|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
גנץ. "פתרון לגיוס - כן, פטור מגיוס - לא" [צילום: לירון מולדובן/פלאש 90]

גנץ: לא אתן ידי למתווה עוקף בג"ץ בעניין הגיוס

השר בני גנץ אמר כי הצעתו והצעת השר איזנקוט למתווה שירות ישראלי בהסכמה רחבה נמצאת בתוקף גם היום "אחרי ה-7.10, גם החברה החרדית חייבת להבין שמשהו השתנה"
28/03/2024  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

השר בני גנץ מצהיר כי לא יסכים למתן פטור מגיוס לחרדים, אלא רק 'פתרון לגיוס', כלשונו.

"הגיעה עת למעשים. בחודשים האחרונים, אנשיי ואני נפגשנו עם בכירים חרדים רבים, ואמרנו להם שלטובת עם ישראל, החברה הישראלית ולטעמי גם לטובת החברה החרדית, צריך להגיע מבעוד מועד למתווה גיוס מוסכם על בסיס מתווה השירות הישראלי שבנינו חברי גדי איזנקוט ואני. ניסינו להסביר שאחרי ה-7.10, גם החברה החרדית חייבת להבין שמשהו השתנה. שיש לנו הזדמנות לתיקון היסטורי, שגם יחזק אותנו כעת במלחמה. לצערי, לא הצלחנו להגיע להסכמות בינינו ולגשר על הפערים - ואני עדיין מקווה, שלא מאוחר מדי", כתב בחשבון שלו ברשת X.

לדברי גנץ, ההצעה למתווה שירות ישראלי בהסכמה רחבה היא הפתרון הנכון, הצודק והריאלי ביותר שיביא לגיוס חרדים וערבים, שיסייע למאמץ המבצעי של צה”ל היום ולתיקון גדול בחברה הישראלית בעשור הקרוב. כל זה תוך כבוד גדול ללימוד התורה, הימנעות משנאת חינם ותוך שאנו מאפשרים לחרדים לשמור על אורחות חייהם.

"ההצעה הזו בתוקף גם היום. מעולם לא התניתי את נושא השירות בבחירות, ולא אתן את ידי להצעות שמטרתן לעקוף את בג”ץ, ולא לתת מענה לצורכי צה"ל והחברה הישראלית כפי שהציעה הממשלה עד כה. כפי שחזרתי ואמרתי לאורך כל התקופה: פתרון לגיוס - כן, פטור מגיוס - לא. כך היה, וכך יהיה", לשון הודעת גנץ.

תאריך:  28/03/2024   |   עודכן:  28/03/2024
איציק וולף
+בכיר בצבא ארה"ב מאשר: "ישראל לא קיבלה את כל הנשק שביקשה"
23:13 28/03/24  |  עידן יוסף
צ'ארלס בראון, ראש המטות המשולבים בצבא ארה"ב, מאשר בקולו לכתבים כי ארה"ב סירבה להעביר לישראל חלק מאמצעי הלחימה שהיא ביקשה. "ישראל לא קיבלה כל מה שהיא ביקשה", אמר, "חלק בשל ענייני מלאים, וחלק מכיוון שלא היינו מוכנים לספק".

בנוגע לדיונים על מבצע אפשרי ברפיח, אמר בראון כי התדרוכים האחרונים שהוא קיבל מהישראלים סיפקו "פירוט נרחב" על תוכניות לפנות אזרחים מרפיח לפני כל תמרון, אך הוסיף כי "ככל הנראה נצטרך לראות פרטים נוספים כדי לדעת שזה מקובל עלינו".
+בעקבות איומי סמוטריץ': ביידן ממתן את העיצומים על מתנחלים
22:58 28/03/24  |  עידן יוסף
ממשל ביידן ממתן באופן דרמטי את העיצומים שהטיל על שבעת הישראלים המתגוררים ביהודה ובשומרון, ומבהיר כי יוכלו להשתמש בחשבונות הבנק שלהם. ההתקפלות האמריקנית מגיעה בעקבות האיום של שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, למוטט את הכלכלה הפלשתינית (ישראל היום).
+מרצ הקימה צוות מו"מ לאיחוד השמאל
22:53 28/03/24  |  עידן יוסף
ועידת מרצ אישרה הקמת צוות מו"מ שיוסמך לשאת ולתת מטעם המפלגה לקראת איחודים במחנה השמאל. בראש הצוות יעמוד תומר רזניק, מזכ"ל מרצ.
+ראש השב"כ נפגש עם עמיתיו במצרים לדון בסוגיות המלחמה
22:51 28/03/24  |  עידן יוסף
ראש השב״כ רונן בר ביקר אתמול בקהיר ונפגש עם ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל, שאירח אותו לארוחת איפטאר לשבירת צום רמדאן. בר דן עם עמיתיו המצרים לגבי המבוי הסתום במו״מ על העסקה לשחרור החטופים, במצב ביהדה ושומרון ברקע חודש רמדאן וכן בסוגיית מעבר רפיח וצעדים נוספים לאבטחת הגבול בין מצרים לבין רצועת עזה ביום שאחרי המלחמה (וואלה).
+ראש המוסד: "יש אפשרות לעסקה"; נתניהו: "אתם לא יודעים לנהל מו"מ"
22:37 28/03/24  |  עידן יוסף
ראש המוסד דוד ברנע טען שיש אפשרות לעסקה, אך ראש הממשלה נתניהו דחה את דבריו: "אתם לא יודעים לנהל מו"מ". לדבריו של ברנע, התגמשות בעניין חזרת תושבים לצפון הרצועה תקדם עסקת חטופים חדשה.

