|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
אופיר שמול, טל טובים, ויסאם עלי, משה כהן, רפאל נגה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ההיערכות לרמדאן: "לא תהיה הכלה לאירועי תמיכה בחמאס"

במטרה למנוע הפרות סדר ופיגועים אפשריים ציין יו"ר הוועדה לביטחון לאומי איומים מוגברים מצד קבוצות כמו חמאס, חיזבאללה ואירן המשטרה מאמצת גישה שונה - ממפה אזורי חיכוך פוטנציאליים, ומטפלת בנושאים כמו זיקוקים והסתה ברשתות חברתיות צה"ל מתאם עם גורמים שונים ונערך למענה רב-זירתי האתגרים כוללים עלייה במספר האסירים הביטחוניים והצורך בהגברת המוכנות הרפואית
24/01/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

הוועדה לביטחון לאומי דנה (23.1.24) בהיערכות המשטרה, צה"ל, כוחות הביטחון וההצלה לחודש רמדאן. יו"ר הוועדה, ח"כ צביקה פוגל, אמר בפתח הדיון כי חודש רמדאן הוא החודש שיש עליו הכי הרבה התרעות להפרות סדר וניסיונות פיגועים. "הוא לא היה כזה בשנים האחרונות, והושקע הרבה מאוד מאמץ ביטחוני כדי להוריד את גובה הלהבות. המציאות היום היא שונה. אנחנו במלחמה ולא אתפלא שגורמים איסלאמיים כחמאס, חיזבאללה ואירן - שמניעה את התהליכים - מנצלים ועושים צעדים כדי להרתיח בתקופה זו את ישראל מבפנים. המטרה לראות שכלל הגורמים משתפים פעולה ומוכנים".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

סנ"צ אופיר שמול, רמ"ד מבצעים במשטרה, אמר כי ההיערכות לחודש רמדאן השנה בצל אירועי השבעה באוקטובר ומלחמת 'חרבות ברזל' חייבו התייחסות אחרת. לדבריו, במשטרה מתבצעת עבודת-מטה ונעשות פעולות רבות בפן המבצעי, בהם אימון מפקדות משימתיות בכל מחוז בנוסף ליחידות הארציות להתמודדות עם הפרות סדר רב-זירתיות במקביל למלחמה תוך גיוס שתי פלוגות מילואים על ארבע הקיימות כיום. לגבי הערים המעורבות, אמר כי מופו נקודות חיכוך בין יהודים ומוסלמים כדי שלא ייווצרו אירועים של אלימות בין מגזריים. "כל מחוז מתאמן להפרות ובמקביל נעשה מיפוי של למעלה מ-300 נקודות חיכוך ברחבי הארץ כאשר לכל אחד תיק שטח ויודעים היכן להתמקם לאור אירועי העבר. בנוסף, מתקיים שיח בשגרה עם ראשי רשויות ואנשים מכובדים ובטח לפני רמדאן".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

בהתייחסם לתופעת הזיקוקים וההסתה ברשתות החברתיות אמרו נציגי המשטרה כי בוצע שינוי חקיקתי בנושא הזיקוקים כאמצעי לחימה כך שניתן לבצע מעצר של מפרי סדר. "זו עבירה מסוג פשע. אנו מבצעים פעולה תודעתית משולבת כל הזמן כדי להילחם ב'פייק ניוז' והסתה, ויש כתבי אישום. אנחנו פועלים ביותר עוצמה בתקופה הזו". סנ"צ ויסאם עלי ממחוז ירושלים במשטרה, הסביר כי מאז השבעה באוקטובר המחוז נמצא בהיערכות שונה שהוכיחה שאנחנו בשליטה. "כל הניסיונות של חמאס להכניס את ירושלים למעגל הזה לא צלחו". לדבריו, מספר המתפללים בהר-הבית תשפיע על המענה המבצעי וסדר הכוחות וההיערכות. "אנחנו ממתינים להחלטת הדרג המדיני. נשים את היד על כל מי שמפר את הסדר ובתוך זמן קצר. ברמדאן יש היבט דתי שחמאס מנסה לנצל בכל דרך גם בהרמת דגל בהר-הבית. מבחינתנו, אין הכלה ולא תהיה. יש ציר של האנשים הנורמטיביים שזכאים לחופש הפולחן ואנחנו נאפשר זאת. מטרתנו - להשאיר את הזירות השקטות בכל דרך אפשרית". רס"ן אוסי מצה"ל: "מתקיימים שולחנות עגולים עם כל הגורמים אנחנו ערוכים ומתואמים". לשאלת יו"ר הוועדה פוגל, האם יש עתודה אם כוחות המשטרה לא מספיקים? השיבה כי צה"ל נערך באופן רב-זירתי למניעת הסלמה באיו"ש ולתגבור כוחות בהתאם להערכות מצב.

