הפקת הקליפ והשיר בצרפתית "לולה" של דנה אינטרנשיונל הסתיימה היום (31.10.04) בבימוי גיא שגיא, בהפקת גוסטבו הפקות ובשיתוף JCS Post Production המיועד לייצג את דנה בארצות העולם השונות.
יצוין, כי לא ברור מתי יחליטו דנה וסוכנה שי כרם להעלות את הקליפ לאוויר בארץ - אם בכלל... עלות הפקת הקליפ עומדת על כ-150,000 דולר ומורכבותו הופכת אותו לחסר תקדים בארצנו.
הצילומים בוצעו על סט של פרסומת שצילם משרד הפרסום ברוקנר-נטע בהשתתפות דנה אינטרנשיונל.
הקליפ מורכב מצילומי Live על סט גרפי מינימליסטי בשילוב עם עבודת פוסט מושקעת ומדוייקת המשלבת קומפוזיטינג בפליים, אפטר אפקטס, ותלת מימד במקביל, אשר בוצעו ב-JCS Post Production.
זוהי אינה הפעם הראשונה שהבמאי גיא עובד עם דנה אינטרנשיונל, בעברו ביים שגיא גם את הקליפ "דיווה". על הלחן, העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי מעצב הפסקול הידוע של JCS, פיליפ גוזלן, בעל רזומה של למעלה מ-2000 פרסומות בארץ ובעולם, ביניהן נייק העולמית וסיטרואן העולמית, כמו גם שלל סרטים וסדרות ביניהן הפסקול של חדשות 2, 'ערב טוב' עם גיא פינס, ערוץ הספורט, HOT סינמה ועוד.
את המילים לשיר בצרפתית כתבה הפזמונאית הצרפתייה יהודיה ראשל ישראל.
על הידיעה הגיבה היום דנה בן דויד, מנהלת הקריאטיב של JCS Post Production: העבודה על הקליפ ערכה כשלושה וחצי חודשים וכללה צילומי LIVE ושילובם במעברים מתוחכמים בין זויות צילום שונות של דנה באותו לוקיישן. הקליפ מתחיל בפתיח אנימטיבי ובו פסי הרקע העוברים מדו מימד לחיות בחלל תלת מימדי, משתלבים בצורה מושלמת עם הצילומים בלוקיישן ובונים למעשה את המסדרונות בהם מצולמת דנה".