השרים גנץ, איזנקוט ודרמר תמכו, שר הביטחון והרמטכ"ל התחבטו - ונתניהו עמד מול כולם. ראש הממשלה טען כי חברי הקבינט לא יודעים לנהל בקשיחות את המו"מ - ובכך שלל את עמדתו של ראש המוסד והורה להיערך למבצע ברפיח.

גורם מדיני טען: "לא להגיש בעת הזו הצעה ישראלית - לקבור עסקה לתקופה ארוכה" (חדשות 12).
+מתיחות בקבינט: "אם היינו יוזמים הייתה יכולה להיות עסקה"
22:34 28/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עימות קשה בקבינט המלחמה ביום רביעי בין השרים גנץ ואיזנקוט לראש הממשלה נתניהו, שבו הואשם נתניהו בחוסר יוזמה להגיע לעסקת שחרור חטופים  ▪  ישיבת המשך שתוכננה להיום בוטלה ברגע האחרון  ▪  צוות המו"מ ביקש מנדט רחב יותר ופשרות, אך סורב על-ידי נתניהו, גלנט ובכירים ביטחוניים, והדיון הסתיים ללא החלטות
קומץ מפגינים מחוץ לישיבת הקבינט בקריה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+צה"ל חיסל בשיפא את אחד מעשרת הבכירים בחמאס
20:31 28/03/24  |  
צה"ל חיסל בפעולה בבית החולים שיפא עזה את ראאד תאבת, ששימש כראש חיל האספקה וכוח האדם של הזרוע הצבאית של החמאס. לדברי דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, תאבת "היה בעשירייה ראשונה" של חמאס, והיה "מקורב לסינוואר, דף ועיסא". לדברי הגרי, "בביה"ח שיפא היו 1,250 אנשים, בהם 900 חשודים - מתוכם זיהינו 513 מחבלים. אנחנו עדייין מעריכים שנגלה שיש עוד בכירים ויש עוד מחבלים - אנחנו נגיע לכולם".
+צה"ל ערך תרגיל פתע של מלחמה כוללת בצפון
20:26 28/03/24  |  
צה"ל ערך (28.3.24) תרגיל פתע של מלחמה כוללת בצפון, בהנחיית הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי. התרגיל כלל את כל פיקוד הצפון והזרועות הרלוונטיות: חיל האוויר, אגף המודיעין והלוגיסטיקה. התרגיל דימה את כל התרחישים והתכניות המבצעיות של צה"ל למלחמה כוללת בלבנון, בהם תרחיש שבו חיזבאללה יוזם מתקפה ותרחיש שבו ישראל פותחת בלחימה.


+"את המו"מ עם החמאס מנהלים אנשים לא מתאימים"
20:04 28/03/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק שני של דיון עומק שבועי של מומחים צבאיים, בהנחייתי, על המצב האסטרטגי בישראל, באזור ובעולם היום. את החלק הזה פתח מנתח מערכות צבאיות, יוסי בלום הלוי, שקבע ש"את המו"מ עם החמאס מנהלים אנשים לא מתאימים!"

