|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
אגד. "פלוגות פקחים עולים לאוטובוס בצעקות" [צילום: שמואל וולף]
דיון ראשון בטענות להתעמרות בנוסעים

פקחי אגד מתוגמלים לפי מספר הדוחות; זעם במשרד התחבורה

משרד התחבורה נגד הרחבת סמכויות הפקחים: "יתייחסו לחשודים בגניבה כמו לחשודים ברצח" פקחי אגד: "נוסעים תוקפים אותנו, אנחנו כמו צאן לטבח" מנהל הרשות הארצית לתחב"צ: "חווית הנוסעים נפגעה באופן משמעותי כתוצאה מניסיון להגן על המאבטחים"
22/01/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות
עידן יוסף
תחקיר: אגד מגבילה נוסעים בתיקוף - בניגוד לתקנות

לנוכח תלונות רבות כנגד התנהלות פקחים בתחבורה הציבורית, ב-1 באפריל ייכנס לתוקף נוהל חדש של משרד התחבורה שצפוי להפחית בכ-90% את מספר התלונות כנגד הפקחים. כך הודיע מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, עידן מעלם, בדיון שקיימה (יום ב', 22.1.24) הוועדה לפניות הציבור בכנסת.

יו"ר הוועדה, ח"כ יצחק פינדרוס, אמר כי מאז הכריזה החברה על קיום הדיון, היקף הפניות היה אדיר והביע את תדהמתו מכך, הוא סיפר כי אף עלה בעצמו לאוטובוס בירושלים כדי לבדוק את הטענות בנושא כנגד חברת אגד. שיעור התלונות שהתקבלו בוועדה כנגד פקחי אגד היה פי ארבעה מאשר ביתר מפעילי התחבורה הציבורית. מדובר ב-86% מכלל התלונות, שמספרן 3,449. לשם השוואה, כנגד חברת קווים שדרגה במקום השני אחרי הוגשו 108 תלונות בלבד. גם ארגון "15 דקות" מסר לוועדה כי מבין 2,300 תלונות שקיבל 11% עסקו בנושא פקחים, ומהן 70% כנגד פקחי אגד, למרות שהחברה מבצעת רק 28% מכלל הנסיעות בתחבורה הציבורית. למשרד התחבורה לא היו נתונים בנושא.

צרכני תחבורה ציבורית שהגיעו לוועדה הדגישו אף הם כי עיקר הבעיה היא במה שנתפש כהתעמרות בנוסעים מצד חברת אגד. הנוסעים העלו עדויות קשות. יוכבד אייכנטל סיפרה על "בין ארבעה לשמונה פקחים שעולים לאוטובוס אחד בצעקות, במה שנראה כמו מבצע השתלטות על עבריינים. ילדים קטנים מפחדים לנסוע באוטובוס. ראיתי ילדים בגילים 7 עד 9 שהסתתרו מרוב פחד למרות שתיקפו". עוד סיפרה "פעמים רבות נוסעים מתקפים וחוטפים קנסות, כי הפקח אומר להם - תיקפת רק כי ראית שעליתי לאוטובוס. צריך להבין שהאוטובוס בנסיעה ולוקח לנוסע זמן להתארגן עד שהוא מוציא את הכרטיס. תמיד זה נגמר בצעקות. פקחים צועקים לנהגים לסגור דלתות 'כדי שנוסע לא יברח'. ראיתי נוסעת שלא ידעה שהרב-קו שלה תקול תיקפה, אבל בגלל שהשבב לא היה תקין זה לא עבר. שכנה מבוגרת שלי עלתה מאחורה, ומכשיר התיקוף לא היה תקין. היא התיישבה כדי שלא תיפול במטרה לגשת בהמשך לאזור הנהג ולשלם. ניגש אליה פקח והטיח בה 'את גנבה', 'את לא רוצה לשלם'. היא אמרה לי - שיתן לי דוח, אבל למה לבייש אותי?! היא ערערה, והערעור שלה נדחה.

