לראשונה באקדמיה בישראל, מפיק המסלול האקדמי המכללה למינהל ברשת האינטרנט יום פתוח וירטואלי באמצעות חברת d-say Interactive שבו יחשפו מתעניינים לתכנים השונים של המסלול האקדמי במגוון אמצעים אינטראקטיביים חדשניים.
ענת בן-ברוך, סמנכ"ל השיווק, המסלול האקדמי המכללה למינהל: "הנתונים מלמדים כי רובו המכריע של קהל היעד ללימודים אקדמאיים, שהם צעירים בגילאי 20-35, מחובר לאינטרנט באופן קבוע וצורך מידע רב במדיום.
היום הפתוח הוירטואלי נועד להמחיש בצורה מקסימלית את היתרונות של המסלול האקדמי המכללה למינהל, ולחשוף את החוגים ובתי הספר השונים לציבור המתעניינים באמצעות פלטפורמה אינפורמטיבית אינטרקטיבית ראשונה מסוגה ומלאת תועלות לגולש".
היום הפתוח הוירטואלי, שיתקיים ב-8 ביולי, יכלול הכרות בוידאו עם דיקני בתי הספר והחוגים, הרצאות של מרצים בכירים מהחוגים השונים, מפגש בפורומים דיקנים ומרצים לשאלות ותשובות, פורום פתוח עם בוגרי המסלול האקדמי, אירוח און-ליין של נציגי החוגים בפורומים שונים, וכמובן שתתאפשר הרשמה און ליין ובירור לגבי תנאי הקבלה וכו'.
אתר היום הפתוח הוירטואלי הוקם בשילוב טכנולוגיות וידאו ופס רחב חדשניות.
היום הפתוח יונחה בסגנון אולפן וירטואלי, על-ידי סטודנטית שנה ג' מבית הספר לתקשורת, במסלול האקדמי המכללה למינהל, אלה הר נוי, שתלווה את הגולשים במהלך ביקורם בקמפוס, בהרצאות ובפורום הדיקנים.
היום הפתוח הוירטואלי ילווה בקמפיין אינטרנט חדשני בשילוב טכנולוגיות וידאו אינטראקטיביות. הקמפיין יעלה באתרי האינטרנט המובילים בתקציב של 50,000 דולר.