תפוסת האסירים הביטחוניים עלתה בלמעלה מ-70%
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

גונדר משנה רפאל נגה משב"ס סיפר כי השרות מבצע עבודת מטה סדורה לקראת חודש רמדאן. "תמונת המצב הכליאתית מורכבת. תפוסת האסירים הביטחוניים עלתה בלמעלה מ-70% מתחילת מלחמה. וככל שיהיו מעצרים נהיה מאותגרים בתקופה הזו. בשלב זה לא נצטרך תגבור נוסף". רונן בשארי מאגף המבצעים של מד"א אמר כי "הארגון נמצא במאמץ סדור עם המשטרה ושב"ס ובפריסה רחבה בכל הגזרות בדגש על אזור הר-הבית". גלעד סולומון מאגף המבצעים באיחוד הצלה הוסיף כי הארגון "תגבר את כוח האדם בכל האזורים ואת הציוד הרפואי בדגש על טראומה ומבצע תרגילים לכל תרחיש". סגן טפסר אפרת שרעבי, רע"ן תיאום מבצעי בכבאות והצלה: "אנחנו שותפים לנוהל הקרב של המשטרה בכל הרמות ואל מול הרשויות. אנחנו ערוכים להפרות סדר תוך מיפוי נקודות החיכוך האפשריות".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ אחמד טיבי (רע"ם-תע"ל) אמר כי יש הגבלה חמורה של מספר המתפללים במסגד 'אל-אקצה' בכל יום שישי. הוא שאל "למה נמנע חופש הפולחן?", וציין כי דובר על אלימות שמתבצעת בחדרון בשער שכם של אנשים שנעצרים. "זה מוקד של אלימות שיצר כעס ותסכול. מי שרוצה להעביר את החודש מוריד את החיכוך ואת הדברים הללו". חברתו לסיעה, ח"כ עאידה תומא סלימאן: "אנחנו פה כדי להבין כיצד נערכים, אבל לצערי הרב יש אנשים שמתמחים בנבואות הזעם ויש להם אכזבות כשזה לא קורה. מה יהיו ההגבלות בחודש רמדאן? האם נראה עוד פעם אלימות של שוטרים גם כלפי עיתונאים שבאים לסקר?". סנ"צ ויסאם השיב לדברים כי הוא לא מכיר את החדר עליו מדובר. "אנחנו נאפשר את חופש הפולחן, אבל לא נאפשר לאלה שלא באים להתפלל ובאים לעשות בלאגן, כי הם פוגעים במתפללים". לשאלת ח"כ משה סעדה (ליכוד) האם יתאפשרו לינה בהר-הבית ותהלוכות שהפכו להפרות סדר, השיב, כי ההיערכות המבצעית תיבנה בהתאם להחלטות הדרג המדיני ולמה שקורה בשטח. "הכל תלוי בהערכות מצב. לא נאפשר כמדיניות הכלה כל אירוע שיכול להוות תמיכה בארגון חמאס, לא יהיה. לא דגל ולא סרט".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ לימור הר סון מלך (עוצמה יהודית) התייחסה לדבריה של ח"כ סלימאן בנושא נבואות זעם, ואמרה כי "מה נעשה שאנחנו צריכים להיערך כל פעם מחדש ולמודי ניסיון לחודש זה, שמלכתחילה אמור להיות אומנם רגוע. אני אומרת למשטרה לא להתרשם מהדברים האלה, אלא להמשיך להיערך כי אנחנו לקראת אירוע בנקודת פתיחה בעייתית ומורכבת". ח"כ משה סעדה, מחה על דבריו של ח"כ טיבי ואמר כי אלה דברי בלע וממש עלילה. "אי אפשר להגיד דברים שמעוררים דברי הסתה ומלבי אש של שנאה. צריך למחות על זה בכל דרך כאשר נאמרים דברים שקריים על המשטרה". ח"כ יוסף עטאונה: "התקופה הזו אמורה לתת לכולנו תובנות איך להתייחס. יש תפילות ומנהגים וצריך לאפשר את חופש הפולחן. אנחנו רוצים שהמשטרה תעשה את עבודתה. תאבטח ותגלה הבנה ואיפוק כדי שהחודש הזה יעבור בשלום".