משה טוקר, מנהל ישיבה לחינוך מיוחד מבית שמש, מבית שמש סיפר כי בשל הנסיעה של האוטובוס לפעמים מסוכן לתקף תוך כדי הנסיעה מיד עם העלייה. לדבריו, הפקחים עולים כ"פלוגות" בקבוצות של 9-8 על אוטובוס שבו 27 מקומות, ומבדיקה מדגמית שערך 70% מהם אינם חובשים כובע-מבקר כנדרש. הוא סיפר שכאשר שאל מדוע על הקו שבו הוא נוסע יש אכיפה אבל על קווים אחרים בירושלים כגון בשכונת הר חומה כמעט אין אכיפה, קיבל מפקח את התשובה 'אתם החרדים לא משלמים'. תושב חיפה, אליהו פאסו, סיפר כי לנוכח בעיית קליטת ה-GPS בצפון בשל המלחמה, מתקשים הנוסעים לתקף. לדבריו, ניגש לפקח של אגד כדי לדווח לו על כך שלא הצליח לתקף, ובתגובה הטיח בו הפקח האשמות ורשם לו דוח. נציג הרשות לתחבורה ציבורית העיר כי כל הערעורים על דוחות שניתנו בעקבות בעיית GPS התקבלו.

איריס דור-און מ"15 דקות" אמרה כי הארגון פנה לרשות הארצית בנוגע להתחשבות בנושא ה-GPS. הוצאנו הנחיה להתחשב, אבל בפועל לא מתחשבים. רפורמה ללא הדרכת הציבור. לא משתמשים. הורידו הרבה מדבקות תיקוף, הורידו תחנות רב קו.

עוד אמרה כי בריונות אלימות וקללות מצד פקחים, לא מצדיקה אלימות נגדית. היא ציינה כי עיקר התלונות על בריונות ואלימות מצד פקחים היא בעיקר בירושלים, ובגוש-דן לא חווים זאת.

שי שמאי גליק מארגון "מוסרי" הזכיר כמה ליקויים: גם בקווים הישירים עולים פקחים בתחנות לא-מורשות לעלייה בניגוד לחוק; פקחים מעכבים אוטובוסים עם כל נוסעיהם עד שנוסע שלא שילם ישלם; פקחים לא מפעילים שיקול דעת במקרים בהם מכשירי התיקוף תקולים כגון באוטובוס ארוך שבו רק המכשיר הקדמי תקין ונוסעים נאלצים לנוע קדימה לאורך כל האוטובוס. לדברי גליק, היעדים של הפקחים הם פרנסה, וכאשר חברת אגד דוחקת אותם, מי שסופג זאת הם הנוסעים.

היו"ר פינדרוס סיפר מנסיונו: "לי יש חופשי חודשי. הרב-קו שלי היה תקול. ברכבת ישראל פחות פחדתי, אבל בירושלים חששתי ולקחתי מונית". הוא ציין תלונה שקיבל על כך שניתן דוח לנוסעים שעלו בתחנה 'להורדה בלבד' ותהה: "האם אין שום שיקול דעת לפקח? יש לנוסע חופשי חודשי, והוא מראה לפקח שהכרטיס תקול ומראה לו שעשה הכל כדי להימנע מאי-תשלום - התגובה הראשונה היא דוח?! מה ההנחיות לפקחים? הוא הזכיר שסגן שרת התחבורה אורי מקלב ניהל בזמנו "מלחמת עולם" כנגד חברת סיטיפס, ומאז עבר הניהול לחברת כפיר - העסק נרגע.

סמנכ"ל מינהל באגד, ניר לנדאו, אמר כי הממשק בין הפקח לנוסע קצר ומסתכם ב-5 שניות של העברת הכרטיס, ומתוך 800 נוסעים מתקבלות 200 תלונות באגד, מהן פרומילים בודדים על התנהלות פקחים, וכל תלונה מתוחקרת, תוך הסתמכות על מצלמות המותקנות באוטובוסים. איצ'ה דז'אלובסקי העיר כי בעוד נהגי אגד מטופלים ביד קשה, תלונות נגד פקחים אינן זוכות למענה הולם.

