|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
השר גלנט, בפגישה עם מפקדים [צילום: אלעד מלכה]

שר הביטחון הגיע בערב שבת לשטחי כינוס סמוך לגבול רצועת עזה

20/10/2023  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

שר הביטחון יואב גלנט הגיע בערב שבת (20.10.23) לשטחי הכינוס בסמוך לגבול רצועת עזה, ועמד מקרוב על מוכנות הכוחות להרחבת המערכה. גלנט שוחח עם המפקדים וחיזק את הלוחמים מהיחידות השונות.

תאריך:  20/10/2023   |   עודכן:  20/10/2023
יואב יצחק
+אזעקות בגוש-דן ובשפלה
13:39 21/10/23  |  
אזעקות בגוש-דן ובשפלה, בין היתר בראשון לציון, נס ציונה, אור יהודה ועוד. לא דווח על נפגעים.
+דובר צה"ל: 210 חטופים בעזה; הודעות למשפחות 307 חללי צה"ל
12:38 21/10/23  |  מירב ארד
דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי עדכן (יום שבת) כי הודעות נמסרו למשפחות של 307 חללי צה"ל. מספר החטופים התעדכן ועומד כעת על 210. לדברי תא"ל הגרי, "ייתכן שבימים הקרובים המספר הזה ישתנה. המשימה שלנו היא להחזיר את כל החטופים הביתה".

עוד עדכן דובר צה"ל כי "מעל 50% מהרקטות שמשוגרות מרצועת עזה נוחתות בשטחה והורגות את תושבי הרצועה". לדבריו, כ-700 אלף תושבי עזה נעו דרומה לנחל עזה. הגרי שב וקרא לתושבי צפון הרצועה להתפנות לחלקה הדרומי.

הבוקר הועברו דרך מעבר רפיח מזון מים ותרופות לתושבי דרום הרצועה. דובר צה"ל הדגיש כי דלק לא נכנס לעזה. לדבריו, המצב ההומניטרי בעזה נמצא בשליטה.

בגזרת הצפון תקף צה"ל שורה של מתחמים צבאיים של חיזבאללה. תא"ל הגרי חזר והדגיש לגבי חזית הצפון כי "כל מי שינסה לחדור לישראל ייהרג ומי ירה עלינו ייפגע".
תמונות החטופים על קיר מחוץ למשהב"ט. המספר הולך ועולה [צילום: גיל יערי/פלאש 90]
+שתי רקטות נפלו בנתיבות, לא דווח על נפגעים
12:24 21/10/23  |  מירב ארד
זוהו שתי נפילות (יום שבת) בנתיבות בשטח פתוח. לא דווח על נפגעים.

+משרד הבריאות: 298 פצועים מאושפזים, מהם 52 במצב קשה
12:03 21/10/23  |  מירב ארד
משרד הבריאות עדכן (יום שבת) כי 298 פצועים מתחילת המלחמה מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ. בין הפצועים 52 במצב קשה, 172 במצב בינוני ו-74 במצב קל.
+אזעקות בדרום וביישובי עוטף עזה
12:01 21/10/23  |  מירב ארד
אזעקות צבע אדום בדרום וביישובי העוטף: נתיבות, סעד, עלומים זמרת, שובה, נחל עוז.
+כרזת צה"ל בבית משפחת אלערורי: "הפך למטה של אבו א-נמר"
11:13 21/10/23  |  מירב ארד
כוחות צה"ל תלו הבוקר (יום שבת),ׂ כרזה בבית משפחתו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס סאלח אל-עארורי, בכפר עארורה צפונית לרמאללה. על השלט נכתב: "כאן היה ביתו של סאלח מחמד סלימאן אל-עארורי והפך למטה אבו א-נמר - המודיעין הישראלי". אל עארורי השוהה כעת בחו"ל, אחראי על הכוונת מרבית הפעילות הצבאית של חמאס בגדה.
+מעבר רפיח: משאיות סיוע נכנסו לרצועת עזה
10:57 21/10/23  |  מירב ארד
מעבר רפיח נפתח הבוקר ומשאיות סיוע ראשונות נכנסו לרצועה. עם סיום פריקת המשאיות נסגר המעבר. מוקדם יותר מסרה שגרירות ארה"ב בישראל כי המעבר ייפתח בשעה 10:00.
[צילום: חאתם עלי/AP]
+נתניהו בלם הצעה שהציג גלנט למתקפת מנע נגד חיזבאללה
10:15 21/10/23  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה
הניו-יורק טיימס מפרסם שבלחץ הנשיא ביידן, ראש הממשלה נתניהו בלם מהלך למתקפת מנע נגד חיזבאללה בלבנון  ▪  בוושינגטון סבורים כי מלחמה מלאה בין ישראל לחיזבאללה עלולה למשוך אליה גם את ארה"ב ואירן
נתניהו, גלנט. דיון חירום [צילום: חיים צח/לע"מ]
+המל"ל: על הישראלים השוהים במצרים ובירדן לצאת בהקדם
09:44 21/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המטה לביטחון לאומי עדכן את אזהרות המסע לירדן מצרים (כולל סיני) ולמרוקו  ▪  קורא לישראלים השוהים במדינות אלה לעזוב ולהימנע מנסיעות לא חיוניות
טורקיה, איסטנבול. מסוכנת [צילום: פרנסיסקו סקו, AP]
+שגרירות ארה"ב בישראל: מעבר רפיח ייפתח ב-10:00