יו"ר הוועדה פוגל אמר לסיכום "הלקחים של אוקטובר 2000 ו'שומר חומות' חייבים להיות לנו מול העיניים וההסתכלות היא רב זירתית. כניסת המונים להר-הבית יכול להיות מוקד שיכול להבעיר את האש ואם צריך להגביל אז נמליץ על כך. יתקיים דיון מסווג כדי לאפשר לוועדה את הפיקוח והבקרה שהיא מחויבת להם בהיבט המודיעיני ושילוב ככוחות נוספים כדי לתת מענה לאירועים מתפרצים".

תאריך:  24/01/2024   |   עודכן:  24/01/2024
עידן יוסף
+לוחמי גבעתי פשטו על יעדי טרור וחיסלו עשרות מחבלים
14:22 24/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במהלך הסריקות, אותר מלאי אמצעי לחימה הכולל עשרות כלי נשק, קלצ׳ניקובים, טילי RPG, מחסניות, רימונים, מדים ווסטים
[צילום: דובר צה"ל]
+"אם ישראל לא תשמיד את החמאס, אין לה זכות קיום"
13:48 24/01/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
שיחה 27 בסדרת דיוני עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, מבכירי עמותת "הביטחוניסטים". בשיחה זו הוא קבע ש"אם ישראל לא תשמיד את החמאס, אין לה זכות קיום".

[צילום: דובר צה"ל]
+המוסד תוקף את ח"כ גוטליב: מפיצה שקרים משוללי כל יסוד
13:35 24/01/24  |  מירב ארד
חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד הפיצה (יום sw) קונספירציה כוזבת, שלפיה המוסד יירט "שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר, ימים לפני התופת".

ממשרד ראש הממשלה נמסר, בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".
+הערות לצה"ל
13:22 24/01/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
כנראה שוועדת חקירה ממלכתית, כי תקום, תזמין את הרמטכ"ל כדי להציג לו שאלות אף תמיהות, וכדי להאזין לגרסותיו על אירועי המלחמה נגד ארגון חמאס  ▪  אני מנחש כי דבריו בהופעה עתידית לפני ועדת החקירה יימסרו בכנות, בסגנון ישר וישיר
[צילום: פלאש 90]
+לא יגבו קנסות ממילואימניקים שאיחרו בתשלום לכביש 6
12:31 24/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
היו"ר ביטן ביקש להוציא צו שיפטור את משרתי המילואים מתשלום בכבישי אגרה  ▪  ח"כ וולדיגר: לא יעלה על הדעת שמילואימניק שיחזור הביתה בכבישים עוקפים כדי שלא יעלה למדינה כסף
[צילום: ענת חרמון/פלאש 90]
+שר החוץ הבריטי יגיע היום לביקור בישראל וברש"פ
11:08 24/01/24  |  מירב ארד
שר החוץ הבריטי דיוויד קמרון יגיע היום לביקור בישראל וברשות הפלסטינית. מכאן ימשיך לקטאר ולטורקיה.