לדברי לנדאו, מתרחשים בחודש כ-500 מקרי אלימות בממוצע נגד פקחים. לבקשתו, ניתנה רשות דיבור לפקחית אגד, עדן יחזקאלי, ששיבחה את מנהלי אגד ואמרה כי הם טובים, אך תקפה את הנוסעים ואמרה "אף פעם אין יחס טוב מהנוסעים. אנחנו כמו צאן לטבח מול נוסעים. אין לנו גיבוי ומישהו שיעמוד מאחורינו". לטענתה, נוסע תקף אותה, ובדיוק מסיבה זו עולים לכל אוטובוס פקחים רבים. לנדאו הדגיש כי לא חמישה פקחים מגיעים לנוסע אחד, אלא מתפרסים על פני האוטובוס כדי לאכוף ביעילות. יו"ר ועד עובדי אגד קובי ואחניש אמר כי מדי יום יש 15 מקרי אלימות כלפי פקחים, שרובם אינם מדווחים, והזכיר מקרה בחיפה שבו ארבו נוסעים לפקחים אחרי הנסיעה והיכו אותם באלות.

לנדאו ציין כי המבקרים עוברים תרחישים של מקרים שונים, ומה שנדרש הוא מתן סמכויות לפקחים ויותר הסברה, אך במקום זאת, הטיח, "מלבים את האש ויוצרים סיטואציות של אלימות".

היו"ר פינדרוס לא נותר חייב והשיב לנציג אגד: "אם אתם לא מסוגלים לעמוד ברמה של שירות, אולי לא תהיה ברירה אלא לחזור למצב שבו נוסע משלם לנהג". הוא אמר לו כי הוא נתפס למקרים פרטניים, אך הוועדה דנה באירוע משקף המעיד על כך ש"משהו לא בסדר". יוני קריספין המייצג את פקחי אלקטרה אפיקים הזהיר כי החזרת התשלום לנהג תחזיר את האלימות כלפי הנהגים, ואמר כי פקחים צריכים לעלות בזוגות כי פקח חשוף לאלימות.

לנדאו אמר כי אגד מיישמת בגאווה את מדיניות הפיקוח של משרד התחבורה והצליחה להפחית את שיעור אי-התיקופים מ-20% לכדי 10%. פינדרוס שאל האם בכלל המקרים אותם מודדת אגד נספרים גם מקרים כגון עליית נוסעים בתחנה לא מאושרת ומקרים אחרים של כרטיסים תקולים ונוסעים שלא תיקפו מיד עם עלייתם ותהה מדוע מספר התלונות על אגד כה גבוה. לנדאו אמר כי הקנס על עליית נוסעים בתחנה לא מאושרת אינו תקין והבטיח לבדוק זאת. הוא ציין כי סמכות הערעור על קנסות היא בידי משרד התחבורה.

עובדים בקבוצות וטסאפ פנימיות של אגד טוענים כי פקחים מתומרצים ב-20 שקל על כל דוח שהם מחלקים לנוסע. פינדרוס שאל האם אכן מתוגמלים הפקחים לפי מספר הדוחות שהם מחלקים, ויו"ר ועד עובדי אגד ואחניש השיב בשלילה וטען שכל הפקחים משתכרים אותו הדבר. פינדרוס העיר בעדינות שמדובר בשקר, וסמנכ"ל המינהל באגד ניסה לעמעם: "האינטרס הוא לא הדוחות, אלא שיתקפו". רק לאחר שדחק אותו היו"ר פינדרוס לפינה, נאלץ להודות בחצי פה כי מספר הדוחות המחולקים הוא רכיב בחישוב השכר, אך כאשר פינדרוס הצביע על כך כבעיה המרכזית, התפרץ כלפיו לנדאו: "אתה מסית! יש שכר יסוד ויעדים שבנויים לא רק על דוחות, אלא גם על כמויות אוטובוסים, כמות יעדים וכמות תיקופים".

פינדרוס לא ויתר, ושאל את הנוכחים האם גם ברכבת הקלה וביתר חברות התחבורה מקבלים הפקחים שכר לפי מספר הדוחות שהם מחלקים ותשובת כולם הייתה שלילית. הוא ציין כי כשם שתגמול לפי מספר הדוחות לא הועיל במשטרת התנועה, כך יהיה גם כאן. "ככל שהציבור יתן יותר אמון בפיקוח, הוא יתן יותר גיבוי לפיקוח", הבהיר.