09:30 21/10/23  |  מירב ארד
שגרירות ארה"ב בישראל מסרה כי מעבר רפיח צפוי להיפתח בשעה 10:00 ודרכו יועבר סיוע הומניטרי לרצועת עזה: מזון, מים וציוד רפואי.


+הנשיא ביידן: נעמוד בהבטחה לסייע לאוקראינה ולישראל יחד
09:29 21/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הנשיא ביידן אמר את הדברים בפגישה שקיים בבית הלבן עם מנהיגי האיחוד האירופי  ▪  הבטחתו ניתנת בזמן שהפוליטיקה הפנימית בארה"ב אינה יציבה ולבית הנבחרים האמריקני אין יושב-ראש
ביידן בפגישה עם נשיא המועצה האירופאית שארל מישל בבית הלבן [צילום: אוון ווצ'י/AP]
+צה"ל תקף הלילה מטרות רבות של חמאס ברחבי הרצועה
08:27 21/10/23  |  מירב ארד
במהלך הלילה תקפו מטוסי קרב של צה"ל מטרות רבות של ארגון הטרור חמאס ברחבי הרצועה. בין היעדים שהותקפו: מפקדות מבצעיות, משגרי נ"ט וכן תשתיות נוספות של ארגון הטרור חמאס ששימשו אותו לצרכי טרור. בנוסף, צה"ל תקף עמדות תצפית, עמדות נ"ט וצליפה של ארגון הטרור חמאס שמוקמו בתוך מבנים רבי קומות.
+נסראללה צדק - אנחנו קורי עכביש
08:15 21/10/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
שיחה ראשונה של מומחי הפורום לאזרוח תחקרי קרבות והפקת לקחים, אביתר בן צדף, אדם פדר ואנוכי, על לקחי הטבח של החמאס ביישובים בעוטף עזה. הסיכום: נסראללה צדק - אנחנו קורי עכביש