+סמוטריץ': "עצירה ארוכה של המלחמה - צעד מסוכן"
10:36 24/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

+בכפר עוריף נהרסה דירתו של מחבל חמאס שנטל חלק בפיגוע בתחנת דלק בעלי
10:33 24/01/24  |  מירב ארד
לוחמי צה״ל במילואים יחד עם לוחמי מג״ב וכוחות הנדסה הרסו הלילה בכפר עוריף שבחטיבת שומרון את דירתו של באסל שחאדה, פעיל בארגון הטרור חמאס שנטל חלק בפיגוע בתחנת הדלק בעלי ב-20 ביוני 2023, בו נרצחו ארבעה ישראלים ונפצעו נוספים. דירותיהם של שאר המחבלים שלקחו חלק בפיגוע נהרסו גם הן בעבר.

כוחות צה״ל, שב״כ ומג״ב עצרו הלילה שבעה מבוקשים והחרימו אמצעי לחימה ברחבי יהודה ושומרון. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.

+צדקת האלוף בריק ועיוורונו
09:09 24/01/24  |  דוד טונין   |   לרשימה המלאה
בריק טוען בצדק שהקונספציה מימי בן-גוריון, על פיה ישראל תצא למלחמות קצרות שתתנהלנה בשטח האויב לא עודכנה מעולם ולא נוצרה מערכת הגנה לעורף, וזאת כאשר מעורבותו של העורף בלוחמה הולכת וגדלה עם השנים ובעתיד הגנתו תהיה קריטית
בריק. יודע מה הוא אומר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אוגדה 98 מגבירה את הלחץ על חמאס בח'אן יונס
09:03 24/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הכוחות חיסלו חוליות מחבלים רבות באמצעות ירי צלפים, טנקים ובתקיפות אוויריות  ▪  במרכז הרצועה לוחמי יפתח חיסלו מחבל חמוש שתצפת במטרה לירות עליהם
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+ישראל מכחישה: אין התקדמות של ממש במו"מ עם חמאס
08:26 24/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
גורמים מדיניים הבהירו כי הפערים נותרו גדולים  ▪  סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה על הסכמות עקרוניות לעסקה רב-שלבית שתכלול הפסקת לחימה למשך חודש אולם הביצוע מתעכב בשל חילוקי דעות בנוגע לדרישה לסיום המלחמה בעזה
הפגנת משפחות החטופים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+למרות הסכמה עקרונית - עיכוב במימוש מתווה לעסקת חטופים
00:24 24/01/24  |  עידן יוסף
ישראל וחמאס מסכימות עקרונית לעסקת חטופים בתמורה לחודש של הפוגת אש, אך יש עיכוב במימוש המתווה בשל חוסר הסכמה (רויטרס).
+אובדן ההשקעות הזרות: "המדינה מעמידה 600 מיליון דולר, התחום צריך 16 מיליארד דולר"
23:32 23/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במהלך דיון בוועדת הכספים קראו הנוכחים להשקעה מידית וגדולה של המדינה בחברות ישראליות, בייחוד על חברות צומחות בשלבים רגישים, ובדגש על ענף ההייטק  ▪  מנהל קרן אמריקנית המשקיעה בישראל: "הזרים עזבו את השולחן ולא עונים לטלפון, החור השנה הוא של 10 מיליארד דולר, כל יום שעובר החברות שורפות עוד כסף ולבסוף בעוד 12-6 חודשים ייהרס מעגל שלם של חדשנות"  ▪  רשות החדשנות הציגה תוכניות שהשיקו נוכח המצב, אך גורמי השוק ציינו כי אין די בפעילותה
לבחון את נושא ההלוואות בערבות המדינה [בינג AI]
+שגריר ישראל באו"ם תקף את רוסיה
23:22 23/01/24  |  עידן יוסף
שגריר ישראל גלעד ארדן תקף את רוסיה באו"ם ואמר כי היא: "משתמשת ברחפנים אירניים כדי להרוג אזרחים אוקראינים".
+‏הפנטגון: השמדנו 20 טילים בתימן
22:36 23/01/24  |  עידן יוסף
‏הפנטגון על המבצע נגד החות'ים: השמדנו 20 טילים ו-25 אתרי שיגור טילים בתימן.
+ישראל טרם קיבלה אימות שהתרופות הגיעו לחטופים
22:06 23/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה נתניהו אמר בפגישה עם נציגי משפחות החטופים שהוא לא מודה לקטר כי לשיטתו היא יכולה ללחוץ יותר על חמאס  ▪  נתניהו הביע אכזבה מממשל ביידן בגלל החוזה שחידש עם האמירות  ▪  "קטר מבחינתי יותר בעייתית מהאו"ם והצלב האדום"
אלוף אבי גיל, המזכיר הצבאי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+צה"ל עדכן את נתוני הנפגעים: 556 הרוגים ו-2,689 פצועים
21:45 23/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בבתי החולים מאושפזים 392 חיילים שנפצעו במלחמה  ▪  מתוכם, 42 במצב קשה, 253 במצב בינוני ו-97 במצב קל
פינוי לוחם פצוע לבית החולים שערי צדק [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+לבנון: בית חולים בביירות ערך תרחיש למתקפה ישראלית
21:23 23/01/24  |  עידן יוסף
בלבנון נערכים להתרחבות המלחמה - אחד מבתי החולים הגדולים בביירות ערך תרגיל שמדמה תרחיש של מתקפה ישראלית (כאן חדשות).
+החות'ים הורו לעובדי סיוע זרים לעזוב את תימן
21:10 23/01/24  |  עידן יוסף
גורם רשמי באו"ם ל-AFP: המורדים החות'ים הורו לכלל עובדי האו"ם וסוכנויותיו, אזרחי בריטניה וארה"ב, לעזוב את תימן בתוך חודש.
+שר החוץ הרוסי קורא לישראל להפסיק את "הרציחות הפוליטיות"
21:04 23/01/24  |  עידן יוסף
שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב אמר בראיון ל-CBS האמריקנית: "אחרי הפגיעה בקציני משמרות המהפכה - רוסיה קוראת לישראל להפסיק את הרציחות הפוליטיות".