הפגנה למען החטופים בתל אביב [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+ביה"ד בהאג: להכניס מייד סיוע הומניטרי לעזה
19:11 28/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הורה לישראל להבטיח אספקה מלאה של מזון, חשמל, דלק ועוד, להבטיח שאינה מפרה את האמנה למניעת רצח עם ולדווח לו בתוך חודש  ▪  דחה את בקשת דרום אפריקה להפסקת אש מיידית
בית הדין בהאג. החמרה בצעדים [צילום: פיל ניג'יוס, AP]
+נתניהו התקפל: משלחת תצא לוושינגטון בשבוע הבא
14:41 28/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אחרי שהודיע על ביטול יציאת השר דרמר וראש המל"ל הנגבי לפגישות תיאום בארצות הברית בנושא רפיח אישר ראש הממשלה בפני שרי הקבינט שהמשלחת תצא בשבוע הבא
תגובת יתר לצעד האמריקני במועצת הביטחון [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הרצוג נפגש עם חברי קונגרס דמוקרטים
13:09 28/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הפגישה - על-רקע המשבר בין נתניהו לבין ביידן, גם הוא איש המפלגה הדמוקרטית, ולמחרת פגישתו של נתניהו עם הסנאטור ריק סקוט המקורב לטראמפ
הרצוג. "הברית חזקה כתמיד" [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+נתניהו לקבינט המלחמה: משלחת לוושינגטון - בשבוע הבא
12:12 28/03/24  |  
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע (28.3.24) לחברי קבינט המלחמה, שיוציא בשבוע הבא משלחת לוושינגטון לדיון על מבצע ברפיח. גורמים מדיניים אמרו ל-ynet, כי "נתניהו הבין ששגה" כאשר ביטל השבוע את צאתם של השר רון דרמר וראש המל"ל, צחי הנגבי, בעקבות הימנעותה של ארה"ב מהטלת וטו על החלטת מועצת הביטחון שקראה להפסקת אש מיידית ולשחרור החטופים.

לדבריהם, "רוב שרי הקבינט סברו שזו הייתה טעות לא לשלוח את המשלחת מלכתחילה וסברו שצריך לשלוח את משלחת לשם מהר ככל האפשר". אמש מסר גורם אמריקני שהמשלחת תגיע בשבוע הבא, אך נתניהו הכחיש.
+לא תנותק השרשרת
12:06 28/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם  ▪  בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולהתגייס לצה"ל, ואם לאו - סוגרים את הסכר
פרוש. סוגרים את הסכר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+צניחה בתמיכת אמריקנים במבצע ברצועה
09:38 28/03/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
סקר שבוצע בנובמבר 2023, מורה כי 50% מן הנשאלים צידדו במבצע - לעומת 45% ששללו אותו  ▪  נתונים אלה מתפרסמים ב'וושינגטון פוסט'
משנים כיוון [צילום: צ'יאנג יונג ינג/AP]
+יו"ר מועצת יש"ע: רק פעולה כמו בעזה תחסל את האיומים ביהודה ובשומרון
08:31 28/03/24  |  איציק וולף
יושב-ראש מועצת יש״ע, שלמה נאמן, קורא לממשלת ישראל לפעול נגד הרשות הפלשתינית שמנהלת מלחמה נגד ישראל.

"שוב ניסיון לביצוע טבח בילדים, הפעם מחבל מתועב מבצע ירי על אוטובוס תלמידים בבקעת הירדן. אנחנו שולחים איחולי החלמה לפצועים ומצפים מכוחות הביטחון שיגיעו במהרה למחבלים ויסגרו עימם חשבון", אמר בעקבות פיגוע הירי בבקעת הירדן.

"אנחנו שבים ודורשים, למען ביטחון תושבינו ותושבי כלל מדינת ישראל - הגיע הזמן להפוך את הקערה. הרשות הפלשתינית מנהלת מולנו מלחמה, ורק פעולה בעוצמה בדיוק כמו בעזה תחסל את כלל האיומים בכל רחבי יהודה ושומרון. אנו קוראים לממשלת ישראל ולעומד בראשה, מחד תאפשרו את פיתוח ההתיישבות ללא הגבלות ומאידך צאו למערכה לחסל את האויב השפל. דם יהודי אינו הפקר. ולכל מבקשי רעתנו, אנחנו אומרים גם בבוקר זה, לא ניכנע לטרור שמנסה לשפוך דם יהודי ולגרש אותנו מארצנו. נמשיך לחיות ולהתפתח ללא פחד ומורא", אמר.