[צילום: AP]
+משרד הבריאות בעזה: נהרגו 4,137 פלשתינים, 13,000 נפצעו
08:11 21/10/23  |  יואב יצחק
סוכנות AP: משרד הבריאות בעזה המנוהל על-ידי חמאס מסר ביום שישי כי 4,137 פלשתינים נהרגו ויותר מ-13,000 נוספים נפצעו, מאז שפרצה המלחמה ב-7 באוקטובר במתקפה הרצחנית מצד חמאס. בצד בישראלי נרצחו 1,400 ישראלים וזרים. 203 נחטפו על-ידי חמאס במהלך הפלישה ונלקחו לעזה.
+כלי טייס של צה"ל תקפו הלילה מטרות צבאיות של חיזבאללה
08:02 21/10/23  |  יואב יצחק
דובר צה"ל מסר, כי בשעות הלילה תקפו כלי טיס של צה"ל "שורת מטרות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לירי הנ"ט ולשיגורים לשטח ישראל אמש". בין המטרות שהותקפו: שורת מתחמים צבאיים ששימשו את הארגון לצרכים מבצעיים ותשתיות טרור ומשגר נ"ט שמוקם במרחב הגבול וכוון לעבר ישראל. דובר צה"ל מסר כי צה"ל "ערוך ומוכן לכלל התרחישים בגזרות השונות וימשיך לפעול למען ביטחון אזרחי ישראל".
תקיפות צה
+סמ"ר עומר בלוה נהרג מפגיעת טיל סמוך למושב מרגליות
07:57 21/10/23  |  יואב יצחק
דובר צה"ל התיר לפרסום כי סמ"ר עומר בלוה, לוחם צה"ל במילואים, נהרג אתמול (יום ו') מפגיעת טיל נ"ט סמוך למושב מרגליות שבגבול לבנון. בלוה, בן 22, היה מפקד כיתה בגדוד 9203 של חטיבת אלכסנדרוני. באותה תקרית נפצעו שלושה - שני לוחמי מילואים באורח בינוני, ואחד באורח קל.
סמ"ר עומר בלוה [צילום: דובר צה"ל]
+שתי חטופות בעלות אזרחות אמריקנית שוחררו על-ידי חמאס והועברו ישראל
19:57 20/10/23  |  יואב יצחק
דובר חמאס הודיע הערב (יום ו') על החלטות ארגונו לשחרר שתי חטופות - אם ובתה, שתיהן בעלות אזרחות כפולה: ישראלית ואמריקנית. המשוחררות הן יהודית טאי רענן (59) ובתה נטלי שושנה רענן (18), משיקגו. עיתוי שחרורן נקבע על-ידי החמאס, במטרה לטרפד כניסה קרקעית מצד צה"ל, לרצועה, בסוף שבוע זה. דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי מסר כי צה"ל ויתר כוחות הביטחון פועלים כל העת להשיב הביתה את החטופים.

האם ובתה נחטפו מקיבוץ נחל עוז שבו התארחו אצל בני משפחה, ביום שבת לפני שבועיים. שתי החטופות הועברו לידי הצלב האדום. משם הועברו למצרים דרך מעבר רפיח, והערב סמוך ל-21:00 הן הועברו לישראל, והוטסו במסוק לבסיס חיל אוויר. לאחר תחקיר קצר הן הופגשו עם בני משפחתן.

משרד ראש הממשלה אישר, בשמו של הממונה על החטופים והנעדרים, גל הירש, כי החטופות הגיעו לישראל. נמסר כי הירש יחד עם כוח צה"ל וכוחות הביטחון, "קיבל אותן לידיו בגבול הרצועה וברגעים אלה הן בדרכן לנקודת מפגש בבסיס צבאי במרכז הארץ, שם מחכים להן בני משפחתן".

חמאס מחזיק עתה יותר מ-200 חטופים - נשים, ילדים, מבוגרים וחיילים, רובם ישראלים; עשרות מהם בעלי אזרחות כפולה: של ישראל ואיטליה, בריטניה, איטליה, רוסיה ועוד.

שחרור השתיים נעשה ללא הסכם עם ישראל ו/או ארה"ב, וללא תמורה. ההחלטה לשחררן התקבלה לאחר מו"מ בתיווך קטאר, הנותנת חסות למנהיגי חמאס: איסמעיל הנייה וחאלד משעל. קטאר היא שסיפקה מימון שותף, במשך שנים, לארגון החמאס, מימון ששימש בעיקר להתעצמות.

הנהגת החמאס טוענת בהודעתה כי ההחלטה לשחררן מוכיחה כי ארגון זה לא מתעלל בנשים ובילדים וכי דבריו של הנשיא ג'ו ביידן בגנות החמאס, בשקר יסודם.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בירך על שחרורן של יהודית ונטלי רענן מידי הטרוריסטים, ושיבח את קטאר ואת ממשלת ישראל על שסייעו בשחרורן. ביידן התחייב לפעול לשחרור כל החטופים. במקביל הבטיח לסייע לשתי החטופות שסבלו במשך 14 ימים, לשוב לחיים סדירים. הנשיא אמר בהצהרה שנשא בבית הלבן: "הבטחנו היום את שחרורן של שתי האמריקניות שנלקחו כבנות ערובה על-ידי החמאס במהלך מתקפת הטרור הנוראית נגד ישראל ב-7 באוקטובר. האזרחיות שלנו עברו מסע ייסורים ב-14 הימים האחרונים, ואני שמח מאוד שהן יתאחדו בקרוב עם משפחתן".