האזין לדיון בקשב רב עידן מועלם, שאך לאחרונה נכנס לתפקיד ראש הרשות הארצית לתחב"צ, ורשם לפניו הערות. הוא הבהיר כי לא ישלים עם המצב הנוכחי ואמר: "יש בעיה חמורה. תפקידי, לאפשר לנוסעים חוויה נעימה כדי שיעברו מהרכב הפרטי לתחבורה הציבורית. לדבריו רפורמת פתיחת העלייה מכל הדלתות גרמה להפסד שנתי של 300 מיליון שקל בשנה של כספי הפדיון מתקציב המדינה. נעשתה דרך קיצונית שגרמה לאלימות דו-צדדית מצד נוסעים ומצד פקחים".

מועלם אמר כי מאחר שמשרד התחבורה מבין שיש כאן בעיה, הוא אינו מעוניין להעצים את הבעיה באמצעות הרחבת סמכויות הפקחים. הוא אישר כי קיימת אכיפה בררנית/גזענות, אך היא אינה נוגעת לזהות הנוסע אלא לזהות המפעיל - כל מפעיל פועל אחרת, ולכן משנים את ההדרכות ועושים הכל כדי למגר את תופעת האלימות.

ראש הרשות אמר כי עצם המפגש האלים הוא הבעיה. לדבריו, אגד נמצאת במציאות לא סבירה ולקחה את הדברים למצב קיצוני באופן שבו "חווית הנוסעים נפגעה באופן משמעותי כתוצאה מניסיון להגן על המאבטחים". הוא אמר כי הוא מצפה מהמפעילים להפיק לקחים.

לשאלת היו"ר בעניין התמריץ לפקחים לפי מספר הדוחות, השיב מועלם כי הוא לא יכול להתערב ביחסי עבודה שבין המפעיל לעובדיו, אך הבטיח "נבדוק שוב". פינדרוס המליץ לנציג ההסתדרות לשנות את הסכם השכר של הפקחים. "פקח לא צריך להצטיין במתן דוחות רבים", אמר תוך שהוא רומז לכך שהדבר עשוי להפחית את האלימות כלפי פקחים. "הוא צריך יותר שיקול דעת".

גם רמ"ט סגן שרת התחבורה, דוד וורצמן, הבהיר כי אין בכוונת המשרד להענות לבקשת אגד לתת יותר סמכויות לפקחים: "כשיהיו סמכויות יהיה יותר גרוע. יתייחסו לחשודים בגניבה כמו אל חשודים ברצח". הוא אמר כי בניגוד לשוטרים שזה תפקידם ונתונים לפיקוח של מח"ש, לא ניתן לתת סמכויות לפקחים על-סמך שתי הדרכות בלבד שהם עוברים. לדברי וורצמן, יחידת האכיפה שמקים המשרד ב-300 מיליון שקלים נגד אלימות נגד נהגים ופקחים, תפקח גם על התנהלות הפקחים באופן סמוי, ו"אם יגיעו למסקנה שפקח מפר את שלוות הנוסע ופוגע בחוויית הנסיעה - יהיו לנו כלים לנקוט נגדו".

בעוד שבאגד שיעור הנוסעים שאינם מתקפים הוא 10%, חברות אלקטרה אפיקים ואקסטרה דיווחו לוועדה כי שיעור הנוסעים שאינם מתקפים נע בין 15 ל-20 אחוזים, ומנכ"ל כפיר הרכבת הקלה בועז הירש, אמר כי בעוד שלהערכת צוות אב לתחבורה מדובר ב-19% להערכת החברה מדובר בשיעור נמוך יותר - בין 9 ל-10 אחוזים. לדברי הירש, כפיר מקבלת כ-30 תלונות בחודש. לפני שבועיים שני פקחים שלי אושפזו בבי"ח, ואחת מהם לא תחזור כנראה לעבודה".

