיד
21:09 30/04/23  |  עידן יוסף
ראש האופוזיציה יאיר לפיד ואנשיו בקק״ל מקדמים את מינויה של נעמה שולץ, לשעבר מנכ"ל משרד רה״מ תחת לפיד, לתפקיד יו״ר בנייני האומה. בשבועות האחרונים מתגבשת עסקה בין אנשי הליכוד ליש עתיד בקק״ל (ששולטת בפרויקט) לפיו, שולץ תמונה ליו״ר בנייני האומה במקום דוד שמרון מקורבו של נתניהו, והליכוד יקבל את תפקיד מנכ״ל בנייני האומה שלצידו שכר גבוה מאוד.

כחלק מהעסקה, תפקיד יו״ר בנייני האומה שהיה עד עכשיו בהתנדבות מלאה יהפוך לתפקיד בשכר ונעמה שולץ תקבל משכורת על עבודתה (כאן חדשות).

היום פורסם בוואלה על מינויה של שולץ לתפקיד דירקטורית בבנייני האומה, מדובר בתחנה בדרך לתפקיד הבכיר שאליו היא מיועדת אם העסקה תצא אל הפועל.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים ביבס / Haim Bibs   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר רביבו   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רותם ידלין / Rotem Yadlin   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סערה סביב הצעת החוק להקמת קרן הארנונה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
העיריה גובה שכ"ד
1/05/23 08:49
פורום: כנסת 25 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
את ארוחת הערב הזאת, יו״ר בית הנבחרים האמריקני, קווין מקארת'י לא ישכח במהרה, ולא רק בגלל התפריט המוקפד של השף חיים כהן.
30/04/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
שלושה ערוצי הטלוויזיה פרסמו סקרים, בשאלה למי היית מצביע אילו הבחירות היו נערכות היום. בסקרים שערכו שלמה פילבר, דודי חסיד וקמיל פוקס יש תוצאות עם פערים, אך מכולם מגמה ברורה של זליגת קולות ממשמעותית מיאיר לפיד לבני גנץ, היחלשות של מפלגות הקואליציה ומחיקת מפלגת העבודה.
30/04/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, משגר מסר לעבר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וטוען כי העברת הרפורמה המשפטית חיונית לצורך המשך קיומה של הקואליציה.
30/04/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, מתייחס לראשונה לאופן שבו הכריזו ראש הממשלה ויו"ר הליכוד נתניהו ומנחי הטקסים הממלכתיים על נוכחותם של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, יחד עם בן זוגו, שאיתו הוא חי בזוגיות הומוסקסואלית.
28/04/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
הערכת מסוכנות טרם הצמדת אזיק אלקטרוני, אמצעי מעקב גם לנשים, הקמת יחידת ניטור והחמרת הענישה למפירי צו הרחקה. אחרי הסערה: נחשפת הצעת החוק של השר לביטחון לאומי בן-גביר
28/04/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il