דובר משרד החוץ של קטאר מסר, כי שחרור החטופות מרצועת עזה נעשה "אחרי ימים רבים של תקשורת רציפה" עם הצדדים. נמסר עוד, כי השיחות שמקיימת קטאר על שחרור בני ערובה, יימשכו, גם עם ישראל וגם עם חמאס. הדובר הביע תקוותו שהשיחות יובילו ל"שחרור כל בני הערובה האזרחים לא משנה מה הלאום שלהם".
החטופות ששוחררו, יהודית ונטלי רענן יחד עם גל הירש [צילום: דובר צה"ל]
+ממשלו של ביידן הגיש לקונגרס בקשת סיוע בסך 14.3 מיליארד דולר לישראל
19:20 20/10/23  |  יואב יצחק
יומיים לאחר שסיים נשיא ארה"ב ג'ו ביידן את ביקורו ההיסטורי בישראל, בעיצומה של מלחמה, ועמד על צורכי המלחמה נגד החמאס, הגיש ממשלו של הנשיא, לקונגרס האמריקני, בקשה רשמית לאשר סיוע לישראל בסכום כולל של 14.3 מיליארד דולר - מזה 10.6 מיליארד דולר כסיוע צבאי. חלקו הגדול של הסיוע הכספי הצבאי שיאושר על-ידי הקונגרס יוצא בארה"ב על רכש של נשק, תחמושת וציוד צבאי נוסף מחברות אמריקניות.
ביידן, נתניהו. ביקור הסטורי [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+ארדואן תוקף: ישראל מבצעת 'רצח עם' ברצועת עזה
19:13 20/10/23  |  יואב יצחק
נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן תוקף את ישראל. ארדואן מאשים את ישראל בתקיפות עזות ברצועת עזה שגורמות להרס ולהרג. לדבריו, ישראל מבצעת 'רצח עם'. ארדואן קורא לאומות העולם לעצור את ה"טירוף", כדבריו, שנתמך על-ידי מדינות המערב, ולפעול מידית להפסקת אש ואספקת מים ומזון לתושבי הרצועה. ארדואן מאשים את ישראל בהתגרות במדינות באזור וזאת בימים שממשלו מנסה לדבריו להביא לסיום הלחימה בטרם יגיעו הצדדים לנקודת "אל חזור". נזכיר: בשל החשש מתוקפנות כלפי ישראלים, נקראו תיירים ישראלים ואחרים לעזוב במהירות את טורקיה.
ארדואן. תוקף את ישראל [צילום: עלי נואל, AP]
+ועדת העבודה והרווחה תתכנס להסדיר הכרה במשפחות החטופים והנעדרים
18:11 20/10/23  |  יואב יצחק
ועדת העבודה והרווחה בראשות ח"כ ישראל אייכלר תתכנס ביום ראשון בשעה 14:00 לדון בהסכם בין הממשלה לביטוח הלאומי, אשר יסדיר מיד את ההכרה במשפחות החטופים והנעדרים שאינם חלק מכוחות הביטחון וכן את זכויותיהן. כך החליט ח"כ אייכלר. זימון בהתאם הוצא לחברי הוועדה.