ובינתיים במלחמה באוקראינה, רשת CNN פרסמה על מהלך נואש מצד צבא אוקראינה, שבהעדר תחמושת ארטילרית כתוצאה מהיעדר הסיוע מארה"ב, הכוחות הלוחמים באזור באחמוט נאלצים לירות פגזי עשן במקום פגזים נפיצים.
+אלהנדי: ישראל לא תוכל לשאת את תמונות ארונות חייליה לאורך זמן
21:00 23/01/24  |  עידן יוסף
סגן מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי, מחמד אלהנדי: "ישראל לא תוכל לשאת את תמונות ארונות חייליה לאורך זמן. אם ישראל תעבור לשלב של תקיפה מהאוויר בלבד היא לא תוכל להשיג את מטרותיה. במסגרת עסקת האסירים חייבת להיות הפסקת אש ונסיגה מעזה. אופי השלטון בעזה הוא עניין פלשתיני פנימי".
+הגרי: יותר מ-100 מחבלים חוסלו ביממה האחרונה
20:36 23/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דובר צה"ל מסר כי מחבלים עדיין מסתתרים ומהווים איום מתמשך לכוחותינו  ▪  צה"ל עוסק באופן פעיל בפעולות בצפון, במרכז ובדרום הרצועה למלחמה בחוליות טרור בודדות, במטרה לפגוע ביכולותיהן וליצור תנאים לחזרת התושבים  ▪  לדבריו, הדרך למימוש מטרה זו חייבת להעשות באמצעות פעילות קרקעית
כוחות הצבא בלחימה [צילום: דובר צה''ל]
כוחות הצבא בלחימה [צילום: דובר צה''ל]
+שני שרים קוראים להגיע לכנס של תנועה שמעודדת התיישבות בחבל עזה
20:30 23/01/24  |  עידן יוסף
השרים חיים כץ ומיקי זוהר קוראים להגיע ל"כנס הניצחון" שמובילה תנועת "נחלה" שמעודדת התיישבות בחבל עזה וצפון השומרון (גלי צה"ל)
+הבית הלבן: הפסקה זמנית של הלחימה תאפשר להכניס עוד סיוע לעזה
20:22 23/01/24  |  עידן יוסף
דובר המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן, ג׳ון קירבי, על המגעים לעסקת חטופים: ״יש שיחות רציניות מאוד. נתמוך בהפסקה זמנית של המלחמה במסגרת עסקת חטופים. זו גם תהיה הזדמנות להכניס עוד סיוע לעזה״.
+נתניהו נגד הפרשנים: "אין תחליף לניצחון"
20:13 23/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה ביקר בלשאביית אליקים ואמר לחניכי קורס מ"פ: "הציפייה העיקרית שלי היא ניצחון מוחלט - אין תחליף לניצחון"
נתניהו והחניכים [צילום: חיים צח/לע"מ]
+צה״ל השמיד נכס צבאי של חיזבאללה שהופעל בשיתוף כוחות אירנים
18:06 23/01/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב של חיל-האוויר השלימו תקיפה של מטרות טרור בשטח לבנון, בתגובה על תקיפת בסיס יחידת הבקרה האווירית (יב"א) במירון. במסגרת התקיפה, הושמד נכס צבאי בשימוש ארגון הטרור חיזבאללה ובתפעול כוחות אירנים.