תאריך:  22/01/2024   |   עודכן:  22/01/2024
עידן יוסף
+רק שליש מהמיטות הגריאטריות - ממוגנות
01:24 23/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גם זאת, מתוך בדיקת רק 6% מהמוסדות  ▪  משרד הבריאות: המוסדות צודקים - יש הליך שמתקדם בעניין  ▪  יו"ר ועדת הבריאות: "אסור להשלים עם התקצוב החסר, המיגון החלקי, והמחסור בכוח-אדם מומחה וייעודי"
הדיונים נמשכים [צילום: משה שי/פלאש 90]
+מצוקת החשמל: ועדת הכלכלה דנה בהיערכות לחרום
00:30 23/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בישראל צפוי מחסור בחשמל בשנים הקרובות, בעיקר בגוש-דן  ▪  הממשלה מתכננת להקים תחנות כוח חדשות, אך זה ייקח שנים  ▪  בטווח הקצר, הממשלה שוקלת להקים תחנות כוח ניידות  ▪  התעשיה הפרטית גם היא מעוניינת להקים תחנות כוח חדשות  ▪  יו"ר ועדת הכלכלה דורש להתחיל תכנון להרחבת תחנות כוח קיימות ולקצר הליכי תכנון
רידינג. הקמת תחנה חדשה נמשכת כעשור [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+בקריאה ראשונה: חובת ייצוג הולם תוחל גם על חברות ממשלתיות גדולות
21:41 22/01/24  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (תיקון מס' 24) (החלת חובת ייצוג הולם על חברות ממשלתיות גדולות), התשפ"ג-2023. 9 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע כי חברות ממשלתיות וחברות בת ממשלתיות המעסיקות 100 עובדים לפחות יחויבו לפעול לייצוג הולם של אנשים עם מוגבלות בקרב עובדיהם כפי שהוסדר במסגרת תיקון מס' 15 לחוק לגבי גופים ציבוריים שהם מעסיקים גדולים, והכל כמפורט בהצעת החוק.

עוד מוצע כי הוראות אלה יחלו שנה מיום הפרסום וכי התחולה תהיה מדורגת כך שבשנה הראשונה יהיה יעד הייצוג ההולם 3.5% מהעובדים ורק בתום השנה האמורה 5%. נוסף על כך, בשל העברת סמכויות משר הכלכלה והתעשיה לשר העבודה, מוצעים תיקונים שונים להוראות המזכירות את שר הכלכלה והתעשיה או משרד הכלכלה והתעשיה.

+בקריאה ראשונה: יוארך תוקף התקנות המאפשרות את הארכת מעצרם של עצורי המלחמה
20:52 22/01/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לתיקון ולהארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (חרבות ברזל) (הארכת מעצר לחשוד בעבירת ביטחון), התשפ"ד-2024. 18 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 7 שהתנגדו, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.

מוצע בה להאריך את תוקפן של התקנות המאפשרות הארכת מעצר של העצורים בשל פעולות האיבה שהתרחשו בין יום ה-7 באוקטובר 2023 לבין ה-10 באוקטובר 2023 או מי שנעצר במסגרת פעולות המלחמה בעזה שאירעו בין יום ה-7 באוקטובר לבין תום הפעולות הצבאיות. ההארכה המוצעת של התקנות לשעת חירום היא עד ליום ה-8 באפריל 2024.
+הכנסת אישרה העברת המוסד לבטיחות ולגיהות מניר ברקת ליואב בן-צור
20:50 22/01/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31 (ב) לחוק יסוד: הממשלה, להעביר לשר העבודה את הסמכות הנתונה לשר הכלכלה והתעשיה לפי הפרק השלישי לחוק ארגון הפיקוח על העבודה, התשי"ד-1954 וכן את סמכות הביצוע והתקנת התקנות לפי סעיף 43 לחוק לעניין פרק זה, כך ששר העבודה יהיה השר האחראי על המוסד לבטיחות ולגיהות. 18 חברי כנסת תמכו באישור ההחלטה אל מול 10 שהתנגדו.

הצעה זו נכללה בדיוני התקציב לשנת 2024 ומטרתה לאגם את כלל המשאבים העוסקים בבטיחות עובדים כדי להגביר פיקוח ואכיפה תחת שר העבודה הממונה גם על הביטוח הלאומי. בהמשך תוקם רשות בטיחות לאומית ייעודית לנושא.
+מאבטח משמר הכנסת נפגע במהלך המהומה בוועדת הכספים
18:11 22/01/24  |  עידן יוסף
אחד ממאבטחי משמר הכנסת שהיה במהומה בוועדת הכספים עם משפחות החטופים חש ברע ופונה לקבלת טיפול רפואי. החשש: סדק בצלעות (ישראל היום).
+ביטן: להגיע להסדר ליישום חוק מוסר תשלומים במערכת הבריאות
15:28 22/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ציין: חצי מיליארד שקל זה לא מספיק, ואם לא יהיה תקציב נוסף הוועדה תגיש תגובה לבג"ץ על-מנת שיכפה על המדינה לקיים את החוק
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מטה המשפחות להחזרת החטופים : ניתן היה למנוע את הכעס והזעם היום בוועדות הכנסת
14:48 22/01/24  |  מירב ארד
המשפחות התריעו אמש בפני מזכירות הכנסת על היעדר נושא החטופים בסדר היום של הכנסת. חיים רובינשטיין דובר מטה המשפחות: "בני משפחות החטופים שלחו אמש מכתב למזכירות הכנסת, הממשלה, וגורמים נוספים רלוונטים, ובו כתבו: "אנחנו, משפחות החטופים בעזה, פונים אליכם היום בתחנונים: אל תתעסקו בשום דבר אחר שאינו קשור להחזרת החטופים, אל תפקירו את החטופים שמוצאים להורג בכל יום."