בהודעתו של אייכלר נאמר כי "במסגרת ההסכם, שיתן מענה מיידי לסוגיה עד הסדרתה בחקיקה ראשית, יוענקו למשפחות החטופים והנעדרים הזכאויות והתגמולים הניתנים למשפחות של חלל פעולת איבה על-אף מעמדם השונה של בני משפחותיהם, הואיל והמעטפת הניתנת במסגרת זו לבני המשפחה היא המעטפת הכוללת והמתאימה ביותר".
אייכלר. זכויות למשפחות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+עוללות
17:19 20/10/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
איתמר סלע הודיע לדיכטר לא לבוא להלוויה, לא לבוא לשבעה  ▪  ככה ייעשה לאיש אשר הפנה עורף לערכים  ▪  אני מקווה לטובת דיכטר כי נותרו בו מעט רגשות וזה כואב לו עד מאוד
דיכטר. כואב לו? [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+צה"ל תקף לפני זמן קצר חוליית מחבלים שפעלה סמוך לגבול בשטח לבנון
17:17 20/10/23  |  עידן יוסף
צה"ל תקף לפני זמן קצר חוליית מחבלים שפעלה סמוך לגבול בשטח לבנון. כמו כן, התקבל דיווח על מספר טילי נ"ט שנורו לעבר מוצבי צה"ל בגבול לבנון ולוחמי צה״ל שפועלים במרחב. כוחות צה"ל ממשיכים להגיב בירי
+עת מלחמה
17:03 20/10/23  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
בשעת המבחן הזאת דרושה בהירות מחשבתית ובירור מחדש של מושגי הערך שליוו אותנו עשרות שנים  ▪  מדובר בחברה שעדיין אוחזת במוסדות קמאיים כמו "גאולת דם", "סקילה", "רצח על כבוד המשפחה", אונס שבויות מלחמה, חברה שאין בה חופש דעה ולא חופש מדעי
כולם חמאס [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+אזעקה הופעלה בדוב"ב בגלל זיהוי שווא
16:05 20/10/23  |  עידן יוסף
דובר צה"ל בהמשך להתרעה שהופעלה לפני זמן קצר בצפון הארץ, מדובר בזיהוי שווא. כמו-כן, בהמשך לדיווח על שיגורים למרחב הר דב מוקדם יותר היום, זוהו כ-20 שיגורים משטח לבנון לישראל. בנוסף, בשעה האחרונה נורו מספר טילי נ"ט לעבר מוצבי צה"ל בגבול לבנון, וכן בוצע ירי מנשק קל לעבר תצפית צה"ל. אין נפגעים לכוחותינו. כוחות צה"ל מגיבים בירי ארטילרי לעבר מקורות הירי.
+עד עתה זוהו 758 חללים אזרחים שנרצחו
16:02 20/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
655 מן החללים במחנה שורה הועברו לקבורה  ▪  אלפי שוטרים משתתפים במאמץ הזיהוי תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים
חלק מן ההרוגים לא יזוהו לעולם [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+לדעת את האמת
15:58 20/10/23  |  נפתלי בנט   |   לרשימה המלאה
רוב הציבור העזתי תומך בחמאס ובדרכו של השמדת ישראל  ▪  ארגון הטרור הרצחני חמאס אינו מתקיים על "קרקע יבשה"
תומכים בחמאס [צילום: עטיה מומחד/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שר הביטחון הגיע בערב שבת לשטחי כינוס סמוך לגבול רצועת עזה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
  • אבי דיכטר היה לוחם נערץ ב"צוות איתמר" בסיירת מטכ"ל. זה היה הצוות של איתמר סלע, בן קיבוץ בארי. היום נערכה הלווית אחותו וגיסו של איתמר סלע, שנרצחו בידי מתועבי חמאס. איתמר הודיע לדיכטר לא לבוא להלוויה. לא לבוא לשבעה. ככה ייעשה לאיש אשר הפנה עורף לערכים. אני מקווה לטובת דיכטר כי נותרו בו מעט רגשות וזה כואב לו עד מאוד. אולי אפילו זה לא, מי יודע?
20/10/2023  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים

20/10/2023  |  דרור אידר  |   יומני בלוגרים
שבועיים לטבח שמחת תורה. בפעילות משותפת של משטרת ישראל, צה"ל ומתנדבי זק"א בתחנת ריכוז החללים במחנה שורה, נמשך מאמץ הזיהוי של קרבנות הרצח ההמוני מתחילת הלחימה. עד היום (20.10.23) זוהו בתחנת ריכוז החללים במחנה שורה 758 חללים שהם כ-75% מהאזרחים (שאינם חיילים) אשר נרצחו במערכה וגופותיהם הובאו לזיהוי במחנה.
20/10/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
צריך לומר את האמת: רוב תושבי עזה תומכים בחמאס, ורבים מהם תומכים בהתלהבות ברצח יהודים חפים מפשע. שמעתי המון פעמים, ולאחרונה ממנהיגים שונים בעולם, את הטענה שרוב הציבור העזתי שבוי בידי חמאס והוא בכלל שוחר שלום. זה פשוט לא נכון.
20/10/2023  |  נפתלי בנט  |   יומני בלוגרים
ג'ו ביידן, נשיא ארצות הברית, הפגין ידידות אמיתית למדינת ישראל ולעם ישראל, בדיבורים ובמעשים. הוא שלח לישראל את שר החוץ שלו ואת שר ההגנה שלו, ולבסוף הגיע ארצה בכבודו ובעצמו. הוא שלח למזרח התיכון 2 נושאות מטוסים וכוחות אחרים. הוא הזהיר גורמים אחרים מלהתערב במלחמה מול חמאס. דבריו בנאומים שנשא בימים האחרונים היו חמים ומרגשים עבור העם היושב בציון, אשר ספג מהלומה נוראה.
20/10/2023  |  רון בריימן  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il