כמו-כן, הושמד אתר צבאי בו פעלו מחבלי הארגון. במהלך היום כוחות צה"ל תקפו מספר מרחבים נוספים בשטח לבנון.
+הרמטכ"ל על נפילת 21 הלוחמים: "נפלו בקרב סמוך לגבול; נלמד את הלקחים"
17:45 23/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התחקיר: הכוחות פעלו להשמדת מבנים באמצעות חומרי נפץ, כ-600 מטרים מהגבול באזור מרכז הרצועה. ירי נ"ט של מחבלים שהגיחו מהמטעים לעבר המבנים בהם שהו הלוחמים - הוביל לאסון  ▪  "הלוחמים נפלו במשימה שכל תכליתה לייצר את התנאים הביטחוניים לשובם של תושבי עוטף עזה לבתיהם בביטחון. לשם כך יצאנו למלחמה"
הרמטכ"ל בזירת האסון [צילום: דובר צה''ל]
הרמטכ"ל בזירת האסון [צילום: דובר צה''ל]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההיערכות לרמדאן: "לא תהיה הכלה לאירועי תמיכה בחמאס"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
ועדת הכספים קיימה (23.1.24) דיון מהיר בנושא 'אובדן השקעות זרות בישראל', הצעתם של חברי הכנסת ולדימיר בליאק, ינון אזולאי, חמד עמאר, אורית פרקש הכהן, אליהו רביבו, יצחק קרויזר.
23/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
שבוע להודעה הקטרית שהתרופות לחטופים הוכנסו אל תוך הרצועה, ישראל טרם קיבלה אימות שהתרופות אכן הגיעו לחטופים. "אנחנו אמורים לקבל דרך הקטרים סוג של אישור, כזה או אחר, שקיבלו את התרופות", אמר המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אלוף אבי גיל, "אני אומר את זה בזהירות, זה מה שהם אומרים".
23/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל פרסם (יום ג', 23.1.24) את נתוני הנפגעים - ההרוגים והפצועים - מתחילת המלחמה ועד עתה.
23/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי התייחס (23.1.24) במסגרת תדרוך שמסר לאסון שבו נפלו 21 לוחמים ברצועה, אמר כי המחבלים עדיין מסתתרים ומפתיעים, וציין כי הטרור ימשיך וילווה אותנו כל הזמן. "יש עדיין חוליות מחבלים בודדות עם אמצעי נשק כאלה ואחרים, יש כוחות צה"ל שנלחמים בצפון, נלחמים במרכז, נלחמים בדרום, כדי להמשיך ולפגוע ולהעמיק את ההישגים בחוליות האלה, ולייצר את התנאים להשבת התושבים. חשוב שיידעו - טרור של חוליות טרור בודדים, שנמצאים בשטח לא במסגרת צבאית, עוד ילווה אותנו ונדרש כל הזמן לחזור ולהעמיק את ההישג".
23/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר (23.1.14) בלשאביית אליקים, אחת מתחנות האימונים של קורס המ"פים, שם נפגש עם חניכי הקורס, חלקם בסדיר וחלקם במילואים. בשיחה לחניכי קורס מ"פ, הבהיר כי אין בכוונתו לשעות לדברי הפרשנים למיניהם שמצדדים בסיום המלחמה.
23/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il