+נתיב הדמים של ה-7 באוקטובר
08:29 28/03/24  |  זלמן שובל   |   לרשימה המלאה
מדוע זה קורה לנו כל פעם?  ▪  אסור לשכוח, שאין מבנה ארגוני ומערכתי שיבטיח מעצמו את מניעת ההפתעה, וגם לא טכנולוגיה, חדישה ומתוחכמת ככל שתהיה
נתניהו. בראש הפירמידה [צילום: אוהד זוויגנברג/AP]
+למריבה צריך שני צדדים
08:28 28/03/24  |  בצלאל סמוטריץ'   |   לרשימה המלאה
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית  ▪  צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
סמוטריץ'. אחים אנחנו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אזעקות נשמעות בגליל המערבי
08:03 28/03/24  |  איציק וולף
אזעקות נשמעות בגליל המערבי. זאת, לאחר שבשעה 7:00 נשמעה אזעקה בראש הנקרה.
+נבדק חשד שהמחבל שירה בכביש 90 לבש מדי צה"ל
07:57 28/03/24  |  איציק וולף
כוחות גדולים של צה"ל פתחו בסריקות אחר המחבל שירה הבוקר לעבר כלי רכב בכביש 90, סמוך לכפר עוג'ה. הכוחות מבצעים חסימות בכבישים באזור. בין היתר נבדק חשד כי המחבל עמד בצד הכביש כשהוא לבוש במדי צה"ל.
פגיעת הקליע באוטובוס הממוגן [צילום: ארגון נהגי האוטובוסים ההסתדרות הלאומית]
+שלושה פצועים בפיגוע ירי בכביש הבקעה
07:52 28/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מחבל ירה לעבר כלי רכב ולעבר אוטובוס הסעות ממוגן סמוך לכפר עוג'ה  ▪  שלושת הפצועים פונו לבתי החולים הדסה הר הצופים ושערי צדק בירושלים
[צילום: דוברות מגן דוד אדום
פינוי שניים מהפצועים לבית החולים הדסה בהר הצופים [צילום: חיים גולדברג, פלאש 90]
+אקונומיסט: האם ישראל תנצח בקרב ותפסיד במלחמה
07:08 28/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ניתוח נרחב במיוחד של אחד העיתונים החשובים בעולם מצביע על ההישגים הצבאיים הניכרים של ישראל, אך מדגיש שהם לא יהיו משמעותיים בטווח הארוך  ▪  המסקנה: איש לא ינצח במלחמה הזאת
התוצאות הצבאיות מוצלחות [צילום: חיים גולדברג, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בני גנץ / Benny  Gantz   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גנץ: לא אתן ידי למתווה עוקף בג"ץ בעניין הגיוס
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
ממצאים מדאיגים ביותר של סקרי דעת הקהל בארה"ב על צניחת התמיכה בישראל על-רקע המלחמה ברצועת עזה. לפי תוצאות סקר דעת הקהל בארה"ב, סקר של חברת 'גאלופ', 55% מן הנשאלים שוללים את המבצע הצבאי של ישראל ברצועה. רק 36% תומכים במבצע. נתונים אלה מוכיחים כי חלה הרעה ביחס למבצע הצבאי לעומת סקר קודם.
איך להסביר את הכישלון המודיעני החרוץ של 7 באוקטובר? בעת שבמלחמת יום כיפור היה לכינוי "קונספציה" פירוש ספציפי, דהיינו אי-הסבירות כביכול שמצרים או סוריה תצאנה למלחמה בנפרד, הפעם היה מדובר בעצלנות מחשבתית שלא הבינה את הלכי הרוח והמוטיבציות של החמאס - הונאה עצמית שהייתה נוחה לכולם, לפוליטיקאים, למערכת הביטחון, לתקשורת, ולרוב הציבור. תמכו בה אריאל שרון ואהוד אולמרט, נפתלי בנט ויאיר לפיד, בני גנץ ואביב כוכבי וגם בנימין נתניהו. מהות ה"קונספציה" הייתה שניתן להגביל את התוקפנות הטרוריסטית של החמאס על-ידי שיפור המצב הכלכלי בעזה והעלאת רמת החיים של תושביה, כולל על-ידי הזרמת דולרים מקטר.
28/03/2024  |  זלמן שובל  |   יומני בלוגרים
מסיים יום עבודה מלא וגדוש בעיר אילת, לראשונה מאז תחילת המלחמה. המראה מוקדם בבוקר מנתב"ג ועכשיו כותב לכם באוטו בדרך הארוכה חזרה הביתה (אין מקום בטיסה חזור...).
שלושה בני אדם נפצעו בפיגוע ירי שבוצע לעבר אוטובוס בכביש 90 שבבקעת הירדן, סמוך לכפר הפלשתיני עוג'ה. ממגן דוד אדום נמסר כי מצבו של אחד הפצועים, גבר כבן 30, בינוני עד קשה. גבר נוסף, בן 21 נפצע קל וסובל מפצע ירי בגפיים, ונער בן 13 נפצע קל מפגיעת רסיסים בפניו. הפצועים פונו על-ידי מגן דוד אדום לבתי החולים הדסה הר הצופים ושערי צדק שבירושלים.
28/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
"הלוואי שהייתי יכול לומר שיש לנו תוכנית מפורטת", התוודה קצין צה"ל בפני כתב אקונומיסט בימים הכאוטיים שלאחר 7 באוקטובר. מהרגע הראשון היה ברור שיש לישראל שתי מטרות נוגדות: לחסל את חמאס ולשחרר את בני הערובה. היה גם ברור, שפלישה לרצועת עזה על 2.2 מיליון תושביה תהיה קשה מאוד. ותמיד הייתה סכנה שהמלחמה בעזה תתפשט לזירות נוספות.
28/03/2024  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il