משלא קיבלו מענה, הגיעו היום משפחות החטופים לכנסת ישראל כדי למחות על כך. אנו מצפים מנבחרי הציבור שלא לעסוק באף נושא אחר מלבד החזרת החטופים שזמנם הולך ואוזל. שאר הנושאים, ימתינו. לחטופים אין זמן להמתין".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אגד   אגד תעבורה   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   אמיר אסרף / Amir Asraf   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה אדרעי   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן / Dan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הרשות הארצית לתחבורה ציבורית /  National Authority for public transport   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מטרופולין /  Metropoline   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   משרד התחבורה   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd   נתיב אקספרס   סופרבוס /  Superbus   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קווים   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פקחי אגד מתוגמלים לפי מספר הדוחות; זעם במשרד התחבורה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
סגן שרת התחבורה אורי מקלב מתייחס להגברת הפיקוח על תשלום דמי הנסיעה בתחבורה הציבורית, ואומר כי "אומנם התיקופים הם דבר הכרחי, אך אי-אפשר לקבל את העובדה כי החברות המפעילות יוצרות מנגנוני תמריץ לפקחים כדי שיקנסו נוסעים".
18/07/2023  |  עידן יוסף  |  חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ב', 221.24) לדיון שעסק בהחלת חוק מוסר תשלומים (שוטף פלוס 30) על מערכת הבריאות. במהלך הדיון התברר כי כדי לפתור את הבעיה נדרש תקציב חד-פעמי של 4 מיליארד שקל, והיו"ר ביטן קרא להגיע להסדר בעניין הזה. הוא הוסיף כי חצי מיליארד השקלים שהציעו במשרדי הבריאות והאוצר לא מספיקים וקרא להעלות את התקציב לכמיליארד שקל ולהגיע להסכם תוך שבועיים.
22/01/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
משפחות החטופים התפרצו לדיון של ועדת הכספים שעסק בסקירה של נגיד בנק ישראל, ודרשו לשחרר מיד את בני משפחותיהם שנמצאים בשבי חמאס. בני המשפחות הניפו שלטים שעליהם נכתב: "אתם לא תשבו כאן, כשהם מתים שם". אחיו של אחד החטופים בשבי חמאס פנה לחבר הכנסת משה גפני: "מה עם פדיון שבויים?", "על חמץ פרקתם את הממשלה, על החטופים לא?".
22/01/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
חברי כנסת משלוש ועדות קיימו (21.1.24) סיור במספר ישובים בדואים בנגב. הסיור הוקדש לנושא המיגון החסר בישובים הבדואים ולנושא הטיפול הנפשי בילדים ובבני נוער בעקבות מלחמת חרבות ברזל.
21/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית נחקר (יום ה', 18.1.24) ביחידה להב 433 בחשד לתקיפה בנסיבות מחמירות של עצורים בדואים לפני 11 שנים, בעת שהיה שוטר יס"מ. המקרה אירע ביישוב חורה שבנגב. היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, אישרה לחקור אותו באזהרה על תקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות ב-2013.
18/01/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה את הצ"ח להפחתת תוספת הפיגורים על אי-תשלום קנסות. המשמעות: במקום תוספת פיגור של 50% בחלוף המועד הראשון לתשלום ו-5% נוספים כל חצי שנה, תוספת הפיגור תשולם אחת לשלושה חודשים ובמצב המשק הנוכחי - תעמוד על כ-14% בשנה.
17/01/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il